Fennix Luxor foto's voor het archief

Gestart door Arno P, juni 20, 2005, 21:40:14

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Imageshack was ook niet echt inspirerend, vandaar een beperkt aantal foto's op verzoek maar weer direct op het forum..

Arno P

En nog een paar

Arno P

The mod will kill me for this  :-\

Arno P

Vond ik er toch nog een paar... ^-^

Arno P

Het voordeel is wel dat ik nu de boel beter in de juiste volgorde kan presenteren (als ik goed op let)

Arno P

Wat heb ik mijzelf toch aangedaan door de foto's de vorige keer te verwijderen.. :-[

Arno P

Het trotse aantal views van het vorige topic zijn ook weer lekker opgeschoond (naar nul)

Arno P

Arno P

Zonder airco op de achtergrond zat ik hier nu echt niet te typen hoor... ;)

Arno P

Arno P

Arno P

Dat zouden ze dan moeten zijn....indien ik iets vergeten ben hoor ik het wel... ;)

Fransvis

Citaat van: Arno P op juni 20, 2005, 22:13:03
Dat zouden ze dan moeten zijn....indien ik iets vergeten ben hoor ik het wel... ;)

De bekerhouder van Sjors.... >:D

Arno P

Citaat van: Fransvis op juni 20, 2005, 22:19:11
De bekerhouder van Sjors.... >:D

;D ;D ;D Aangezien die weer erop zit ziet ie hetzelfde uit als de rest...niet zo boeiend dus...de herinnering daarentegen is wel weer leuk  :-[ <<<--- Sjors na de bekerhouder demontage... ;D ;)

Fransvis

Ik sta nog steeds enorm verbaasd over de indruk die de foto's wekken over de grootte van de ruimte. Je zou werkelijk verwachten dat je zwemt in de ruimte, maar het feit is gewoon dat je optimaal gebruik heb gemaakt van de beperkte ruimte.

Arno P

Citaat van: Fransvis op juni 20, 2005, 22:25:46
Ik sta nog steeds enorm verbaasd over de indruk die de foto's wekken over de grootte van de ruimte. Je zou werkelijk verwachten dat je zwemt in de ruimte, maar het feit is gewoon dat je optimaal gebruik heb gemaakt van de beperkte ruimte.

All fake dude.....downscaling looks bigger  ;D Madurodam-effect

Oracle

Ik kan nu al zeggen dat dit topic voor Frank D. een hele dure wordt!  >:D

Arno: echt super hoor! Is echt prachtig! Vooral de details doen het hem, zoals de dranken/hapjes bar, de filmlijsten, popcornmachine, en zelfs de stoelen (al heb je die vast niet zelf gemaakt!)!

Heel erg mooi!  :D

Groet,
Mark

Fransvis

Citaat van: Mark Lemmens op juni 20, 2005, 22:42:19
.....en zelfs de stoelen (al heb je die vast niet zelf gemaakt!)!

Arno kennende....heeft hij die stoelen echt wel zelf gemaakt.... ;)

Rappie

Fotos zijn inderdaad goed in de hoek genomen :) Nu kan ik tenminste laten zien waar ik zoal op mijn vrije dag naartoe ga ;D

En tsja, die bekerhouders .....

Citaat van: Fransvis op juni 20, 2005, 22:45:59
Stoelen kraken wel als in een echt oud theather hè. Subliem nagemaakt dus :)
Eigenaar van Paulthé

Arno P

Citaat van: Fransvis op juni 20, 2005, 22:45:59

:P....stoelen zijn gekocht (80 jaar oud uit Koblenz heb ik mij larten vertellen)...zagen niet zo uit als ik zou willen dus....alles opnieuw in de lak en op de leuningen bootlak 3 lagen...verder messing strips over de rij nietjes en bij de locale sleutelboer nummertje 1 t/m 7 besteld (keek wel raar op die man)  ;D

Audiofiel

Madurodam effect of niet. Ik had de meeste foto's al eerder gezien, maar nu ze zo compact bij elkaar staan, is het wel weer heel erg indrukwekkend. Ik zou het graag een keer zien, Arno. :D
en natuurlijk je stereo set eens horen ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

molle

Zeer mooi geschikt de foto' s met een kant en klaar overzicht van de HT.  Ziet er trouwens prachtig uit.
Daaraan kan je zien wat je allemaal met een 'beperkte ruimte' kan doen :o 

Men complimenten ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Audiofiel

Citaat van: molle op juni 21, 2005, 00:04:59
Daaraan kan je zien wat je allemaal met een beperkte ruimte kan doen :o 

Ik denk dat heel veel mensen graag wel eens zo'n 'beperkte ruimte' zouden willen hebben. ;D >:D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

molle

Citaat van: Audiofiel op juni 21, 2005, 00:06:21
Ik denk dat heel veel mensen graag wel eens zo'n 'beperkte ruimte' zouden willen hebben. ;D >:D

Dat is wel een feit :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

TheSeparator

Hallo Arno,

En toen had ik spijt dat ik vorig weekend moest werken en alleen bij FransVis present kon zijn  :(
Ziet er fantastisch uit, veel oog voor detail.

Hopelijk komt er nog een herkansing.

Groeten,
TheSeparator
Who cares about separation, continuous climbs, direct routes, profile adherence, Barco TFT panels 2048x2048, roller-coasters, CPDLC, Flight Level 490, 5.0 NM, Boeing 787 and A388 ??