reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

Vorige topic - Volgende topic

reza

Misschien dat ik vanavond al wat ga schieten ( nee geen paniek mensen ). Ik bedoel natuurlijk gewoon foto,s nemen ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Citaat van: reza op oktober  7, 2010, 19:10:38
Ook wil ik je nog even bedanken voor de cd die ik van je heb gehad. ik ben er zeer blij mee. Ik heb ruth ook even een gedeelte laten luisteren en we vinden dat ene nummer met die vrouw en die kerkgezang muziek wel heel erg mooi! Ik weet niet wie het is en ik denk dat jij er ook niet veel wijzer uit wordt ;D
:thumbs-up:

Dat is Loreena McKennit  :music: De cd waar dit nummer vanaf komt heet: Book of Secrets

Citaat van: reza op oktober  7, 2010, 19:10:38
Ik ben zeer benieuwd hoe het nu bij jou klinkt en zie de uitnodiging dan ook graag tegemoet.
Je hoort binnenkort van me!  ;)

Groetjes,

Ronald

reza

celerontje

Citaat van: Audioloog op oktober  7, 2010, 13:34:45
Los daarvan was het een gezellig avond met leuke muziek (en lekkere koeken) waarvoor dank aan de gastheer en de andere aanwezige (Riwi).  :) Ook leuk trouwens om eens wat christelijke muziek te horen, hiermee een vooroordeel van mij wegnemend dat dit altijd kerkgezang moet zijn  ;)
Klopt, bv. Praise, wat in het Nederlands dus 'prijzen is'.
Herman Finkers zong een keer:
Prijs de Heer.... 7,50
Prijs de Heer... 9 gulden
Prijs de Heer 12,60
Ja wij prijzen Hem steeds meer.
:clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Maartje

:D

De bloemen gaan naar de overleden heer jansen . . . .

wie ik ?

de  OVERLEDEN heer Jansen   

:D  :D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

reza

LittleNinja

Ik zie ineens een ontwikkeling in het topic van Reza... Dus ik dacht ik ga eens kijken. Is het alleen dit... :P

Citaat van: reza op april 25, 2011, 22:03:49
:D

riwi

Ik wil nog wel een keer komen luisteren naar mijn speakerskabels in jouw set Reza.
Ik zit alleen nogal een beetje tot over de oren in het werk deze en volgende week. We spreken nog wel wat af binnenkort.

reza

Citaat van: LittleNinja op april 26, 2011, 06:41:46
Ik zie ineens een ontwikkeling in het topic van Reza... Dus ik dacht ik ga eens kijken. Is het alleen dit... :P

Sorry ;D

reza

Citaat van: riwi op april 26, 2011, 20:16:01
Ik wil nog wel een keer komen luisteren naar mijn speakerskabels in jouw set Reza.
Ik zit alleen nogal een beetje tot over de oren in het werk deze en volgende week. We spreken nog wel wat af binnenkort.

Is goed.

LittleNinja

Hehe... Man van weinig woorden. ;)

reza

hifiman

reza

Precies, dat bedoel ik :clapping:

reza

Kjelt

reza

Kjelt

reza

Over twee weken heb ik weer een projector op zolder :pompom:
Vrijdag kwam mijn scherm binnen, bij het ophangen en bekijken zag ik al iets aan het scherm.
Er zaten kleine vouwen in....
Ik kon er verder niets mee en heb het scherm even laten hangen in de hoop dat het weg zou trekken.
De volgende dag zaten ze er jammer genoeg nog.
Ik heb mijn maatje huip gevraagd te komen die een panasonic 4000ae in de opslag heeft. Zo konden we bekijken of het zichtbaar was tijdens het projecteren. Helaas was dit het geval. Het scherm gaat morgen weer terug naar de leverancier. Aan het eind van deze week komt mijn nieuwe
scherm weer binnen als het goed is. We hebben nog even speling voor dat de jvc komt :colgate:

riwi

Je hebt ook pech. Zonde van het scherm. Was het nieuw? Een spanscherm weer? of oprolbaar?

Ben benieuwd hoe het je weer gaat bevallen. Projecteren na zo veel jaar weer zonder projector.

reza

Ja was indd jammer. Veel gelezen over dit scherm en eigenlijk nooit geen klachten, maar ja er moet er 1 de eerste zijn. Het is een handmatig rolscherm. De ruimte wordt niet alleen ht het blijft een multifunctionele kamer. Ik heb er echt wel weer zin in, zeker ook om met die kleine te gaan kijken. Ze vraagt nu al de hele tijd wanneer komt de bioscoop...
Ze weet geen eens wat het betekend hahah.

reza

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

williams

Hoi Reza heb je al een nieuw scherm gekregen /hangen ?
JVC NZ- 500 Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5  x7 / REL ht1508 x2
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,LG oled 65 inch G4 ,Sonos playbar , R_ volution , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR.

reza

Hey Molle, jou al een tijd niet gesproken of gezien hier op forum. Alles goed?

@williams,

Ja nieuwe scherm hing vorige week alweer. Bij het uitpakken zag ik weer strepen in het scherm zitten, ik heb gelijk de leverancier gebeld en verteld dat dit het laatste scherm was wat ik bij hun had gekocht. Ook afgesproken dat ik het zou aankijken hoe het met de projector zou gaan.
Het waren wel minder vouwen als bij het vorige het was dus niet hetzelfde product :D
Gisteren dus met de jvc thuis gekomen, en aan het instellen begonnen. Tot nu toe moet ik heel eerlijk zeggen het ik het nog niet heb kunnen zien.
Daar ben ik wel blij mee, anders had ik het scherm weer terug moeten sturen en had ik op zoek moeten gaan naar een nieuw scherm.