Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

eddy135

Citaat van: EdoE op november  4, 2008, 22:52:02
Geen beeldweergever gaat hier vanavond aan voor iets anders dan De Verkiezingen.
Hier idem... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Fumi

Net Indiana Jones gekeken, de laatste. Na 51 minuten heb ik hem weer uitgezet. Damn wat een tegenvaller!! Ik vond hem erg goedkoop aandoen, hing van toevalligheden en dingen die behoorlijk vergezocht waren aan elkaar. En THX-certified?? My ass.. laag heb ik zowat niet gehoord. Het geluid was wel gedetailleerd maar het voegde weinig toe, en zoals ik al zei zat het laag er totaal niet in.

Anderen die mijn mening delen/tegenspreken??

DVDGuy

Mama Mia!; we hadden na gisteren even wat afleiding nodig  :-X
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Marcel_T.

Citaat van: Fumi op november  5, 2008, 21:59:58
Net Indiana Jones gekeken, de laatste. Na 51 minuten heb ik hem weer uitgezet. Damn wat een tegenvaller!! Ik vond hem erg goedkoop aandoen, hing van toevalligheden en dingen die behoorlijk vergezocht waren aan elkaar. En THX-certified?? My ass.. laag heb ik zowat niet gehoord. Het geluid was wel gedetailleerd maar het voegde weinig toe, en zoals ik al zei zat het laag er totaal niet in.

Wat heb je gekeken, dvd of Blu-ray? En hoe heb je het aangesloten?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Fumi

Ik heb de gewone dvd gezien. Speler via component naar m'n versterker aangesloten welke alles gewoon in 5.1 Dolby Digital doorstuurde. Daar lag het niet aan, ik heb afgelopen zondag IronMan gekeken en dat blies als een idioot.

Wellicht dat ik nog een keer wat winst kan halen door m'n speler via HDMI door te linken naar de versterker, maar component is door de regel toch ook niet gek.

Ik heb m'n fronts (Kef iQ7) met films nou sinds een korte tijd op small staan en dat beviel me eigenlijk steeds goed. Ik heb nog wel het een en ander aan settings veranderd, waaronder de fronts op large gezet, maar dat gaf niet echt verbetering. Het geluid werd dan vooral voller, maar door het juist wel gedetailleerde geluid werd het daardoor juist té vol IMO.

remon123

ik deel je mening flut film
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

raMniv

Naar alle waarschijnlijkheid: Matrix (blu-ray)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

remon123

awake
man man wat een goede film , vooral die operatie het zal je maar gebeuren  :o :o :o
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

ksi

heroes seizoen 1 aflevering 3 en verder...

ksi

My ass.. laag heb ik zowat niet gehoord. Het geluid was wel gedetailleerd maar het voegde weinig toe, en zoals ik al zei zat het laag er totaal niet in.

Deel je mening zeker over de film. Maar geen laag?
Die kernexplosie + sub geluid wat je hoort. OMG had hem in de bios gezien en niemand durfde na die explosie mekaar aan te kijken. Voelde net of je in je nakie stond na die 'explosie'  ;D

beunky

Citaat van: El Penumbra op november  2, 2008, 10:38:54
Het werd toch Undertow, Zodiac duurde wat lang.  ;D

Jammer, Zodiac is een erg goeie film imho!

@ Pjotr: deel je mening over Burn after reading. Het is wel leuk en wel apart en wel weer iets anders dan de vorige films, maar ze hadden volgens mij beter iets meer tijd er voor kunnen uittrekken om het verhaal wat steviger neer te zetten. Er gebeuren nu een aantal dingen die niet helemaal logisch overkomen op mij (en ja, ik weet dat het een absurdistische film is, maar je hebt gewoon het gevoel dat dingen 'niet kloppen').

Onlangs heb ik trouwens nog The Spy Who Came In From The Cold (uit 1965, met Richard Burton als Alec Leamas) gezien. Goede verfilming van het boek!

Ik ga zo Righteous Kill kijken, ben benieuwd...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

dvdripper

Citaat van: Perfectionist op november  7, 2008, 19:43:51
the air i breathe
wat vondt je er van wij vonden het een goed verhaal geef hem een 7.5
gisteren avond hebben wij een oude film gekeken blood in blood out het blijft een harde film

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

mikeske

Gisteren gekeken naar bordertown:

vond het wel een goede film  ;)

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Vampire

Citaat van: Fatalfelix op november  3, 2008, 15:56:58
Moet jij niet studeren ipv films kijken  ;D

Om ff on topic te blijven: Gister The Black Knight gekeken en vandaag ga ik Felon kijken

Een beetje ontspanning kan nooit kwaad natuurlijk.. Zeker nadat ik vorige week bijna elke dag van 8.45 tot zo'n 21.00-22.00 uur bezig ben geweest mijn project af te ronden!! ::)
Maargoed, uiteindelijk heb ik mijn eerste stedenbouwkundig ontwerp en een ontwerp voor een atelierwoning afgeleverd... Met een 7,5 als beoordeling, dus de eerste 10 studiepunten zijn binnen  8)

Felon vond ik trouwens ook best een aardige film!
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Perfectionist

Citaat van: dvdripper op november  8, 2008, 12:09:21
wat vondt je er van wij vonden het een goed verhaal geef hem een 7.5

Vond de film vrij bagger, wilde hem voortijdig afzetten. Zesje dus.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Sol

Straks na de warme hap tijd voor Iron Man (Blu-Ray). Ben benieuwd...
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

El Penumbra

Citaat van: ksi op november  7, 2008, 20:57:13
Deel je mening zeker over de film. Maar geen laag?
Die kernexplosie + sub geluid wat je hoort. OMG had hem in de bios gezien en niemand durfde na die explosie mekaar aan te kijken. Voelde net of je in je nakie stond na die 'explosie'  ;D

Ik heb hem gisteren op BR gekeken en vond het geluid ook slecht. Veel te weinig laag. Terwijl er met de THX intro niets aan de hand was.

Volgens de reviews zou het geluid heel goed moeten zijn dus ik twijfelde al wat aan mijn (nieuwe) instellingen

El Penumbra

Zometeen Hancock in de nieuwe spelert trouwens....

reza

Net The Game gekeken op HD-dvd.

Goeie film, krijgt van mij een 7.5/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

raMniv

Tinkerbell (disney) vriendin wilde hem zien, vond het zelf niet echt wat. (blu-ray)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

PjotrrrNL

'Taken'...
Goede actiefilm met een vrij heftig verhaal.

Berrieeu

Training Day op blu-ray...blijft ook zo'n ontzettende goede film! 8)
LCD: Samsung LE46F86BD | Fronts: KEF iQ7SE | Center: KEF iQ6c | Rears: KEF iQ3 on Atacama Nexus Stands | A/V Receiver: Marantz SR 4003 | Console: Playstation 3

My site: www.berrie.eu (Under Construction)