Logitech Harmony 885 : zijn geld waard?

Gestart door lapino, juni 1, 2005, 11:49:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koffie

#325
Sinds ze de website functionaliteit aangepast hebben, kan ik niet meer doen wat ik wil.
Wie weet raad ?

Voorheen kon je bij het customizen van de AB in een activity aan 1 knop meerdere andere knoppen hangen.
Nu moet je voor de knop eerst uit een pulldown het apparaat kiezen, en dan de bijbehorende knop.
Hierdoor kan ik dus niet aan 1 knop meerdere knoppen hangen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ?

Voorbeeld :

Activity 1 bedient 2 apparaten (A1 en A2).
Nu wil ik voor de virtuele AB die Activity 1 krijgt een knop defineren.
Deze knop moet knopje X van A1 en knopje y van A2 indrukken.

Ik zoek me suf op de site, in de manual en op internet maar ik kan het niet vinden ?

=[edit]=
De manual gat nog uit van de oude site, en daar word exact uitgelegd wat ik wil:

CitaatAdd a custom-labeled button to send a command to more than one device at a time:
1. Go to your Harmony home page.
2. Click Customize next to the appropriate Activity.
3. Click Change the Behavior of Buttons.
4. Select a command from the drop-down list in each of the required device columns next to the
name of the button you want to set.
5. Add as many custom-labeled buttons as you like. Click More Custom Labels to add labels one
at a time.
6. When you update your Harmony remote, click Next to view all of your custom-labeled buttons a
page at a time.
Echter kan dat dus niet meer, omdat je nu 1 pulldown voor alle apparaten hebt.
In bovenstaand voorbeeld zet je onder 1 knop meerdere knoppen van meerdere AB's, maar dat valt op te lossen door exact hetzelfde apparaat 2 keer toe te voegen aan je devices.

=[edit2=]
dit bied weinig hoop  ::)
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

gogo

Citaat van: koffie op februari 24, 2007, 10:00:54
Sinds ze de website functionaliteit aangepast hebben, kan ik niet meer doen wat ik wil.
Wie weet raad ?

Voorheen kon je bij het customizen van de AB in een activity aan 1 knop meerdere andere knoppen hangen.
Nu moet je voor de knop eerst uit een pulldown het apparaat kiezen, en dan de bijbehorende knop.
Hierdoor kan ik dus niet aan 1 knop meerdere knoppen hangen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ?

Voorbeeld :

Activity 1 bedient 2 apparaten (A1 en A2).
Nu wil ik voor de virtuele AB die Activity 1 krijgt een knop defineren.
Deze knop moet knopje X van A1 en knopje y van A2 indrukken.

nog uit van de oude site, en daar word exact uitgelegd wat ik wil:
Echter kan dat dus niet meer, omdat je nu 1 pulldown voor alle apparaten hebt.
In bovenstaand voorbeeld zet je onder 1 knop meerdere knoppen van meerdere AB's, maar dat valt op te lossen door exact hetzelfde apparaat 2 keer toe te voegen aan je devices.
Ik zoek me suf op de site, in de manual en op internet maar ik kan het niet vinden ?

=[edit]=
De manual gat
=[edit2=]
dit bied weinig hoop  ::)

Ik werk met de software die er bij zit, die is ook veranderd door die update maar ik zag wel dat je naar de oude software terug kan als je dat wilt.
Dus misschien kun je de software dl

gr gogo
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

koffie

Citaat van: gogo op februari 24, 2007, 17:12:54
Ik werk met de software die er bij zit, die is ook veranderd door die update maar ik zag wel dat je naar de oude software terug kan als je dat wilt.
Dus misschien kun je de software dl

gr gogo
Dank voor de tip, maar die software is niets meer dan een schilletje om de website heen; alle functionaliteit zit achter de website van Logitech, niet in de lokale software.
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)