TAG McLaren in de polder - met een kritisch oor naar een zuivere set

Gestart door wil, juli 11, 2005, 16:39:54

Vorige topic - Volgende topic

R

Citaat van: Raphie op augustus  2, 2005, 13:43:14
dit is toruwens ook de instap uit de MTX serie, die ga ik natuurlijk niet aan m'n 2 belangrijkste kanalen hangen ;)

YES!!!! , mooi  he stereo ;D >:D

blue-eyes

Citaat van: Raphie op augustus  2, 2005, 13:43:14
ThnX, maar is voorlopig inderdaad niet meer nodig, dit is toruwens ook de instap uit de MTX serie, die ga ik natuurlijk niet aan m'n 2 belangrijkste kanalen hangen ;)

Daar heb je Nilfix of Miele voor :P
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Raphie

JBL PRX Power!

Spacebass

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Spacebass

kris

hoi gasten,

tis hier de Kris uit Belgie, kweet nie of je mijn set al gezien heb maar kheb hier een dijk van een Tag McLaren opstelling, de AV192R en 2 eindversterkers nl 3x250W en (3x80W-stereoblok dat ik bridge en 1x150W) dit alles wordt met de Esoteric DV50-S universal player op de Revels beluisterd.

Ben nu supercontent en geniet geweldig van mijn set...
Tag Mclaren AV192R, Tag eindbakken etc...
http://my.hifi.nl/index.php?user=120

garmtz

blue-eyes

Nu alleen nog een foto Kris ;)

Edit: reeds in orde gemaakt zie ik :)

Mooie set! Maar je begrijpt dat conform DIT topic je geen TAG EV's kan hebben ;D

Raphie

JBL PRX Power!

kris

Wel Raphie, ik heb hem nog maar een klein 2 weken... dus nog geen ervaring ermee

mijne vorige AV32R heeft zijne geest gegeven, wat eraan scheelt weet ik voorlopig nog niet maar hij gaf ERROR 20 en pats gedaan , noppes... kzijn er nog niet goe van!!

kris

Raphie

JBL PRX Power!

blue-eyes

Citaat van: kris op augustus  8, 2005, 18:59:20
Wel Raphie, ik heb hem nog maar een klein 2 weken... dus nog geen ervaring ermee

mijne vorige AV32R heeft zijne geest gegeven, wat eraan scheelt weet ik voorlopig nog niet maar hij gaf ERROR 20 en pats gedaan , noppes... kzijn er nog niet goe van!!

Je moet een TAG McLaren dan ook niet als PRINTER gebruiken :P :P

Citeer
Error 20 Memory Overflow. Print job has exceeded the memory capacity of the printer

kris

Citaat van: Raphie op augustus  8, 2005, 19:04:07
Welke versterker speelt wat?

de 3x250 verzorgd al het laag van mijn fronts(Revel & Tannoy TDC) en de de brigded 2x80 mid en hoog...

blue-eyes

Raphie

Citaat van: kris op augustus  8, 2005, 19:08:31
de 3x250 verzorgd al het laag van mijn fronts(Revel & Tannoy TDC) en de de brigded 2x80 mid en hoog...

Welke kleur is welke versterker? want je leds staan (nog) niet goed, maak je gebruik van de TAGTronics bus?
JBL PRX Power!

kris

R

Gave set kris. Het wordt tijd voor eigen Private HT topic denk ik.

kris

Citaat van: Raphie op augustus  8, 2005, 19:12:08
Welke kleur is welke versterker? want je leds staan (nog) niet goed, maak je gebruik van de TAGTronics bus?

nee ik gebruik de bus niet maar de bovenste nl de zilvere is de 3x250W
de zwarte EV is een niet volledige opgevulde maw er is nog plaats voor één kanaal daarom dat ene ongebruikte LEDje

kris

Citaat van: Ruben op augustus  8, 2005, 19:17:34
Gave set kris. Het wordt tijd voor eigen Private HT topic denk ik.

kga er binnekort mijn werk eens van maken.... superdruk met werk en niet altijd de tijd om mij daar voor in te spannen... wordt zeker vervolgd Ruben

R

romulus

Gefeliciteerd met deze set kris,
Foto's op hifi.nl tonen perfecte integratie tussen high tech apparatuur,
antieke meubels en moderne huiskamer, erg sfeervol ingericht
esoteric, nagra, pass labs, focal, siltech

Richi

Citaat van: Richi op augustus  2, 2005, 11:28:35
Ik heb net even in de handleiding van mijn Denon DVD 3910 gekeken en met het bass-management wat daar ingebouwd is, zou dit mogelijk moeten zijn. Center en rears uitschakelen. Fronts en sub inschakelen. Afregelen. En een paar volume instellingen in de sub programmeren. Ik ben benieuwd. Vanavond de sub maar weer eens aansluiten.  :)

Ik zou nog even laten weten of bovenstaand idee werkt. Nou, het werkt. ;) Ik heb de DVD-3910 ingesteld zoals hierboven staat beschreven en de sub daarbij afgeregeld. Voor films werkt dit prima, hoewel je natuurlijk wel het volume van de sub handmatig moet 'meeregelen' als je het volume van de versterker aanpast. De REL Strata heeft 4 geheugens en dat is in de praktijk voldoende om het sub volume voor de meest gebruikte volumes op te slaan.

Na een dag heb ik de sub toch maar weer opgeruimd, omdat deze op de ideale plaats erg in de kijker staat (midden voor een raam dat doorloopt tot aan de grond). En sinds de modificatie van de Tannoys is de sub niet langer noodzakelijk bij stereo weergave.
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

R