Lavardin / Graaf / Chord / Tag McLaren shootout

Gestart door FrankB, mei 17, 2005, 09:12:44

Vorige topic - Volgende topic

FrankB

De datum is duidelijk, namelijk:

ZATERDAG 9 JULI

Jullie zijn welkom vanaf het begin van de middag (12u) zodat ik 's ochtends nog een en ander kan inkopen. Wat mij betreft eten we ook in Dordrecht zodat we meer tijd hebben. De besteldiensten bezorgen ook bij ons dus we hebben qua eten een heel scala aan mogelijkheden!

De versterkers zijn voor de volledigheid:

De Graaf GM-50 met Ad
De Lavardin IT met Garmt
De Chord SPM-1200B met Eric
De Tag McLaren DPA32R & 100P met Beunky

Verder komt Remko ook langs met z'n oren en voor de gezelligheid. Als je die NFO-kabel nog hebt liggen tzt is die wellicht wel aardig om ertussen te hangen als interlink.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

eric_audio

Zaterdag 16 juli kan ik niet, want dan ga ik op vakantie. 18 juni en 02 juli waarschijnlijk wel.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

advr

Hmm, het wordt lastig :P

18 juni en 2 juli kan ik niet. 16 juli wel. :o

kan 25 juni op het lijstje? (edit: schap maar weer, heb ik een bruiloft, de hele middag en avond)

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

FrankB

Ik heb 9 juli er voor de zekerheid ook maar bijgezet en mochten we er helemaal niet uitkomen kunnen we ook naar de zondag uitwijken ...

advr

9 juli kan ik ook  ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

reMC

Is er ook plaats voor mensen die niets meebrengen (wat eten wellicht..::)) maar wel geïntresseerd zijn in de shoot-out...? :D

FrankB

Citaat van: reMC op mei 17, 2005, 11:30:32
Is er ook plaats voor mensen die niets meebrengen (wat eten wellicht..::)) maar wel geïntresseerd zijn in de shoot-out...? :D

Wellicht eentje, je staat iig bovenaan de lijst ;)

reMC

advr

Hopelijk kan Beunky 25 jun of 9 jul ook. Ben ook wel benieuwd naar de TAG. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. ;D

Ad.

beunky

In principe kan ik alle genoemde zaterdagen, wel onder voorbehoud dat er ivm de verbouwing waar ik nu midden in zit geen verplichte aanwezigheid voor mij is in het andere huis ;) ;D
Dus als we het binnen nu en zeg een à twee weken definitief gepland kunnen hebben zou dat erg fijn zijn, dan zet ik die datum vast als definitief in mijn agenda ;) ;D
Wellicht kun je de Tag toevoegen aan het lijstje ;)
Zal dan de combi DPA32R voorversterker en 100P eindversterker worden.
Indien je het op prijs stelt wil ik ook wel de DVD32FLR meesjouwen, maar ik weet niet of dat wel handig is voor een shoot-out.
O ja, laat me nog wel even weten of er cd's meegebracht mogen/moeten worden ;) ;D
Ik heb nog wel een paar leuke cd'tjes ;) ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

FrankB

Uiteraard ben je welkom om muziek mee te nemen. Ik ben ook heel benieuwd en altijd op zoek naar mooie nieuwe muziek!

beunky

Citaat van: FrenkB op mei 17, 2005, 13:45:14
Uiteraard ben je welkom om muziek mee te nemen. Ik ben ook heel benieuwd en altijd op zoek naar mooie nieuwe muziek!

Wat voor klassieke genres heb jij zelf?
Dan neem ik wat anders mee of iets bijzonders uit dat genre ;) ;D
Ik heb bijvoorbeeld veel symfonisch en piano werk.
Ook wel een paar opera's, zowel op cd alsook op dvd.

advr

@beunky

Gaaf dat je er ook bij bent en we de TAG combi kunnen beluisteren, ben er zeer benieuwd naar. ;D

Ad.

beunky

Citaat van: advr op mei 17, 2005, 14:09:00
@beunky

Gaaf dat je er ook bij bent en we de TAG combi kunnen beluisteren, ben er zeer benieuwd naar. ;D

Ad.

Bereid je maar vast voor op heftig symfonisch werk van Mahler en Bruckner ;D
En voor de diehards heb ik nog welwat Wagner en een stukkie Schoenberg ;D ;D ;D ;D
Ben zelf erg benieuwd naar de andere drie, alledrie nog nooit gehoord :D

advr

Citaat van: beunky op mei 17, 2005, 15:17:00
Bereid je maar vast voor op heftig symfonisch werk van Mahler en Bruckner ;D
En voor de diehards heb ik nog welwat Wagner en een stukkie Schoenberg ;D ;D ;D ;D
Ben zelf erg benieuwd naar de andere drie, alledrie nog nooit gehoord :D

van Mahler heb ik ze alle 9 1/2 (de 10e als een halve symf gerekend) (veel van Haitink) ;D ;D ;D ;D
en van bruckner een stuk of 8.  ;D

laat maar komen!! dat wordt genieten maar of dat voor "de rest" ook geldt.... 8) 8) 8)

Ad.

garmtz

Ik kan 2 juli niet en ik kan OF 9 OF 16 juli niet. Hangt ervan af wanneer ik mijn verjaardag vier... ;D  Zal het even met mijn eega overleggen (die viert op dezelfde dag haar verjaardag)...

R

He jammer dat ik het nu pas zie, ik had ook wel aanwezig willen zijn... pfft. reservelijst dan maar? ;). Ben je een keer niet online 's ochtends? ;D

FrankB

Citaat van: Garmt op mei 17, 2005, 16:07:34
Ik kan 2 juli niet en ik kan OF 9 OF 16 juli niet. Hangt ervan af wanneer ik mijn verjaardag vier... ;D  Zal het even met mijn eega overleggen (die viert op dezelfde dag haar verjaardag)...

Impliceer je dat je in juni wel kunt?

garmtz

eric_audio

Zet mij ook maar op "ja" op 25 juni.

9 juli is onzeker, dat is de laatste zaterdag voor de vakantie, misschien nog inkopen dan........

garmtz

Ik kan trouwens altijd ook nog mijn Chord EN mijn Lavardin meenemen...  8)

Dit in het uiterste geval dat Eric niet zou kunnen en ik wel... Concurreer ik met mezelf... ;D

FrankB

Citaat van: Garmt op mei 17, 2005, 17:52:41

Dit in het uiterste geval dat Eric niet zou kunnen en ik wel... Concurreer ik met mezelf... ;D

Mocht het inderdaad daarop uitdraaien is dat ook een prima oplossing!

B.J.

Citaat van: Garmt op mei 17, 2005, 16:07:34
Ik kan 2 juli niet en ik kan OF 9 OF 16 juli niet. Hangt ervan af wanneer ik mijn verjaardag vier... ;D Zal het even met mijn eega overleggen (die viert op dezelfde dag haar verjaardag)...

Wanneer wij allemaal kunnen natuurlijk!  ;D

garmtz

Citaat van: Bas Janssen op mei 17, 2005, 17:59:08
Wanneer wij allemaal kunnen natuurlijk!  ;D

Hahaha! Ja, is natuurlijk ook weer waar...  ::)

;D

eric_audio

Citaat van: Garmt op mei 17, 2005, 17:52:41

Het is toch niet zo dat je de SPM 1200B er niet bij wilt hebben he?   ;)