Posters???

Gestart door Vincent, augustus 7, 2002, 11:48:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vincent

Hallo,

Ik ben op zoek naar posters van films maar dan niet naar sites waar ik ze kan bestellen maar sites waar ze dus in het werkelijke posterformaat staan. Dan kan ik ze namlijk downloaden en vervolgens via een kleurenkopieerapparaat laten uitprinten.


bestaat zo'n site???

Greetz

Vincent

J.A.F._Doorhof

De grote van de bestanden maakt het vaak onmogelijk om ze on-line te zetten, je praat voor een poster al gauw over enkele 10 tallen MB's.

Er zijn wel zat sites waar ze op staan met een gemiddeld grote van 1-4 MB.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

eej Frank

dat maakt niet zoveel uit omdat i kze op cd brand en daarna worden ze in de kopieer machine gelezen zolang ik ze maar op poster formaat kan downloaden. Maar heb je sites waar ze in de groote van ongeveer 4 mb staan???

Greetz

Vincent

J.A.F._Doorhof

Gewoon bij google zoeken naar movie posters + download.

Is voor mij al weer een hele tijd terug.
Maar ze zijn er echt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lynxxx

filmposters zijn meestal te downloaden tot een max resolutie van 1024xNNN ofzo. veel mensen vinden het downloaden van grote bestanden geen bezwaar, maar dat kost OOK veel bandbreedte van de aanbieder, en die betaalt zich boven een bepaalde hoeveelheid traffic blauw aan ISP kosten. Daarnaast worden sites met "1:1" filmposters regelmatig van het net gehaald door de grotere filmmaatschappijen ivm copyrights issues.
A1/A0 scanners zijn praktisch onbetaalbaar.

Ik beschik over een flinke hoeveelheid filmposters. ik weet niet welke je zoekt maar wellicht kan ik er een aantal met een digitale camera fotograferen :)



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Vincent

Eej.....

op dit moment heb ik geen posters meer nodig omdat er in mijn nieuwe ruimte geen plaats meer is voor posters maar toch bedankt

greetz

Vincent