TAG McLaren in de polder - met een kritisch oor naar een zuivere set

Gestart door wil, juli 11, 2005, 16:39:54

Vorige topic - Volgende topic

wil

Citaat van: Ruben op augustus  1, 2005, 14:32:40
Even een klein beetje off topic. Het is een totaal andere beleving van het .1 kanaal. Dan moet je hem maar eens goed aan de tand voelen. Ik zit nog met de gedachte om er over een paar maanden een CHT bij te zetten voor een filmpje af en toe.
Kijk! Ruben gaat naar surround, ik voel het, hij zit nog in een heel vroege ontkenningsfase maar het begint al ;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

mradem

R

Ha ha, ik wist het... Alles op small en gaan met die banaan... ;D Nee hoor, maar je geen zorgen.

Raphie

Ruben en 5.1? NO WAY ;D

Ik heb ondertussen de ML en Isotek van plek laten wisselen.
hierdoor was ik in staat m'n Siltechs weer te gebruiken en m'n 868 weer op de Isotek aan te sluiten (powerkabel was in oude opstelling te kort)

Hierdoor komen m'n interlink wensen achter Blue's ML38 in de ijskast en werkt alles weer zoals het moet. De achterkant van de glazen platen het Spectral meubel zijn half rond, hierdoor liggen de luchtschachten van de ML voor het grootste gedeelte vrij. Tevens zit er tussen de ML en bovenplaat nog 2.5CM ruimte. Mocht dit niet goed gaan, dan springt vanzelf het "thermal" ledje aan en weet ik dat ik een andere oplossing moet zoeken.
JBL PRX Power!

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

blue-eyes

Ik blijf erbij dat je de TAG EV weg moet doen en een 2e ML moet aanschaffen ;D

:P
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Raphie

Jij mag anders ook niet klagen met je CAV-180 :o en SF speakers
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: Blue-Eyes op augustus  1, 2005, 15:48:03
Ik blijf erbij dat je de TAG EV weg moet doen en een 2e ML moet aanschaffen ;D

:P

Nee ik vind de 100x5R VEEL te leuk, het doel was betere stereo, dat doel ik nou bereikt.
JBL PRX Power!

BOUBOU

Citaat van: Raphie op augustus  1, 2005, 15:49:26
Jij mag anders ook niet klagen met je CAV-180 :o en SF speakers

Doe ik ook niet, maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik niet mag kwijlen wanneer ik een mooie ML op de foto zie staan  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

R

Citaat van: Raphie op augustus  1, 2005, 15:51:24
Nee ik vind de 100x5R VEEL te leuk, het doel was betere stereo, dat doel ik nou bereikt.

Die ledjes hè??? ;D Wel een gave foto zo, staat een stuk beter.

Enne Ruben met 5.1 pfft echt niet. Een sub zou direct achter de dvd speler hangen, voor dat ene filmpje af en toe.

wil

Citaat van: Ruben op augustus  1, 2005, 16:02:13
Enne Ruben met 5.1 pfft echt niet. Een sub zou direct achter de dvd speler hangen, voor dat ene filmpje af en toe.
Je mag blijven ontkennen, maar je bént al om ook al weet je het nog niet  >:D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

R

Ja, zal ik dan toch maar 5  domus concertino's bestellen ipv 2 concerto's.. 7.1 kaart in mijn A32 en een P35/3 erbij. Klaar.

blue-eyes

Citaat van: Ruben op augustus  1, 2005, 16:05:18
Ja, zal ik dan toch maar 5  domus concertino's bestellen ipv 2 concerto's.. 7.1 kaart in mijn A32 en een P35/3 erbij. Klaar.

Hehe, dat duurde lang ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

wil

ik zou het gewoon doen...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Raphie

Niets is onmogelijk, ben benieuwd...
JBL PRX Power!

R

Raphie

JBL PRX Power!

wil

Citaat van: Ruben op augustus  1, 2005, 16:10:15
Helaas bestelling is de deur al uit.. ;D
simpel, gewoon 2 concerto's bij bestellen plus een 7.1 kaart en een P35/3 erbij (die laatste heb ik nog niet zo lang geleden voor een heeeel schappelijke prijs 2e hands zien staan).

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

R

Hmm, ik ben ook maar student. Gaat financieel niet lukken. Ik zou het best nog wel een keer neer willen zetten, maar dan monitoren als SR/SL >:D..

wil

Dan moet je toch eens dat topic lezen van Patrick over de 4G's. Zegt dat je wat? Anders zoek ik het wel even op voor je. ;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

R

Het zegt me genoeg, maar doet me niets....

Back on topic dan maar ???

Spacebass

Citaat van: Ruben op augustus  1, 2005, 16:21:23
Het zegt me genoeg, maar doet me niets....
geheel in het kader van "Ignorance is a bliss"  ;D
Je bent nog jong en dus kneedbaar  >:D  ;D

@Raphie 
Dit is idd een goede voorlopige oplossing. Hoop dat het werkbaar blijkt. Spaart weer een hoop kosten en je kan nu je tweede item op je lijstje aanpaken. Intussen kan je je bezigen met genieten van je upgrade!

ps
Kijken hoelang het gaat duren voor de drang naar een tweede ML gaat kriebelen...de stopwatch loopt  ;D

edit: Foutje  :-[

R

Citaat van: Spacebass op augustus  1, 2005, 17:05:54
geheel in het kader van "Ignorance is a bless"  ;D
Je bent nog jong en dus kneedbaar  >:D  ;D

Ha ha, je bedoelt natuurlijk "Ignorance is bliss" >:D ;D

Spacebass

Verdorie haalt meteen mijn post onderuit!!!  :-[

Is vast mijn hoge leeftijd ;D
Zal het maar ff aanpassen  ;D

beunky

Citaat van: Blue-Eyes op augustus  1, 2005, 14:19:40
Ik had die plannen al ruim voordat ik die ML28 had gehoord Wil ;)

Alleen heb ik die plannen even in de ijskast gezet. Even alles goed op een rijtje zetten. Prioriteit is toch Alise en een ander huis met meer slaapkamers, parkeren op eigen terrein, 2-1 kap en meer ruimte voor Alise om buiten te spelen (tuin van 10*15 oid). Daarnaast komt er straks een nieuwe auto.

Gezien de huidige set is het geen must, dus diep, maar dan ook erg diep in de ijskast gezet. Nog een argument: Bij de aanschaf van een ML pre moet ik ook een DAC aanschaffen, als loopwerk zal de TAG fungeren. Dan praat je toch over een bedrag waarvoor je ook een ML431 kan kopen ;D

Overigens zal het dan minimaal een ML38 worden. Er MOET een passthrough opzitten.

Waarom een andere dac? Je kunt toch een tapeloopje maken met je Tag?
Kost je een paar kabels maar geen dac...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"