Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Raymen

Vanavond a walk to remember.

En mischien 28days later.

Heb ook nog the matrix reloaded en de core liggen(copietjes dan)  ::) ::)  :-X
Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

J.A.F._Doorhof

Afgelopen dagen.

Hot Chick (toch leuk)
The Recruit (ZEER goed)
Tommorow man (voor een budget film heel leuk)
Queen, made in heaven the movies
Queen, The Queen symphony (fantastisch)
En voor een review Queen Live at Wembley (WAANZINNIG).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

dennis

heb lilo en stitch gekeken met die kleine meid.
kan niet anders zeggen dan wat ene topper!!!
geweldig gewoon!!
lachen en echt film voor de hele famillie of voor jezelf als je liefhebber bent van tekenfilms.
gr
dennis
I am not what happened to me.
I am what I choose to become.

Roland

Roland

En ook nog Undercover Brother gekeken  :P

Raymen

Direct 28 days later.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

bmateijsen

zo meteen gaat high crimes erin... en daarna bowling for columbine...

Groet Bjorn

dennis

Net met kleine gup TREASURE ISLAND gekeken.EN wederom geweldig!!!
Beeld,geluid alles top!!
En nu ga ik ff fast en furious kijken.Ik denk dat ik de laatste op dit forum ben die hem nog niet gezien heb,maar dat kwam door verbouwing :-\
gr
dennis

patrick_vdb

Vandaag The Pianist gekeken, deprimerend en hoopvol. Een erg mooie film gewoon.

Mvrgr

Patrick

sinterklaasje

Citaat van: bmateijsen op juni  8, 2003, 20:48:22
zo meteen gaat high crimes erin... en daarna bowling for columbine...

Groet Bjorn

Van High Crimes heb ik 2 scenes meegemaakt toen ze die aan't draaien waren net voor Kerst in 2000! Een scene waar ze naar zo'n tram (zo'n San Francisco tram) lopen.. en een scene waar een SWAT/FBI team of zoiets ingrijpt... moet die film zelf maar eens gaan kijken maar ik heb er gemengde verhalen over gehoord!

groeten,
mischa ;D

Roland

Het is tijd voor METALLICA

(op MTV) ... volgende week live kijken  8)

patrick1975

Zo, net Bowling for Columbine gekeken. Best een boeiende documentaire.

MrPink

Band of Brothers 1 en 2, wat Mr. Bean. :)

Groetjes,
Oscar

jurjen

M'n nichtje en haar vriendinnetje wilden horror zien.

Het werd: The Ring en daarna The Evil Dead.

Die laatste, daar zagen ze de humor niet van in. Maar de scene van de vrouw die door het behekste bos werd verkracht sprak wel tot de verbeelding.

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Grindtegel

Metallica live op Mtv, ook volgende week in levende lijve.

En The Animatrix (SquareSoft, ga aub zo snel mogelijk weer een volledige film produceren!!!!!!!!!!!!!!!!)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

simonW

gisteren  matrix reloded gegeken (svcd)  en een goude oude  the hunting
vanavond eens kijken wat mn colectie te bieden heeft.  mijn vriendin en ik zijn alebij erg ht freak..gelukig maar ;D ;D

dennis

Gister ipv fast en furious  de film red dreagon gekeken.
Wat ze ook nog maken ze zullen nooit silence of the lambs naar mijn meninng evenaren,maar toch is deze het zien waard.
gr
dennis

Raymen

Nu lekker op de bank zitten en samen met de kleine SPY KIDS 2.

Mvrg,
Raymen

Raymen

en voor straks star-trek nemesis.

MVrg,
Raymen

dennis

Fats en furious gezien!!!!Mijn hemel wat een film,in een woord geweldig!!!Ik denk toch dat ik deel 2 in de bioscoop ga bekijken.Wat een geluid en wat een auto's ;D
film krijgt een 10 van me!!
gr
dennis

suyver

Afgelopen 3 dagen:
- 17 afleveringen van de 3e Futurama-box (leuk!)
- Piratenplaneet
- 5th Element
- Nightmare on Elmstreet 5
- Bladerunner

Tja, 't is een leuke hobby! :)
Never underestimate the predictability of stupidity...

dennis

Wie heeft trouwens ook die dvd box met die 4 cd's voor 19.99 euro??
En welke film vinden jullie uit die box?
gr
dennis

Robert

Dennis,

Volgens mij ontbreekt er wat in je tweede vraag?

Je bedoelt de Movie Power Box?

Wat hebben Keanu Reeves, Bruce Willis, Wesley Snipes en Samuel L. Jackson met elkaar gemeen? Ze zitten allemaal in een hele fijne doos ;D

The Watcher, Bandits, Liberty Stands Still en The 51st State.

Heb de box zelf niet, ken de box alleen van de reclame ;D

MvrGr.
Robert

dennis