Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MrPink

Typisch Lynch. Als je ervan houdt, dan is hij geweldig :)

Groetjes,
Oscar

Grindtegel

Net Deathwatch gezien, middelmatig
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Catch me if you can gezien, lange zit maar wel zeer de moeite waard.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Kristof Ector

Marco Borsato live in de kuip & Antwerpen
Clouseau live

Beide owv WAF ;D

Kristof

Pioneer PDP 5000 EX
Barco 808g

Denon 3803 / B&W 804 802 / Classe / Parasound

Roland

Korn - Live (At The Hammerstein, N.Y.C.)  :)

bmateijsen

Kan je even posten of Korn goed is opgenomen?? Ik ben wel benieuwd, maar ben een beetje huiverig over de geluidskwaliteit...

Groet bjorn

patrick_vdb

Vandaag eentje uit de oude doos (maar daardoor zeker niet minder interessant)...A Bridge too Far.

Mvrgr

Patrick

Roland

Citaat van: bmateijsen op juli 13, 2003, 21:55:34
Kan je even posten of Korn goed is opgenomen?? Ik ben wel benieuwd, maar ben een beetje huiverig over de geluidskwaliteit...

Groet bjorn
Geen probleem.
Het geluid is niet echt dynamisch, maar het klinkt nog best redelijk.
Ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal van concerten, maar ik heb net even een stukje Live Aus Berlin van Rammstein gekeken en hierbij trek in dezelfde conclusie.
Al met al is er aardig naar te luisteren (ik moest wel even wennen ... weken alleen maar cd's geluisterd  ;D).
Het kijken is vermoeiender met 1000000 beeldwisselingen (dat hoort er wel een beetje bij) en 'zooi' door het beeld (bv. woorden en beelden die achter de band werden geprojecteerd). Vrij irritant als je het mij vraagt :)

suyver

Van het weekeinde gezien:
Big trouble in little China
LotR:FotR extendend

-Freek.

Never underestimate the predictability of stupidity...

patrick_vdb

Big trouble in little China...wat is dat lang geleden dat ik deze film heb gezien, vond 'm overigens wel ontzettend hilarisch cool 8) Hoe is de dvd-transfer Freek (welke editie heb jij)?

Mvrgr

Patrick

suyver

Inderdaad, erg goede en leuke film!

Ik heb de r.1 special edition (2 DVD's). Goede transfer qua beeld en de DD 5.1 track is ook ok. De dts 5.1 track is echter best wel slecht: veel te veel verschil tussen hard en zacht en ook nog eens (naar mijn idee) duidelijk te veel sub-laag. Mischien is deze film wel te gebruiken als voorbeeld dat dts niet altijd beter is dan DD 5.1?

-Freek.

patrick_vdb

Hoi Freek,

Bedankt voor de info ;) M'n wishlist wordt zo langzaam aan steeds groter en groter ;D

Mvrgr

Patrick

suyver

Citaat van: patrick_vdb op juli 14, 2003, 09:53:57M'n wishlist wordt zo langzaam aan steeds groter en groter ;D

Daar is heel eenvoudig iets aan te doen: je maakt je portomonee gewoon leger en leger! ;)

-Freek.

patrick_vdb

LOL - Dan moet ik m'n portemonnee eerst gaan vullen ;D

Mvrgr

Patrick

MrPink

Je kunt beter je zakken vullen, heb ik begrepen. ;D

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

LOL ;D Zo luidt idd het proverbium, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Mvrgr

Patrick

Martin_M

Jason X

Als SCFI liefebber dacht ik deze eens te proberen.
Jemig wat een zielig stukje horror is dit; voorspelbaar, vooral domme dingen doen als het even niet kan en domme 'stoere' one-liners als de dood voor hun ogen staat. GAAAAAAP, niet echt mijn ding.

Ach ja, je moet het toch eens proberen. Wel af en toe een schrikeffectje en het geluid was ook best goed.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Robbo

The Pianist.    

Een toppertje !

Rob

patrick_vdb

The Pianist is idd mooi 8)

Mvrgr

Patrick

Roland

Tears Of The Sun gekeken ... ben er niet kapot van .. hij was wat saai en voorspelbaar. Ik had er zeker meer van verwacht :-\

Mark Beerens

Net Thelma & Louise gekeken. Erg leuke en typische roadmovie (btw een "genre" wat ik ben gaan waarderen de laatste tijd).
Geen hoogstandje, wel een goed verteerbare film.

Mark.
:: Mission 753 :: Arcam Diva A85 + P85 :: Marantz CD-16 :: Eichmann Six :: Nordost Flatline Gold MKII ::

Grindtegel

Net Daredevil (R4) gekeken. Weer een referentie dvd'tje erbij!

Waanzinnige DTS track, misschien wel de meest dynamische die ik tot nu toe heb gehoord.

Beeld is ook heel erg goed, maar ik ben blij dat ik een crt heb, het is een zeer donkere film.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

suyver

Piratenplaneet en Final Fantasy.

-Freek.

Martin_M

We gaan vanavond even genieten van David Gilmour in concert.
Heb net even zonder beeld al wat geluisterd en ik moet zeggen dat 't heel behoorlijk klinkt.
Wel even wennen dat de normaal door PinkFloyd zo massale nummers ineens heel ingetogen worden gebracht, maar wel leuk.

Daarna Richie & Eddie in GuestHouse Paradiso. Niet zo goed als de series maar ik moest 'm toch gewoon hebben.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)