Zymo's HT deel 2

Gestart door Zymotic, juli 20, 2005, 10:36:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

clockwork

Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws.  :pompom:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zymotic

Bedankt!  We gaan het ook bij 2 houden (denk ik ;-)  ) Anders moet ik mijn HT opgeven  ;D

clockwork

Zou ik zeker doen. Volgens mij is er hier een kwadratische functie in het spel (zowel qua drukte als benodigde ruimte). Ik ben achteraf blij dat we het bij twee hebben gehouden...... :D

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zymotic


RonG


Zymotic


Harry HT

Hi,

Ik las er overheen, maar felie met de bebie ! Leuk hoor.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Zymotic

Kan gebeuren haha. Bedankt voor de felicitatie!

HTip

Beter laat dan nooit, maar ook van mij nog gefeliciteerd! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zymotic


Zymotic


Zymotic

Vanochtend aan de gang geweest met de sub en Audyssey. Volgens de tips van dit forum ingesteld en het scheelt enorm!

De speakers in center op small gezet en de crossover op 80 geeft een veel beter resultaat dan de standaard Audyssey meting.

clockwork

Mooie panelen!  :clapping:
Merk je veel verschil?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zymotic

Ik merk zeker verschil, maar ik denk dat ik nog wat meer diffusie kan gebruiken.

Zymotic

Het lijkt me leuk, gezellig en interessant om eens een M&G te organiseren. Zijn er mensen die hier interesse in hebben?

Mijn set is misschien niet heel spectaculair, maar toch heb ik het wel leuk voor elkaar (denk ik  ;) )

r_flagg

Citaat van: Zymotic op juli 31, 2013, 09:14:32

Mijn set is misschien niet heel spectaculair, maar toch heb ik het wel leuk voor elkaar (denk ik  ;) )


Mooie set in een mooie ruimte!! Zou graag eens komen luisteren en kijken...... en ervaring opdoen voor de mijn eigen ht   ;D

gr. Patrick
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

HTip

Citaat van: Zymotic op juli 31, 2013, 09:14:32
Het lijkt me leuk, gezellig en interessant om eens een M&G te organiseren. Zijn er mensen die hier interesse in hebben?

Mijn set is misschien niet heel spectaculair, maar toch heb ik het wel leuk voor elkaar (denk ik  ;) )
Hoezo niet spectulair? Je hebt een dedicated ruimte met projectie en akoestische maatregelen. Dan kunnen echt niet veel mensen zeggen. Dus je hebt het zeker leuk voor elkaar! :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Citaat van: HTip op juli 31, 2013, 09:58:23
Hoezo niet spectulair? Je hebt een dedicated ruimte met projectie en akoestische maatregelen. Dan kunnen echt niet veel mensen zeggen. Dus je hebt het zeker leuk voor elkaar! :worship:

+1

mikekiwi

Citaat van: r_flagg op juli 31, 2013, 09:44:07

Mooie set in een mooie ruimte!! Zou graag eens komen luisteren en kijken...... en ervaring opdoen voor de mijn eigen ht   ;D

gr. Patrick
+1; dus als je een sessie wilt doen om minder ervaren forumleden te laten kennismaken met je set en en kennis, dan teken ik graag in. Betwijfel of je iets van mij zult kunnen leren, dat zal ik je al wel meegeven (om onterecte verwachtingen te voorkomen)  :-[  ;)

clockwork

Volgens mij zat zoiets toch al in de planning. Lijkt me leuk!
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zymotic

Citaat van: r_flagg op juli 31, 2013, 09:44:07

Mooie set in een mooie ruimte!! Zou graag eens komen luisteren en kijken...... en ervaring opdoen voor de mijn eigen ht   ;D

gr. Patrick

Dank je wel. Ik zet je op de lijst.

Citaat van: HTip op juli 31, 2013, 09:58:23
Hoezo niet spectulair? Je hebt een dedicated ruimte met projectie en akoestische maatregelen. Dan kunnen echt niet veel mensen zeggen. Dus je hebt het zeker leuk voor elkaar! :worship:

Als ik naar bijvoorbeeld jouw HT kijk, dan ligt de mijne nog wel een niveautje lager. Maar misschien moet ik inderdaad wel kijken naar wat ik wel heb in plaats van wat ik niet heb  ;D
Bedankt voor het compliment!

Citaat van: RonG op juli 31, 2013, 10:01:07
+1

Bedankt RonG!

Citaat van: mikekiwi op juli 31, 2013, 10:02:12
+1; dus als je een sessie wilt doen om minder ervaren forumleden te laten kennismaken met je set en en kennis, dan teken ik graag in. Betwijfel of je iets van mij zult kunnen leren, dat zal ik je al wel meegeven (om onterecte verwachtingen te voorkomen)  :-[  ;)

Iedereen is welkom. Als je van mij wat kan opsteken is het ook prima toch. Ik zet je ook op de lijst bij deze.

Citaat van: clockwork op juli 31, 2013, 10:22:11
Volgens mij zat zoiets toch al in de planning. Lijkt me leuk!

Klopt, hebben we een tijd geleden al eens over gehad. Nu maar eens concretiseren  ;D
Met jou erbij zijn er dus 3 personen. Komt mooi uit, want ik ik maar 4 plekken en dan kan ik zelf ook nog zitten haha.

lijst:
r_flagg
mikekiwi
clockwork



Het liefst wil ik het plannen op een zaterdagmiddag, ik weet niet of dat voor jullie ook uitkomt? De komende 3 zaterdagen ben ik nog vrij.

mikekiwi

Citaat van: Zymotic op juli 31, 2013, 12:07:12Het liefst wil ik het plannen op een zaterdagmiddag, ik weet niet of dat voor jullie ook uitkomt? De komende 3 zaterdagen ben ik nog vrij.
Leuk! Aankomende zaterdag heb ik ruimte en gelegenheid, de 3 zaterdagen daarna vanwege vakantieperikelen niet...

Zymotic

Het weer valt zaterdag ook nog wel mee, dus wat mij betreft kan het. Nog even afwachten of de anderen ook kunnen.

r_flagg

Oeps.... Jullie laten er geen gras over groeien. Doe je goed!!
Echter wordt de maand augustus voor mij erg moeilijk ivm vakantie.
Dus als er iemand anders in mijn plaats wil gaan is dat geen probleem .... Wacht ik gewoon op de volgende ronde ;-)
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)