Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jurjen

Lord of the rings - The Two Towers.
Zijn er nog mensen die vandaag een andere film gedraaid hebben?

Prima film, goed beeld ook.
Wel een beetje gemeen dat geleidelijk de kleuren steeds fletser werden, en uiteindelijk zwart-wit. Ik werd al bang dat m'n hardware kapot ging, maar het hoorde bij de film...

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

patrick_vdb

Citaat van: jurjen op augustus 28, 2003, 23:23:31Zijn er nog mensen die vandaag een andere film gedraaid hebben?

Ja hoor ;D Heb nog even kunnen genieten van Andre 8)

Mvrgr

Patrick

jurjen

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

patrick_vdb

::) Hazes in de ArenA natuurlijk ;D

Mvrgr

Patrick

Oracle

Vanavond 'The Ring' gekeken. De Amerikaanse versie dus...

Tja, qua sfeer volledig anders dan de Japanse. Ik twijfel welke ik de beste vond. De amerikaanse was mooier, en voor mijn gevoel duidelijker, de japanse was creepier...   ???

Beide hebben hun voors en tegens, maar ik denk dat ik toch de japanse wat beter vond. Ook het eind van de japanse vond ik onheilspellender.

Om maar eens een mooie term te gebruiken: less is more (in dit geval in het voordeel van de japanse).

Groet,
Mark

kermit

lord of the rings gekeken. prachtig beeld , regio 2 en een super goed verhaal. mooi.

brian

Xander

Citaat van: kermit op augustus 29, 2003, 00:25:26
lord of the rings gekeken. prachtig beeld , regio 2 en een super goed verhaal. mooi.

brian

Ik heb hem ook bekeken tot ongeveer 01.00 uur afgelopen nacht. Ik hoop dat ik geen klachten krijg van de buren. Ik had hem bestwel hard aan staan.

Wat een geluid! Indrukwekkend... Schitterende beeldkwaliteit... Ik vond alleen de layerchange een beetje verkeerd geplaatst!
Maar echt een supermooie film, ik heb genoten!
Het geluid van de vleugels van het gedrocht waar de Nazgul op zitten tijdens de scéne waar Frodo bijna de Ring afgeeft..... geweldig!

Een dikke vette negen!

Groetjes,
Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Selmar_Cleef

Citaat van: Xander op augustus 29, 2003, 11:24:52
Het geluid van de vleugels van het gedrocht waar de Nazgul op zitten tijdens de scéne waar Frodo bijna de Ring afgeeft..... geweldig!

Heerlijk als iemand (lichte) spoilers geeft als je de film nog niet gezien hebt ::)

Xander

Citaat van: Selmar_Cleef op augustus 29, 2003, 11:30:07
Citaat van: Xander op augustus 29, 2003, 11:24:52
CiteerHet geluid van de vleugels van het gedrocht waar de Nazgul op zitten tijdens de scéne waar Frodo bijna de Ring afgeeft..... geweldig!

Heerlijk als iemand (lichte) spoilers geeft als je de film nog niet gezien hebt ::)

Oops :-[ :-[ :-[, sorry :-\ !!?!?!
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

patrick_vdb

Vandaag was het de beurt aan Predator meets Eight legged Freaks oftewel Arachnid, niet bijster origineel maar best amusant.

Mvrgr

Patrick

VlisChris

Ik ga vanavond maar een disc 2 van LOTR - TTT in de speler doen om de extra's te bekijken. Gister stukje van gekeken na de film, maar zometeen maar even een serieuze poging doen ;D.
mvg,

Christiaan

Spacebass

Ga je ook de 4 disc versie kopen Chris(tiaan)

diceman

MarcoV

Ook hier is gekeken naar LOTR: TTT. Wel de huurversie want ons bin zuunig en ik wacht dus met kopen tot november  ;D

Marco

Grindtegel

Ju-On gekeken, Japanse horror in de stijl van Ringu maar toch wel een heel stuk minder.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Wij kijken vanavond Final Destination 2. Vond deel 1 erg leuk, dus ben best benieuwd naar deel 2.

Groet,
Mark

Martin_M

Citaat van: Mark Lemmens op augustus 30, 2003, 20:37:54
Wij kijken vanavond Final Destination 2. Vond deel 1 erg leuk, dus ben best benieuwd naar deel 2.
Ik moet zeggen dat ik deel 2 een stuk beter vond. Deel 1 vond ik wel aardig maar niet meer dan dat.

Wij hebben de laatste 4 dagen nuttig besteed om alle 4 de Alien films nog maar eens de revu te laten passeren.

Grappig: Ik vond voorheen Alien3 een aanfluiting in vergelijking met vooral deel één en twee. Nu kon ik Fincher's camerawerk en belichting toch echt wel waarderen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

Citaat van: Spacebass op augustus 29, 2003, 21:36:34
Ga je ook de 4 disc versie kopen Chris(tiaan)

Maar natuurlijk ;D. Met FOTR ook gedaan. Mijn bedoeling is om 3*disc van LOTR te hebben, en 3*4disc van LOTR ernaast te hebben. Met 2 beeldjes komen ze alle 6 op mijn centerspeaker te staan. Dat zullen de enige films zijn die buiten mijn kasten komen. Menig verklaard me voor gek dat ik 1 film 2 keer koop, maar voor mij zijn het 2 verschillende films, dus die moet ik allebei hebben ;D.
Als ik thuis ben zal ik nog even The Eagles - Hell Freezes Over aanzetten denk ik. Lekkere muziek om LOTR bij te lezen ;D.
En mensen, ik zal blij zijn als ik eindelijk mijn internet aansluiting heb. ;D
Mvg,

Christiaan

Grindtegel

Ontzettend genoten van alweer een Koreaans meesterwerk, nl. Sympathy for Mr. Vengeance, van de maker van Joint Security Area.

180graden anders dan JSA, maar zeer goed alhoewel erg hard en zeer deprimerend.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Yanmik

Zonet gekeken naar Broken arrow met John Travolta
Sonos

Rogier1988

Lord of the Rings 2!!!!! hahahaha lache film

Mvg
Rogier

J.A.F._Doorhof

Het was een LANGE zit.
Eerst 2x Angel (seizoen 2 afgekeken), en toen was de bedoeling om 1 aflevering van 24-2 te bekijken  :-\ tja, wat kan ik zeggen.........

SEIZOEN 2 is NOG BETER DAN SEIZOEN 1 !!!!!!
Dat werden er dus 4, en zo lagen we om 1:40 pas op bed  ::)
Dat wordt weer overuren deze week op de Barco. ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

MrPink

Ik hoorde het al...ik ga vanavond aan de bak ;)

Groetjes,
Oscar

Oracle

Citaat van: Martin_M op augustus 30, 2003, 21:33:22
Citaat van: Mark Lemmens op augustus 30, 2003, 20:37:54
Ik moet zeggen dat ik deel 2 een stuk beter vond. Deel 1 vond ik wel aardig maar niet meer dan dat.

Deel 2 was in ieder geval meer splatter dan deel 1. Een paar goeie schrikmomenten, en wat grappige vondsten. Al vond ik een aantal sterfscenes uit deel 1 wat beter uitgewerkt/origineler, was deel 2 toch ook erg leuk!  ;D

Groet,
Mark

Hertog_Martin

Ik gooi er vandaag denk ik nog een paar keer Angel seizoen 1 erin.

Jammer dat seizoen 2 nergens meer goedkoop is te krijgen. was eerst 56 euro bij cd-wow.. nu weer 80 ongeveer

Lol laat ie nu net vandaag weer 40 pond zijn

* Hertog_Martin gaat bestellen
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1