TAG McLaren in de polder - met een kritisch oor naar een zuivere set

Gestart door wil, juli 11, 2005, 16:39:54

Vorige topic - Volgende topic

Peerless Monster

CiteerMaar ze komen hem lekker thuisbezorgen. Ik wilde dat ik zo'n dealer had ..

Doen ze bij mij standaard als je in een bepaalde prijscategorie valt...
Sluiten ze hem zelfs voor je aan.
Hoef je alleen maar een bak koffie te zetten. Heerlijk gewoon.

Veel plezier morgen! Zal wel ontzettend wennen zijn in vergelijking met TAG ev.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Raphie

JBL PRX Power!

blue-eyes

Citaat van: Raphie op juli 29, 2005, 18:38:44
OK, weer ff on topic: M'n ML-431 wordt morgen rond 12.00u geleverd  ;D

Dus mijn ML331 wordt om 11:59 uur bij mij afgeleverd ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Raphie

Zoiets ja ;D morgen wel ff komen kijken/luisteren hoor Eisse ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Citaat van: Raphie op juli 29, 2005, 20:34:22
Zoiets ja ;D morgen wel ff komen kijken/luisteren hoor Eisse ;D

Moet je niet wat aandacht aan je nieuwe loot en vrouw besteden ipv mij te ontvangen?

Maar ik wil best mijn ML331 ophalen ;D Mooi excuus om even te kijken ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Raphie

m'n eerste gaat naar Opa en Oma, m'n 2e slaapt, samen met moeders boven, dat uurtje vind ze niet erg :D
Zie het als een dubbel kraambezoek ;) sind de foto van de bank kan je niet meer stuk ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Raphie

JBL PRX Power!

blue-eyes

Is goed.

Ga ik nu weer naar beneden. Zit nu boven, mijn laptop vandaag ingeleverd ;D

Laterz, tot morgen!

Peerless Monster

CiteerThnX, had al even mogen warmdraaien met jouw ex 331

Hij blijft mooi ;).
Ik heb mijn budget voor mijn auto daarmee kunnen spekken ;).

Grtz,
Rens
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

R

Citaat van: Peerless Monster op juli 29, 2005, 20:22:23
Doen ze bij mij standaard als je in een bepaalde prijscategorie valt...
Sluiten ze hem zelfs voor je aan.
Hoef je alleen maar een bak koffie te zetten. Heerlijk gewoon.

Stond er geen knipoog. Zo hoort het en is het ook.

Raphie

Versteker is aangesloten en staat te spelen, camera is leeg, dus die moet eerst ff opladen, maar ziet er SUPER uit.
hij wordt nu langzaam aan warm, Wat een snelle droge dikke sound. erg gaaf!
JBL PRX Power!

blue-eyes

Ben net terug van een snel bezoekje. Ik heb mijn ML331 teruggekregen, maar de MIT moest achterblijven ;D

Dat wordt het topic laatste aanwinst in de gaten houden  >:D

Mooi om te zien, mooi om te horen. Ik heb maar kort kunnen luisteren, maar duidelijk is dat het anders, en beter, is dan de TAG EV. O ja, en de baby natuurlijk nog even bewonderd ;)

Raphie

Yep, dat was een bliksembezoek ;D Bedankt voor de Pooh Bear, deze zit nu bij Dexter in de wieg :D

ML begint inmiddels op temperatuur te komen, m'n vriendin (inmiddels weer uit bed) luistert naar Simply Red en kan verschil horen O0 (phhhh gelukkig maar) Camera aan het opladen, straks ff goed indelen, en dan foto's maken
JBL PRX Power!

R

mradem

Alles gaat wel snel bij jouw thuis ;D . Mooie bak en veel plezier met de ML. Zal wel lukken :) .

Raphie

JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Erik

Ik zie links onderin ook bijbehorende high end dvd speler ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

Er staat er een linksonder, Linksboven en een rechtsboven ;D
JBL PRX Power!

Spacebass

Gefeliciteerd kerel  hij ziet er erg mooi uit 8)

Hebben ze nog wat advies gegeven aangaande de ondergrond, of moet je daar nog wat mee experimenteren?

Raphie

de versterker weegt 43KG en staat op speciale isolerende voetjes, de ondergrond zou bij dit gewicht niks meer moeten uitmaken
JBL PRX Power!

Spacebass

Citaat van: Raphie op juli 30, 2005, 19:24:49
de versterker weegt 43KG en staat op speciale isolerende voetjes, de ondergrond zou bij dit gewicht niks meer moeten uitmaken
Hmmm....weet je zeker dat het geen loodgieters waren?  ;D  Ben wel benieuwd wat voor voetjes dat zijn, maar dat het gewicht er iets mee te maken heeft, geloof ik eigenlijk niet zo heel erg  ;)

R

Ziet er gaaf uit zeg. maar moesten ze daar nu voor langskomen? Zo had ik hem ook wel neer kunnen kwakken ;)..

Hij zit toch niet achter je isotek he?

Raphie

Nee, ik gevraagde hem zo neer te zetten, ik speel namelijk nog met de MITs van Blue.
Hij zit niet achter de Isotek en hij is aangesloten met de orginele ML (Belden) kabel. Ze hebben tevens de polariteit gemeten dus alles netjes gedaan. Ik moet nu eigenlijk langere NewYorks (1.5m of zo) hebben om hem op deze plek te kunnen laten staan. Tevens zijn nu ook kanaal 1 & 5 (main L & R) op de 100x5R uitgeschakeld bij stereo gaat dus alleen de ML aan, bij surround modes springen alleen kanaal 2 (center),3 en 4 (surround) aan op de 100x5R, nu alleen nog een 12 volts trigger vinden en ik ben helemaal blij
JBL PRX Power!