Logitech Harmony 885 : zijn geld waard?

Gestart door lapino, juni 1, 2005, 11:49:24

Vorige topic - Volgende topic

dre1234

Citaat van: dre1234 op januari  3, 2007, 13:42:36
15-Kanaals-Ir-Ontvanger

de ontvanger is een bouwpaket in veel electronica winkels tekoop
deze heeft 15 open collector uitgangen aantesturen met de IR van de locgitech 885

dre1234

15-Kanaals-Ir-Ontvanger

deze heeft 15 open collector uitgangen aantesturen met de IR van de locgitech 885
extra info nodig >?

dre1234

extra info nodig >>? ???

dre1234

dre1234

15-Kanaals-Ir-Ontvanger

extra info nodig >>?

dre1234

Kale

Dre kan inderdaad tot 4 tellen,...blij dattie zijn naam niet waar maakt,... :D

hadden we 1234 reactie's gehad.

Guardian

Ik snap er zo op het oog niet veel van Dre1234. Heb ook geen electro kennis verder.

Maar wat doet elk onderdeel in die plaatjes? Dus waar is de KAKU ab voor nodig? Wat doet een 'open collector'? Ik zie een antenne of iets dergelijks erbij staan? etc...
Heb je misschien een site waar dit allemaal staat of is dit geheel een eigen creatie?
Reciever: Arcam AVR600 - Projector: JVC HD1 - TV: Samsung 46F86 - Speakers: (fr.) Dali Ikon6, (c.)Ikon VocalII, (sur.) Ikon2 - Sub: Velodyne SPL1200Ultra - Inputs: Pioneer DV868, Humax iHDR-5050C, HTPC, Xbox 360 - AB: Logitech Harmony 1000

sjaax

Vorige week een 885 overgenomen, en wat een superding  :)
eerst even bang dat ik opgelicht was, omdat ie niet wilde laden en na 2 a 3 seconde uit bleef vallen. Dat bleek echter de bekende losse accu te zijn. gauw een opgevouwen memotje dr tussen, en de AB werkte perfect! Vanavond voor het eerst aan het instellen geslagen, en het is werkelijk een prachtsysteem! simpel, maar zeer doeltreffend, en een geweldig uiterlijk.

Kortom, het geld meer dan waard...
Arcam A32 & Dynaudio X12

Sullivan

Ik heb nu al een jaar mijn 885 niet geupdate want alles was prima naar het zin. Nu heb ik een nieuw apparaat (Squeezebox) en moet dus een update doen. Inmiddels heb ik ook al lang een mac, maar krijg het niet vooral elkaar om connectie te krijgen met de AB. Iemand ervaring hiermee op de mac?

mvg,
Frank

Richi

Hoi Frank,

Dat probleem had ik in eerste instantie ook. De Mac software was in eerste instantie niet compatible met de Intel macs. Sinds ik Logitech Harmony Remote Software 7.0.2 gebruik, is dit probleem verholpen.

Groet,
Richard
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

Sullivan

Ik heb nog een G5, maar gebruik wel de 7 versie. Ik zal eens kijken of een oudere versie misschien wel werkt.

mvg,
Frank

Sullivan

Ik heb een andere versie geprobeerd, maar ook zonder succes. Als ik een update wil doen van de remote, wordt Connectivity.EZHex gedownload, maar er gebeurd verder niets. Als ik dit bestand je open met RemoteCore, dan krijg ik de foutmelding: "no skin supports this file".

Iemand nog ideeën?

koffie

RemoteCore is neem ik aan het Mac programma van logitech voor de communicatie met je AB ?
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

Sullivan

Citaat van: koffie op februari 10, 2007, 18:28:44
RemoteCore is neem ik aan het Mac programma van logitech voor de communicatie met je AB ?

Inderdaad.

BuSpu

Is er al iets duidelijk? Ik werk met een IMac G4 met systeem 10.3.9 en als het hier niet mee werkt valt ie definitief af voor mij. Toch wel vreemd want volgens de site van Logitech moet ie gewoon de Mac's met systeem X ondersteunen.
Ik blijf dit topic maar even volgen en hoop voor Sullivan dat het bij hem gaat werken.  :)

Sullivan

Ik wil nog even de 5.3.2 versie proberen maar kan hem nergens meer downloaden, heeft iemand deze mac versie voor mij?

mvg,
Frank

Richi

Citaat van: Sullivan op februari 10, 2007, 17:36:31
Ik heb een andere versie geprobeerd, maar ook zonder succes. Als ik een update wil doen van de remote, wordt Connectivity.EZHex gedownload, maar er gebeurd verder niets. Als ik dit bestand je open met RemoteCore, dan krijg ik de foutmelding: "no skin supports this file".

Iemand nog ideeën?

Gek hoor, dit was hetzelfde probleem dat ik had met de software die bij de remote werd geleverd. Het Connectivity.EZHex bestand verscheen op de desktop en daarna gebeurde er niets meer. Zoals gezegd, was dit probleem bij mij opgelost na het installeren van versie 7.0.2. Wat ik nog wel weet, is dat er twee manieren zijn om de remote te programmeren: via internet en rechtstreeks via de Logitech Harmony Remote Software. Zelf gebruik ik altijd de laatste optie. Heb je beide opties al geprobeerd?

Groet,
Richard
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

Sullivan

Ik deed het altijd via het internet (pc). Ik wist niet dat het ook via software kan, hoe heet de applicatie dan? Remotecore doet niets bij mij, maar ik dacht dat dat een stukje software was tussen de remote en het internet.

edit: software gevonden, ik ga eens kijken of dat wel werkt.

mvg,
Frank

Richi

Ik heb ook nog even gezocht op de Logitech support pagina's, daar stonden in het verleden vermeldingen van dit probleem en mogelijke oplossingen. Tot mijn verbazing kan ik die pagina's niet meer vinden...  ???

Sullivan

YES! Het werkt inderdaad met de software. Nooit geprobeerd omdat ik niet wist dat het bestond. Is het dat nieuw of kon dat een jaar geleden ook al?

@Richi: Bedankt voor je hulp.

@BuSpu: Kopen dat ding. ;D

mvg,
Frank

Deleted member

Ik gebruik zelf liever de website. Meer opties en sneller!  :)

Sullivan

Citaat van: Antoine op februari 11, 2007, 17:27:38
Ik gebruik zelf liever de website. Meer opties en sneller!  :)

Sneller heb ik niets van gemerkt, maar is voor dit ook niet belangrijk, lijkt me. Meer opties kon ik zo op het eerste oog niet vinden, wat kan je met de website meer als met de standalone applicatie?

mvg,
Frank

Deleted member

Oei, voor mij te lang geleden dat ik de software gebruikte om te weten wat de verschillen ook al weer waren. Wellicht is deze inmiddels beter en sneller geworden hoor.

Richi

Persoonlijk vind ik de software gemakkelijker in het gebruik dan de website, zeker sinds versie 7. En het ziet er ook mooier uit. Tja, het oog wil ook wat. ;D