Fennix Luxor foto's voor het archief

Gestart door Arno P, juni 20, 2005, 21:40:14

Vorige topic - Volgende topic

spotmatic

Gefeliciteerd, dit wordt trouwens de eerste film die volledig op mijn 909 zal worden vertoond  8)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Arno P

Ik had al een vermoeden dat we e.a. gemeenschappelijk hadden... ;)

Arno P

Nou, net de HDDVD drive van de xbox 360 binnen gekregen  :D....aangesloten...yep hij werd nog gezien door XP ook (je weet het maar nooit met MS  ::) )....eject knopje stond groen te knipperen...ik druk erop....GAAAATT DE LADE MAAR 5CM OPEN>>>> >:( :-\....ik kijk in de opening...hangt de laserunit erbij te bungelen.... ::) :'(....weer retour ....dan maar geen hddvd trials dit weekend.... :P :(

Arno P

Zo....wat  chips van moome gekregen om de kaart HDCP compatible te maken...chip1....goed gelukt...nog geen HDCP...chip2 (de hele grote)....desolderen heeft toch iets van de print moeten kosten...moomekaart dead  :-\...Hm...HDFury?  ::)

spotmatic

Citaat van: Arno P op augustus  9, 2007, 13:09:13
Zo....wat  chips van moome gekregen om de kaart HDCP compatible te maken...chip1....goed gelukt...nog geen HDCP...chip2 (de hele grote)....desolderen heeft toch iets van de print moeten kosten...moomekaart dead  :-\...Hm...HDFury?  ::)

Welkom bij de club, ook mijn Moome is defect (althans: hij doet de Barco steeds in de protected mode slaan). Aan de HDfury kun je je geen buil vallen, ik ben daar zeer tevreden over! Alleen nog even wachten op de externe voeding zodat 1080p ook werkt.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Erik van Voorst (in memoriam)

Hoi Arno

Sorry dat ik nu pas je HT helemaal nauwkeurig lees...maaarrrr beter laat dan ooit... ;)

Gave ruimte...beleef je vast een hoop lol aan..het leukste is ZELF GEBOUWD.... O0
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

jantje112

Citaat van: Arno P op juni 17, 2007, 15:05:52
Kleine update: De 9"-inch faze is gestart/in wording en de PJ ondergaat op dit moment op een andere locatie zijn eerste assemblage stapjes (een flink eind hier vandaan)  ;D ;)

Wat is het eigenlijk geworden voor 9"?

Arno P

Citaat van: Erik van Voorst op november 23, 2007, 18:40:22
Hoi Arno

Sorry dat ik nu pas je HT helemaal nauwkeurig lees...maaarrrr beter laat dan ooit... ;)

Gave ruimte...beleef je vast een hoop lol aan..het leukste is ZELF GEBOUWD.... O0

Heleboel lol...en heel regelmatig  ;)

Arno P

Citaat van: jantje112 op november 23, 2007, 18:51:36
Wat is het eigenlijk geworden voor 9"?

Moet nog steeds in elkaar gezet worden...degenedie de assemblage gaat doen heeft de laatste tijd wat minder tijd  ;)....heb ik de wachttijd maar gevuld met het bouwen van de ESL's  ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

I know the feeling...je moet WAT.. :P ;D

Ben ook nog steeds aan het vergrijzen (lees mijn HT grijs schilderen ;D) tot mijn verhanging (lees van de Barco ;D) over 2 weekjes.......kan nauwelijks weer wachten.... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Arno P

Citaat van: Erik van Voorst op november 24, 2007, 17:28:07
I know the feeling...je moet WAT.. :P ;D

Ben ook nog steeds aan het vergrijzen (lees mijn HT grijs schilderen ;D) tot mijn verhanging (lees van de Barco ;D) over 2 weekjes.......kan nauwelijks weer wachten.... 8)

Kwispelend afwachten  ;D ;)

donaldk

Arno P

spotmatic

Citaat van: Arno P op december 17, 2007, 20:42:08
Als Dhr RB te NG weer wat meer tijd heeft... ;)

Raden wordt wel heel makkelijk zo  ;)

Arno P

HTip

met je verjaardag èn je prachtige HT!!

Enjoy :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Arno P

Citaat van: HTip op augustus 23, 2008, 08:00:05

met je verjaardag èn je prachtige HT!!

Enjoy :D

Dankjewel  ;D zal wel lukken  ;)

manta

molle

Happy Birthday. Mijn vrouwtje is ook jarig vandaag 8) ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Arno P

Citaat van: molle op augustus 23, 2008, 11:24:36
Happy Birthday. Mijn vrouwtje is ook jarig vandaag 8) ;)

Bedankt en ook Proficiat  ;D ;) En je gelooft het niet maar mijn vrouwtje is vandaag ook jarig (exact dezelfde dag...lang moeten zoeken naar een vrouw met de zelfde datum hoor  ;D ;) )

cine(d)rama

Citaat van: Arno P op augustus 23, 2008, 11:57:28
Bedankt en ook Proficiat  ;D ;) En je gelooft het niet maar mijn vrouwtje is vandaag ook jarig (exact dezelfde dag...lang moeten zoeken naar een vrouw met de zelfde datum hoor  ;D ;) )

Fellie .

Zo zie je maar , als je maar lang genoeg zoekt  ^-^ .
Zo heb je ook je marquee gevonden   ::) .

Gr Andre .
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

HTip

;D Dan ook proficiat voor je vrouwtje :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Wel geMarqueeciteerd, wel geMarqueeciteerd, wel geMarqueeciflapsteert, welgeMarqueeciteerd enz. ;D
Gefeliciteerd en nog vele wear-vrije jaren ;D

Ideetje:
Laat je de visitie ook nog je CRT zien en vertel je wat hun reacties waren?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

molle

LOL ;D

Dubbele proficiat dan maar ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Arno P

Allen erg bedankt maar weer...de vlaaien zijn zojuist gehaald  ^-^

Citaat van: celerontje op augustus 23, 2008, 12:38:59
Wel geMarqueeciteerd, wel geMarqueeciteerd, wel geMarqueeciflapsteert, welgeMarqueeciteerd enz. ;D
Gefeliciteerd en nog vele wear-vrije jaren ;D

Ideetje:
Laat je de visitie ook nog je CRT zien en vertel je wat hun reacties waren?

Ideetje?....Elke keer als hier iemand binnen komt is die de zak en krijgt die alles te zien en alles te horen....hou je weinig bezoek over op die manier....maar wat er dan van over blijft zijn ook wel echte freaks...en dat is ook wat waard  ;D ;)