Art for the Ear room. Only music matters. Kabel is blijvertje.

Gestart door Maximus_Aurelius, juli 2, 2005, 16:36:44

Vorige topic - Volgende topic

Maximus_Aurelius

:clapping:  :clapping:  :clapping:

Puremusic werkt nu wel op mijn MacMini en dat is wel even leuk nieuwtje na de vermoeiende zoektocht naar een DAC.

Zoals jullie weten werkte voorheen Puremusic niet goed. Hij liep steeds vast ook al had ik memory play uitgeschakeld.
Nu op dit moment geen enkele Freeze gehad.  ;D.

Dus deze gelegenheid gebruik ik even om een kleine battle te starten.  :headbanging: en even een afleiding voor de vermoeiende zoektocht   :D.

Amarra 3.0. Vs Puremusic

Moet er wel bij zeggen dat de vorige Puremusic die ik testte op andere luidsprekers waren, namelijk de Arc's en andere bekabeling. NordOst Tyr plus luidsprekerkabel Frey.
Nu is de set een klein beetje veranderd. Arc's zijn Trinity's geworden de Nordost Tyr zijn Siltech 770 geworden en Frey is Siltech 330L geworden.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Zo maar even een vraagje.

Iemand ervaring met het merk Aurender? Ben me eens het verdiepen in dit merk maar hun concept spreek me wel aan. Toch alle vrijheid blijft behouden in het streamen omdat de keus in DAC altijd je eigen blijft.
Dit is wat anders wanneer je een streamer apparaat koopt.Zit je gebonden aan het apparaat zijn DAC en laat dit nu voor mij een nadeel zijn. Vaak presteren de DAC's van een streamer minder dan een stand-alone DAC en dan ook nog eens van Stand-alone DAC's die soms aanzienlijk minder kosten. Ik spreek hier uit eigen ervaring ;). Heb toch al veel streamers gehoord van normale prijsklasse tot dure prijsklasse.

Uiteraard ook nieuwsgierig wat de Aurender doet tegen een MacMini. Voordeel is wel met de Aurender dat je geen beeldscherm/tv nodig hebt of computer aan hoeft te zetten ;). Niet dat ik dit nu nadelig of hinderlijk vind, integendeel  ;D
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

YamahaRXV

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari  4, 2015, 13:46:46
Iemand ervaring met het merk Aurender?

In verhouding overpriced voor hetgeen je aan SQ en bedieningsgemak krijgt  ;)

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari  4, 2015, 13:46:46
Uiteraard ook nieuwsgierig wat de Aurender doet tegen een MacMini. Voordeel is wel met de Aurender dat je geen beeldscherm/tv nodig hebt of computer aan hoeft te zetten ;). Niet dat ik dit nu nadelig of hinderlijk vind, integendeel  ;D

Een (goed gemodificeerde) Mac mini als pure renderer doet qua SQ absoluut niet onder voor een Aurender (vraag bijv. Michel maar eens naar zijn eerlijke mening...  :angel:)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

Citaat van: YamahaRXV op februari  4, 2015, 16:37:02
In verhouding overpriced voor hetgeen je aan SQ en bedieningsgemak krijgt  ;)

Een (goed gemodificeerde) Mac mini als pure renderer doet qua SQ absoluut niet onder voor een Aurender (vraag bijv. Michel maar eens naar zijn eerlijke mening...  :angel:)

Of een Aurender overpriced is blijf ik even in het midden ;). Maar dat ze (zeer) prijzig zijn ben ik absoluut mee eens ;). Over het bedieningsgemak kan ik op dit moment geen zinnig woord zeggen omdat ik het zelf nog niet ervaren heb. Of dit gaat gebeuren weet ik ook niet, eerst even informeren en lezen, daarna een conclusie trekken of het de moeite waard zal zijn om eens voorzichtig gaan luisteren etc.

Maximus_Aurelius

Vandaag een bevestiging gekregen of beter gezegd gehoord wat ik al eerder wist van audio shows ;).

Wat is de match Lindemann met Manger toch goddelijk  :o :o Gänsehaut Pur!!
Ik heb deze combinatie al een paar keer mogen horen en toen was ik al best onder de indruk maar nu ben ik me er eens goed voor gaan zitten en alles de revue laten passeren maar oow oow wat een mooie muzikale combinatie.
We hebben andere merken apparatuur ook even geprobeerd maar we waren het eens dat Lindemann Manger echt muzikaal genot is.

Welke Mangers waren het, het waren Manger MSMP1

O dear ben ik overstag!!  ;D   :worship: :headbanging:

Bas Akkerman

Voor velen een onbekend merk, maar ik heb een aantal jaar terug ook Manger gehoord. Heel transparant en snel, haast een paneelluidspreker. Ook vond ik die wat vermoeiend op den duur, ik ben benieuwd of jij dat ook zult ervaren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Hoi Nico,

Dus de zoektocht naar een eventueel andere DAC staat nu (tijdelijk) stil?
Heb je deze luidsprekers óók al thuis gehad of wordt dat de volgende stap? (alvorens je een definitief besluit neemt)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Maximus_Aurelius

Citaat van: Bas Akkerman op februari  7, 2015, 08:55:42
Voor velen een onbekend merk, maar ik heb een aantal jaar terug ook Manger gehoord. Heel transparant en snel, haast een paneelluidspreker. Ook vond ik die wat vermoeiend op den duur, ik ben benieuwd of jij dat ook zult ervaren.

Ik ervaar gelukkig geen vermoeidheid met luisteren. Ik denk dat jij de oudere serie gehoord heb omdat jij spreekt over aantal jaar terug ;). Toen hadden ze de zerobox en die vond ik ook iets onrustig naar verloop van tijd, beluisterd met Lindemann. Nu de MSSP1 luidspreker weer gehoord met dezelfde componenten en het is een hele vooruitgang en eigenlijk niet helemaal meer te vergelijken met de vorige serie.
De S1 kwam als eerste en dat is een avtieve luidspreker. Vanuit dit concept is er een P1 versie ontstaan, identiek maar passief ;).
Dan de monitor luidsprekers de C1, actief en de Z1 Passief. En als laatste de W1 Wallmount passief.

Citaat van: Jean Sibelius op februari  7, 2015, 09:36:28
Hoi Nico,

Dus de zoektocht naar een eventueel andere DAC staat nu (tijdelijk) stil?
Heb je deze luidsprekers óók al thuis gehad of wordt dat de volgende stap? (alvorens je een definitief besluit neemt)

Groeten, Jan

Nee hoor de zoektocht naar een andere DAC staat niet stil, gaat evengoed door  ;D. De keuze is bijna gemaakt ;)

Met je vraag of ik deze luidsprekers(Manger P1) ook al thuis heb gehad, ja!! Je was net te vroeg met vragen  :D
Vanmorgen, zaterdag 7 -2-15 stond de winkelier om 8 uur al voor d deur met de test exemplaren.  :pompom: De hele dag hebben we geluisterd in mijn eigen ruimte en verschillende posities de luidsprekers geplaatst. De Manger P1 zijn makkelijk te plaatsen luidsprekers. Of vrij van de achterwand of tegen de achterwand, iets indraaien, niet te veel want dan loopt het dicht.
De hele dag tot 17 uur zitten te luisteren en vanaf 14 uur 1 op 1 vergeleken met mijn Trinity's.
De Manger P1 zijn absoluut hele goede luidsprekers en de combi met Lindemann in mijn ruimte is gewoon een genot. We waren het over eens dat het gänsehaut Pur was zowel in mijn eigen ruimte als ergens anders  :D. Maar mijn huidige combi is dit ook en de winkelierdie met de Mangers aan kwam wandelen vond juist mijn huidige setting mooier klinken, veel transparanter en ruimtelijker. Hij vond zelfs het laag iets strakker en verfijnder. Een monitor luidspreker tegen een vloerstaander ;).
Mooi compliment gekregen van de winkelier die Manger heeft, vroeger ook Wilson Benesch ;). Leuk die eerlijkheid van de winkel die eigenlijk wil verkopen, de uitspraak is niet bepaald in het voordeel van de verkopende  ;D.

Of ik overstag gegaan ben, nog niet en ik geef me ook even de tijd om er over na te denken. Uiteraard ook omdat mijn huidige set gewoon goed klinkt en dat staat los van de winkelier die zijn mening even gezegd heeft. Is wel een mooi compliment  :clapping:

Bas Akkerman

Wat een eerlijk verhaal van de winkelier, tof!

Klopt van die Manger, dat was een oudere variant. Ik zal nog eens kijken welk type het nu precies was.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Wij zijn net importeur geworden van Manger in Benelux... Met mijn beperkte ervaring kan ik melden dat de nieuwe serie door zijn wat hogere kantelfrequentie van de woofer, wel een stuk relaxter/zuiverder klinkt dan de vroegere series. Verder moet je de speakers echt enorme toe-in geven, anders hoor je niet wat ze in hun mars hebben. Dit betekent dat ze een halve meter VOOR de luisteraar dienen te kruisen.

Als je ze weinig toe-in geeft om het geluid wat minder 'direct' te maken, is dat hetzelfde effect als extreme toe-in (in beide gevallen beluister je de speakers dan iets 'van de as af'), maar het geeft een veel beter eindresultaat.

Jij hebt destijds geluisterd naar de Zerobox 109 Bas...

Bas Akkerman

Het zijn speciale weergevers die Mangers. Deed me een beetje denken aan paneelweergevers en dat is, in mijn beleving in ieder geval, vaak een compliment. Voor wat dat laatste waard is. :laugh:

Maximus_Aurelius

Er staat in huize Art for the Ear nu iets mee te spelen dat even andere koek is of hoe onze grote vriend Louis van Gaal zei " it's another Cook"  :D

De zoektocht naar een DAC loopt nog onverminderd door tot voorheen grote ergernis.  :threadclosed:
Ik heb het een paar weken even op een ultra laag pitje gezet en in andere dingen verdiept plus denken van hoe ik het wil aanpakken.
Nou dat heeft gebaat want ik heb besloten om het maar eens rigoureus aan te pakken  ;D
Elke beluisterde DAC even achter mij gelaten en maar gelijk een grote sprong te maken ;).
Wat kan er mis gaan, niets! Alleen dat er iets bevalt en definitief in mijn set terecht komt maar of dat een straf zou worden....  :D. Of een andere optie dat het vies tegenvalt en klopt wat ze zeggen dat de verschillen in sommige gevallen erg klein zijn tussen normale betaalbare DAC'S in middensegment ten opzichte van het hoger segment.
We zullen het horen. Euhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmm.
Heb al wat gehoord  ;D en kan je nu al zeggen in weergave cd kwaliteit zit toch een behoorlijk verschil tussen een DAC in midden segment en hoger duurder segment.
De DAC'S die ik veelal beluisterd heb zitten in principe bijna allemaal in het midden segment.

Wat staat er nu te spelen in mijn set op proef, ik verwacht niet dat iemand dit zomaar raad.  ;) Ik zeg niet dat het niet mogelijk is. Een hint. Het is een volwaardig apparaat(DAC), qua bouw van het apparaat.Kijk dat is dan al iets makkelijker  :D. Nog een hint er zit geen plastic of kunststof knopjes op  :-X.
Eerste indruk is echt dat deze op cd kwaliteit alles wegveegt wat ik voorheen allemaal getest heb.

Nu ga ik weer even lekker verder luisteren. :clapping:

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

jvanhambelgium

Citaat van: garmtz op februari  9, 2015, 10:23:32
Wij zijn net importeur geworden van Manger in Benelux... Met mijn beperkte ervaring kan ik melden dat de nieuwe serie door zijn wat hogere kantelfrequentie van de woofer, wel een stuk relaxter/zuiverder klinkt dan de vroegere series. Verder moet je de speakers echt enorme toe-in geven, anders hoor je niet wat ze in hun mars hebben. Dit betekent dat ze een halve meter VOOR de luisteraar dienen te kruisen.

Als je ze weinig toe-in geeft om het geluid wat minder 'direct' te maken, is dat hetzelfde effect als extreme toe-in (in beide gevallen beluister je de speakers dan iets 'van de as af'), maar het geeft een veel beter eindresultaat.

Spreekt dat toe-in gedeelte en on-axis verhaal dan niet een beetje de Manger filosie van hun transducer tegen ? Als je dit leest steekt het allemaal niet zo nauw ?
--
The list of benefits and advantages continues... toss out the notion of having to sit in the "sweet spot" (center) in order to enjoy stereo imagining. With the outstanding dispersion qualities of the MANGER® sound transducer, multiple listeners can enjoy listening to music – at the same time – and, yet, stereo imaging and balance remain in tack.
--

De claim van die dat stereo image dat overeind blijft bij vb verschillende luisteraars die pakweg naast elkaar zitten is straf en bewonderingswaardig.
Dat is 1 van de "nadelen" van m'n Klipsch RF7-II , namelijk de behoorlijk smalle sweetspot bij 2-channel luisteren. Ik luister "on axis" en de fronts zijn quasi van 45° toe-in voorzien.
Geen probleem voor mij want er is gewoon maar 1 luisterplek, en da's de mijne  :devil:

HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Huub-13

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari 22, 2015, 18:28:39
Wat staat er nu te spelen in mijn set op proef, ik verwacht niet dat iemand dit zomaar raad.  ;) Ik zeg niet dat het niet mogelijk is. Een hint. Het is een volwaardig apparaat(DAC), qua bouw van het apparaat.Kijk dat is dan al iets makkelijker  :D. Nog een hint er zit geen plastic of kunststof knopjes op  :-X.
Eerste indruk is echt dat deze op cd kwaliteit alles wegveegt wat ik voorheen allemaal getest heb.

Dat zou een PS Audio Direct Stream DAC kunnen zijn . . . . . .
(met de nadruk op "zou kunnen")
Hifi Rose RS151 | Lyngdorf TDAI-3400 | Harbeth SHL5plusXD | Stax SR-009 + Stax Sigma + Stax 006t buizenversterker

Mitch--

Citaat van: Huub-13 op februari 22, 2015, 21:03:10

Iets van Devialet zou ook nog kunnen? :P Is een volwaardig apparaat en geen plastic te bekennen..... hmm interessant!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Devialet Expert Pro 220-Trivium Audio Cables

R

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari 22, 2015, 18:28:39
Er staat in huize Art for the Ear nu iets mee te spelen dat even andere koek is of hoe onze grote vriend Louis van Gaal zei " it's another Cook"  :D

De zoektocht naar een DAC loopt nog onverminderd door tot voorheen grote ergernis.  :threadclosed:
Ik heb het een paar weken even op een ultra laag pitje gezet en in andere dingen verdiept plus denken van hoe ik het wil aanpakken.
Nou dat heeft gebaat want ik heb besloten om het maar eens rigoureus aan te pakken  ;D
Elke beluisterde DAC even achter mij gelaten en maar gelijk een grote sprong te maken ;).
Wat kan er mis gaan, niets! Alleen dat er iets bevalt en definitief in mijn set terecht komt maar of dat een straf zou worden....  :D. Of een andere optie dat het vies tegenvalt en klopt wat ze zeggen dat de verschillen in sommige gevallen erg klein zijn tussen normale betaalbare DAC'S in middensegment ten opzichte van het hoger segment.
We zullen het horen. Euhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmm.
Heb al wat gehoord  ;D en kan je nu al zeggen in weergave cd kwaliteit zit toch een behoorlijk verschil tussen een DAC in midden segment en hoger duurder segment.
De DAC'S die ik veelal beluisterd heb zitten in principe bijna allemaal in het midden segment.

Nu ga ik weer even lekker verder luisteren. :clapping:

Beetje jammer zo weinig informatie. Nodigt niet echt uit tot posten.

scrutinizer

ik zie de meerwaarde ook niet in van het "geheim" schrijven.

"Eerste indruk is echt dat deze op cd kwaliteit alles wegveegt wat ik voorheen allemaal getest heb."
Vertelt dit iets over de kwaliteit van DAC's eerder getest of de nuace waar in uitgedrukt?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Maximus_Aurelius

Citaat van: R op februari 22, 2015, 22:15:44
Beetje jammer zo weinig informatie. Nodigt niet echt uit tot posten.

Zie even de ;) in de desbetreffende alinea;).
En voor even is het toch wel eens leuk om geheimzinnig te doen.:D
Leven is soms al serieus genoeg.

Algemene reactie:
Helaas dat sommige de fun van eventjes geheimzinnig doen niet waarderen. Gelukkig sommige weer wel en nemen niet alles zo serieus.

R

Ik keur niets af of vind niets vervelend, en ben zelden te serieus. Ik geef alleen terug wat het met mij doet. Niets meer, niets minder. Ik praat, denk, geniet of verwonder graag mee, moet er wel wat zijn. 😉👍

Maximus_Aurelius

Citaat van: scrutinizer op februari 22, 2015, 23:07:49
ik zie de meerwaarde ook niet in van het "geheim" schrijven.

"Eerste indruk is echt dat deze op cd kwaliteit alles wegveegt wat ik voorheen allemaal getest heb."
Vertelt dit iets over de kwaliteit van DAC's eerder getest of de nuace waar in uitgedrukt?

Helaas, zie mijn post hierboven.
Ik denk dat dit forum hier in mank gaat dat vele misschien wel te serieus bezig zijn en niet in zijn voor iets funs of geheimzinnigheid voor even.
Jammer!!!!

On topic.
Qua weergave van cd of ik moet nu eigenlijk praten in 44.1 ;) speelt deze DAC die op dit moment op proef heb alle ander geteste DAC'S zoek. Dus zegt het inderdaad iets over de geteste DAC'S die IK voorheen al aan de tand heb gevoeld.
Inmiddels staat deze DAC al 24 uur bij mij en in dit kan ik dus al een conclusie trekken ;)/

R

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari 22, 2015, 23:48:44
Helaas, zie mijn post hierboven.
Ik denk dat dit forum hier in mank gaat dat vele misschien wel te serieus bezig zijn en niet in zijn voor iets funs of geheimzinnigheid voor even.
Jammer!!!!

Wellicht druk ik me ongelukkig uit, maar heb je post zeker gelezen. Probeer alleen wat te spiegelen, door dit af te doen als jammer of serieus geef je voor mij aan dat hier geen plek voor is. Je hebt een stijl met regelmatige cliffhangers, werkt imho niet altijd voor iedereen.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Huub-13 op februari 22, 2015, 21:03:10

Nee!!

Citaat van: Mitch-- op februari 22, 2015, 21:14:03
Iets van Devialet zou ook nog kunnen? :P Is een volwaardig apparaat en geen plastic te bekennen..... hmm interessant!

Nee. Is een all in one apparaat en daar heb ik niets aan.
Helaas geeft het in bepaalde prijsklasse nog echt apparatuur waar plastic knopjes opzitten of aanzitten. Gewoon apparatuur vanaf 3000 euro. Ongelofelijk  :-X

Maar ik zal zeggen welke DAC hier nu staat en morgen zal ik kijken of ik een foto kan maken.
Er staat een Audio Research DAC 8 te spelen. :headbanging:

Maximus_Aurelius

Citaat van: R op februari 22, 2015, 23:54:08
Wellicht druk ik me ongelukkig uit, maar heb je post zeker gelezen. Probeer alleen wat te spiegelen, door dit af te doen als jammer of serieus geef je voor mij aan dat hier geen plek voor is. Je hebt een stijl met regelmatige cliffhangers, werkt imho niet altijd voor iedereen.

Nu weet ik hoe jij er over denkt en ik heb geen problemen mee hoor.
Ik zeg alleen even een algemeen iets. Jij schrijft hoe jij zoiets ziet.
Goed toch en moet kunnen en voor mij is dit geen probleem.
Van mij uit hoeft jij niet weg te blijven in mijn topic. En ja ik heb inderdaad in mijn schrijven soms cliffhangers maar thats me. De ene houd van kort en krachtig, de andere weer van heel direct. Ik hou van iets uitgebreider schrijven en soms inderdaad een cliffhangertje te gebruiken 😉.
En de een waardeert directheid wat meer en de ander weer iets anders. Maar iedereen heeft zo zijn eigen en de ander denkt er ook weer anders over en dit is ook maar goed 👍

Ik schreef dat het algemeen bedoeld was met dat ik het jammer vind of dat het soms te serieus gaat hier op dit forum. Niet alleen hier maar het hele forum. Jammer dat het verkeerd uitgelegd wordt.

felix01

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari 22, 2015, 23:55:43
Nee!!

Nee. Is een all in one apparaat en daar heb ik niets aan.
Helaas geeft het in bepaalde prijsklasse nog echt apparatuur waar plastic knopjes opzitten of aanzitten. Gewoon apparatuur vanaf 3000 euro. Ongelofelijk  :-X

Maar ik zal zeggen welke DAC hier nu staat en morgen zal ik kijken of ik een foto kan maken.
Er staat een Audio Research DAC 8 te spelen. :headbanging:

Is dan ook prachtig materiaal he :pompom:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,