Internetzooi verwijderen anders wordt mn baas boos :)

Gestart door THX-UltraII, juni 15, 2005, 11:29:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik

Je hoeft geen explorer weg te halen hoor, een bedrijf zegt gewoon in de cao dat er niet geinternet mag worden. Doe je het toch dan heb je pecht gehad en moet e ook niet zeuren.

Je zegt toch ook niet, ik neem het lcd scherm mee naar huis, als men wil dat deze niet gejat worden moet men maar niet zo'n scherm neerzetten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

peterrr

cc cleaner gratis en goed (even goooooooglen) alles weg!!!! errug snell  ;)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

blue-eyes

#27
Hoezo als je niet mag moet de baas het maar niet aanbieden?

Wat voor maatschappij leven we? Alles wordt niet voor je geregeld, je moet zelf dingen oppakken. Toon zelf verantwoordelijkheid! Als het niet mag, dan doe je het niet. Moet ie het maar niet aanbieden............ tjonge  ???

Op dat soort werknemers zit je toch niet te wachten?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Durk

als bovenstaande waar zou zijn, zouden Beuky en Ik geen werk meer hebben....

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Erik

Citaat van: Durk! op juni 17, 2005, 07:44:25
als bovenstaande waar zou zijn, zouden Beuky en Ik geen werk meer hebben....


Er staat nogal wat boven, kun je misschien een ietsje specifieker zijn ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Internetten op het werk, het kan nog erger worden. Als ze dvds naar het werk nemen op screenshots te maken voor raad de film ;)

Meneer ik bel u zo terug over het probleem, maar ik moet nu eerst even snel een moeilijk te raden screenshot maken ;D
Staat gelukkig nog niets over in onze cao ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Durk

Wat voor maatschappij leven we? Alles wordt niet voor je geregeld, je moet zelf dingen oppakken. Toon zelf verantwoordelijkheid! Als het niet mag, dan doe je het niet. Moet ie het maar niet aanbieden............ tjonge  Huh


Dit bovenstaande....
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Nobody

Citaat van: Durk! op juni 18, 2005, 09:39:43
Wat voor maatschappij leven we? Alles wordt niet voor je geregeld, je moet zelf dingen oppakken. Toon zelf verantwoordelijkheid! Als het niet mag, dan doe je het niet. Moet ie het maar niet aanbieden............ tjonge  Huh


Juist wat ik erover denk! Eens 5 minuutjes voor jezelf bezig zijn op het internet moet wel kunnen vind ik, maar je moet ook geen 2 uur per dag bezig zijn met persoonlijk internetten op je werk. En wat daar gezegd wordt van internet verbieden, dan zitten we direct weer op het niveau van de jaren '80, dit kun je toch niet menen hé !?

blue-eyes

Het gaat mij niet om het feit an sich (internet verbieden). Daar doe ik geen uitspraak over.

Maar als het verboden is door je werkgever heb je je daar aan te houden, dat is mijn punt! EN als mensen dan zeggen dat de werkgever het dan maar niet moet aanbieden...... Dan zakt mij de broek naar beneden. Hoezo niet aanbieden? Nogmaals, je bent toch volwassen? Je weet wat mag en niet mag?

Het zou een rare wereld zijn als alle dingen maar niet gemaakt moesten worden, of dat alle zaken maar niet beschikbaar moesten zijn waar iets verkeerd mee gedaan kan worden........

Dat is in mijn beleving de omgekeerde wereld. Niet het ding, maar de persoon doet de actie! Hij / zij moet zelf maar eens nadenken!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Erik

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe de mensen die voor internetten in de baas zijn tijd zijn. Het zouden vinden als de rekening van de loodgieter, garage, bouwvakker, etc. Ook uren zouden bevatten waarin hij niet aan jouw auto/huis sleutelde maar zat te internetten.
Want die uren moeten natuurlijk wel betaald worden en uiteindelijk betaald de klant. Ik vermoed dat de meesten daarvan dit nu ineens niet leuk zouden vinden ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Durk

ligt eraan...

Als het 15 minuten op 8 uur is, dan geeft ik er niet om..
Zolang ze maar niet ouwehoeren en roken...

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

blue-eyes

Citaat van: Erik op juni 18, 2005, 11:06:44
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe de mensen die voor internetten in de baas zijn tijd zijn. Het zouden vinden als de rekening van de loodgieter, garage, bouwvakker, etc. Ook uren zouden bevatten waarin hij niet aan jouw auto/huis sleutelde maar zat te internetten.
Want die uren moeten natuurlijk wel betaald worden en uiteindelijk betaald de klant. Ik vermoed dat de meesten daarvan dit nu ineens niet leuk zouden vinden ;)


Ik vind dat het moet kunnen, maar ik maak daarin voor mezelf wel een restrictie. Als ik een uurtje heb geinternet, is dat geen werk. Ik zorg er dan wel voor dat ik daadwerkelijk 40 werkuren heb gemaakt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Durk

dat doe ik ook.
maar meestal maak ik dan nog steeds meer dan 40 uur..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749