Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MrPink

Gewoon dusk til dawn R1 SE kopen, prima! ;)

Ik vond het jammer dat ik The Others al na 10 minuten 'door' had, maar heb er verder toch wel met genoegen naar gekeken.

Zelf weer meer X-Files S7.

Groetjes,
Oscar

suyver

Maar weer eens Resevoir Dogs gezien. Blijft een extreem coole film, zeker gezien de zeer beperke hoeveelheid locaties en het lage budget. Vooral de rol van Harvy Keitel blijft mij elke keer weer verbazen. Zo knap wat die man allemaal kan uitdrukken met zijn stem...  8)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Martin_M

De extra's van the holy grail.

Lachuh...
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Citaat van: Martin_M op juni 27, 2003, 08:24:58

Lachuh...

Ik vond het geweldig om te zien hoe en waar The Holy Grail was opgenomen. Cool dat het kasteel nu een bedevaartsoord is geworden voor de Monty liefhebbers 8)

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

THEY van Wes Craven en Naked Gun 1.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Oracle

Citaat van: patrick_vdb op juni 27, 2003, 08:29:59
Citaat van: Martin_M op juni 27, 2003, 08:24:58

Lachuh...

Ik vond het geweldig om te zien hoe en waar The Holy Grail was opgenomen. Cool dat het kasteel nu een bedevaartsoord is geworden voor de Monty liefhebbers 8)

Mvrgr

Patrick
In 1998 zijn we op vakantie geweest door Schotland. Ook door de Glen Coe gereden... ga ik de extra's bekijken van Holy Grail, komen een aantal beelden me toch aardig bekend voor... Blijkt dat wij een wandeling hebben gedaan over de Three Sisters (een bergformatie)... en dat de scene's met de hangbrug e.d. een kleine 100 meter daarvandaan zijn opgenomen!  ;D

Ik laat nu dan ook de making-off van HG zien, als mensen beelden van onze vakantie in Schotland willen zien!  ;D

Groet,
Mark

patrick_vdb

MrPink

Melvin

LOTR: FOTR extended version. Beginnen met de film zelf en dan kijken of er nog tijd is voor de extra's :)

Ik zie trouwens dat er een Logic7 logo op de box staat, maar op de DVD's zelf niet... iemand die daar meer van weet ?

MrPink

Net effe met m'n vader The Matrix gekeken.

Groetjes,
Oscar

Spacebass

;D Leuk hè ... doe ik ook wel eens .... film kijken met paps erbij.
Ik heb deze hobby toch een beetje van hem  ;) tja ik word ook ouder zal ik maar zeggen  ;D

MrPink

Ja, was pas de eerste keer dat hij bij mij een film zag... :)

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Showdown in Little tokyo en The Killer gezien.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

Fear dot com..........
En trapped gehuurd.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

bmateijsen

Vanavond staat Salton Sea op het programma... en misschien nog wel een filmpje...

Groet Bjorn

Scarp

Below gekeken. Wel leuk filmpje.

MrPink

MarcoV

Martin_M

Songs from the second floor.

Mmm, op HiFi.nl zeer lovende kritieken waardoor ik besloot 'm maar meteen aan te schaffen (ook niet overal te krijgen).

Door uitspraken als 'plaatjes als een schilderij', 'oog voor detail', 'Je kan 'm echt vele malen bekijken en dan vallen nog weer nieuwe dingen op', etc, etc. was ik toch echt heel benieuwd. Over bepaalde shots is maanden gedaan en dan verwacht je nogal wat.

Welnu, dat vond ik nogal tegenvallen. Ik vond 't op de achtergrond zelf een beetje saai. Af en toe wel schilderachtige taferelen met veel diepte maar verder kan het me neit zo bekoren.

Jammer, maar ik duw delicatesse wel weer eens in de speler...
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

J.A.F._Doorhof

2Fast2Furious in de bios 8) ZEER goed vervolg.
Daarna thuis Legally Blonde.

MvrGr.
Frank
Custom installer

MrPink

The Water Margin Seizoen 2.

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Custom installer

Raymen

CiteerJungle book 2 gezien.

Een leuk vervolg op het eerste deel.
Alleen vondt ik de liedjes een betje tegen vallen.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

JG_Smit

Mijn burnrelief progamma :( hoop dat het werkt. ;D

bmateijsen

Citaat van: Martin_M op juni 28, 2003, 22:18:27
Welnu, dat vond ik nogal tegenvallen. Ik vond 't op de achtergrond zelf een beetje saai. Af en toe wel schilderachtige taferelen met veel diepte maar verder kan het me neit zo bekoren.

Jammer, maar ik duw delicatesse wel weer eens in de speler...

Misschien waren de verwachtingen dan te hoog?? Ik heb de film gezien zonder vooraf er iets over gelezen te hebben en de film zelf qua cinematografie (belichting) spel van de acteurs en de absurde situaties, liet mij in verbijstering achter... (positief  ;D)

Enfin.. alleen dat zweeds.. best lastig  ;D

Groet Bjorn