Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Gisteren Chuck And Larry gekeken. Minder leuk dan ik hoopte, maar zeker niet verkeerd.

Maar wat heeft die Jessica Biel een enorm lekker setje billetjes...  >:D

Onne

Gisteravond "Dresden" gekeken, heb betere oorlog films gezien maar wel mooi in beeld gebracht!

Heb het geluisterd in 4.1 channel stereo en de TV heeft een Dolby center functie !
Klinkt toch niet verkeerd,
Het meest positieve is dat er niet veel verschil zit in geluidsniveau tussen actie en rust.
Moest alleen wel 4 volumeknoppen op elkaar afstemmen,  ;D

mikeske

vanavond normaal city of god  :)

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroentjuh

Net transformers gekeken...

Niet verwacht.... maar vond het een zeer vette Film, mooie geluidseffecten... en man man man wat een lekkere vrouw die Megan Fox :-[

jowi

The Matrix HD-DVD (oldskool ;D maar wel in 5.1 MLP :o ) en House S04E05 720p.

robbie12345

Gister naar aanhouden gezeur van mijn vriendin toch toegegeven en meegegaan met mijn vriendin naar alles is liefde....

Omdat ik er echt 0,0 van verwachtte is de film me echt in zeer positieve zin mee gevallen... Ik heb echt stukken hard zitten lachen! Om heel eerlijk te zijn kan ik iedereen aanraden om naar deze film te gaan... Hij krijgt van mij een 7,5
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

VlisChris

Vanavond denk ik dat ik de tweede disc van LOTR FOTR EE maar eens ga kijken.
Afgelopen week dvd 1 gekeken, en nu dvd 2 dan maar ;)

Dennistattoo

heb eergisteren Resedent evil gekeken de nieuwste, leuk die zombie's. Vanavond wil ik de nieuwste Halloween kijken of een andere

grt
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Panic

Gisteravond The Butterfly Effect weer eens uit de kast getrokken en eigenlijk voor het eerst vol die volumeknop naar rechts gedraaid. Blijft toch een gave film.  8)

En we zitten ook middenin seizoen 6 van 24 (moet nog 7 afleveringen). Wellicht komt er nog wat vuurwerk aan het einde, maar voorlopig heb ik wel een beetje genoeg van Jack & co. Niets nieuws meer onder de zon. Maar het kijkt wel lekker weg, dat wel.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

chulin

Net met mijn zoontje een stukje van Ratatouille gezien
Leuk hoor !!!!
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Jeroentjuh

Rielplayer

net aflevering 6 en 7 gezien van prisonbreak seizoen 3. Blijft een topserie O0
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Gizz

Mr brooks. Heerlijk geluid zodra er geschoten word!!

Gizz

Maar als ik in italie zat was ik naar deze horror film gegaan.
Reactie van het publiek spreekt boekdelen.... :o

http://nl.youtube.com/watch?v=nfgZlMYj_NU

Grindtegel

Damn ik wou dat ik nog op zo'n manier van een goeie horror kon genieten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VlisChris

Ik zit met een half oog naar Spiderman 3 te kijken.
Vrij nutteloze en slaapverwekkende film als je het mij vraagt. Ben maar in de tussentijd gaan internetten om de film door te komen :-X

Onne

Gisteren op mijn gemak de Da Vinci Code nog eens zitten kijken,

best een goede film eigenlijk,

Dennistattoo

Gisteren de nieuwste Halloween film gekeken, helaas was hij op het laatst een beetje donker. Maar wel weer een leuke film

Vanavond ga ik  ??? kijken, ben er nog niet overuit
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

joostpolletje

Gisteren REsident Evil E gekeken..

Vanavond of kijken naar COD4 (actief) Of passief naar de Matrix HD-DVD trilogie..
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

VlisChris

Gisteravond FOTR EE gekeken. De tweede dvd tenminste ;)
Vanavond waarschijnlijk The Two Towers. In zijn geheel :-X ;D

Rikske

Citaat van: Christiaan Sauer op november  9, 2007, 14:24:20
Gisteravond FOTR EE gekeken. De tweede dvd tenminste ;)
Vanavond waarschijnlijk The Two Towers. In zijn geheel :-X ;D

;D

Rielplayer

Gisteren Die Hard 4 gekeken. Wel aardig alleen de scene met de straaljager had er voor mij niet in gehoeven. Haalde de film voor mij redelijk omlaag.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Martijn76

De afgelopen dagen The Phantom Menace en Attack of the Clones gekeken, vanavond dus... Revenge of the Sith.

Tegen eind volgende week moet het sextet er toch wel opzitten neem ik aan  ::)

Perfectionist

Fracture net gekeken; absolute aanrader.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling