Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Martin_M

Equilibrium.

Goeie film. En over de vergelijking met the Matrix; meteen vergeten, dat verpest deze film. Er zijn inderdaad wel wat overeenkomsten maar dit is toch een heel ander verhaal.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Spacebass

Wat martin hebben we naar de zelfde film zitten kijken ....nou ja liggen, want zo super is hij niet...diegene die hem beter vond dan the matrix heeft de the matrix vast niet gekeken ;D

Leuk tijdverdrijf..that's it...

MrPink

Jean de Florette I weer eens, blijft geweldig :)

Groetjes,
Oscar

Gaeje

the hours gisteren gezien,

prachtige film! Zalige acteerprestaties, heel mooie fotografie,
en goed gemonteerd. Duurt ook helemaal niet te lang, voor
dit type film. Zeker een kans geven.

G.

Roland

Net Identity gekeken. Is wel cool, hoewel 't nou niet bepaald mijn favoriete genre is 8)

Scarp

20 minuten "The Hours" geprobeerd, daarna gestopt ... saai.

Daarna "The Life of David Gale" gekeken. Vrij boeiend, alhoewel ik het einde wel kon voorspellen. Het einde hadden ze open moeten houden, zodat je lekker kan gissen, maar dat zal bij het amerikaanse publiek wel niet zo goed overkomen. Jammer

diceman

Tweede stuk van Final destination 2 en Cube gekeken.

Gaeje

vond je the hours niet goed dan, scarp?
ik vond hem wel zalig goed

tja, smaken verschillen echt wel,blijkbaar

groet, G.

Scarp

Citaat van: Gaetan op september 14, 2003, 00:08:05
vond je the hours niet goed dan, scarp?
ik vond hem wel zalig goed

tja, smaken verschillen echt wel,blijkbaar

groet, G.
Na 20 minuten ofzo heb ik 'm uitgezet. Kon mij niet boeien. Inderdaad smaken verschillen :)

bmateijsen

LOTR the Two Towers gezien...

Groet Bjorn

Jinsu

Denk dat ik vanavond eens K19 erin gooi :) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Point7

Heb gisteren Austin Powers 2 en SNATCH gezien.

FIlms op zich zijn goed, maar de beeldkwaliteit van beide films is met momenten zeer slecht. Te veel compressie.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Scarp

J.A.F._Doorhof

Tot bijna 02:00 24 gekeken nog 2 DVD's en we zijn er doorheen (gaap).
Veel te spannend allemaal.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Hertog_Martin

2 hele goede buffy afleveringen:

once more with feeling
tabula rasa< blijft een van de leukste beste en mooiste
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Roland

Raymen

Vanavond geen film,maar de finale met raymond van barneveld tegen mervin king.......... :P :P

Zal wel een lekkere finale worden. ;D ;D

MVRg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Oracle

Eindelijk maar toch xXx gezien. Wel leuk, maar af en toe behoorlijk over the top! ;D

Dessalniettemin, ik heb me best vermaakt! 8)

Groet,
Mark

Roland

The Italian Job in de bioscoop gezien. Best aardig, maar zeker geen topper.
Charlize Theron is natuurlijk
Ze had wel veel weg van Tx als ze in de auto zat. Ook heb ik spiderman nog zien lopen ;D

J.A.F._Doorhof

Johnny English gezien, heel erg leuk (ondanks de negatieve berichten).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Scarp

Ash Wednesday proberen te kijken (met 1 van de hobbits). Na een uur ben ik maar m'n kamer gaan stofzuigen, dat is leuker.

Kingpin

Gisteren "Final Destination 2" gezien ... een film waar je in niet bij na hoeft te denken ... maar die kettingbotsing in het begin is toch wel heel erg leuk ... :)
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

VlisChris

FF denken wat ik de laatste tijd gekeken heb:
3 dagen gelden heb ik naar LOTR - TTT gekeken, eergister naar Final Destination II gekeken, en gister eerst Basic Instinct en daarna de laatste 2 uur van Braveheart.
Vanavond ga ik proberen om een stukje van Jurassic Park te kijken. Weet niet of het lukt, maar ga het wel proberen ;D.
Mvg,

Christiaan

Spacebass

Roland

The Fast and the Furious
Had hem al een paar keer gezien, maar het was meer als test bedoeld om te kijken of de eindversterkers warm werden i.v.m. bouwen nieuw audio-rack :)