Audiofiel's Stereo en HT set - My setup is Classéfied !!!

Gestart door Audiofiel, april 2, 2005, 09:06:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op februari 22, 2006, 15:33:22
Mijn Fuji S2Pro is terug naar Fuji Nederland omdat de CCD van de ene op de andere dag opeens kapot is gegaan. Even zonder camera dus. :'(

jammer... ;)
Ik weet hoe ze er uit zien ;).
Ik hoop dat de opstelling zo'n beetje wel kan, want ze nemen nogal wat licht weg denk ik.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

#201
Citaat van: Audiofiel op februari 21, 2006, 12:34:06
Ik heb de kleine al gevoeld met de hand op de buik. ;D Was erg leuk, dan leeft het pas. :o

Bij mij was dat toen we hartje voor het eerst hoorden kloppen............. Bij de verloskundige en direct daarna de echo in het ziekenhuis. Dat was na 12 weken ongeveer.

Maar gefeliciteerd! Dubbel zelfs ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

Hééé Leuk om te horen man!!! Gefeliciteerd!!  O0 Twee super upgrades!! Toe maar!!  O0

blue-eyes

Citaat van: )p( op februari 21, 2006, 10:38:05
Gefeliciteerd Arjen! En je vriendin natuurlijk!  :) Mijn vriendin is ook zwanger van ons eerste kindje. Ze is nu 20 weken zwanger. Gisteren hebben we een uitgebreide echo gehad...en de baby ziet er nu echt al als een echte baby uit...bijzonder indrukwekkend...niet te beschrijven wat dan door je heen gaat...

peter

3D pret echo? Nee? Snel laten doen! Dat is de overtreffende trap. En als je dochter / zoon geboren wordt herken je hem / haar direct van de pretecho, je hebt immers de gelaats uitdrukkingen al gezien. Super was dat, die 90 euro was het absoluut waard :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op februari 21, 2006, 10:50:30
........ weet niet hoe de hobbie er door gaat lijden, want Blue zie je hier ook niet zo vaak meer :( ;).

Leuk dat je me mist Rens :D

Komt echter door het werk, niet door de kleine ;). Ongelovelijke stressbaan ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op februari 22, 2006, 20:18:35
3D pret echo? Nee? Snel laten doen! Dat is de overtreffende trap. En als je dochter / zoon geboren wordt herken je hem / haar direct van de pretecho, je hebt immers de gelaats uitdrukkingen al gezien. Super was dat, die 90 euro was het absoluut waard :)

We hebben al een afspraak staan. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Spacebass op februari 22, 2006, 20:15:02
Hééé Leuk om te horen man!!! Gefeliciteerd!!  O0 Twee super upgrades!! Toe maar!!  O0

Het is geen tweeling, dat weet ik zeker. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op februari 22, 2006, 20:11:37
Bij mij was dat toen we hartje voor het eerst hoorden kloppen............. Bij de verloskundige en direct daarna de echo in het ziekenhuis. Dat was na 12 weken ongeveer.

De dubbele snelheid... Lijkt wel housemuziek... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Citaat van: Audiofiel op februari 22, 2006, 20:21:57
Het is geen tweeling, dat weet ik zeker. ::)
LOL  ;D Had het ook over je Zolder speakers  ;)  ;D

)p(

Citaat van: Blue-Eyes op februari 22, 2006, 20:18:35
3D pret echo? Nee? Snel laten doen! Dat is de overtreffende trap. En als je dochter / zoon geboren wordt herken je hem / haar direct van de pretecho, je hebt immers de gelaats uitdrukkingen al gezien. Super was dat, die 90 euro was het absoluut waard :)

Nee geen 3d echo. Goede tip...ik had zelf niet gedacht dat zo'n 3d echo zo speciaal zou zijn, zal het mijn vriendin zeker nu voorstellen  :D

peter

)p(

Citaat van: Audiofiel op februari 22, 2006, 20:22:42
De dubbele snelheid... Lijkt wel housemuziek... ;D

Ah nu begrijp ik waarom het mij toen nog niet zo diep raakte, het leek teveel op muziek waar ik een grote hekel aan heb  ;D

peter

bmateijsen

Citaat van: Blue-Eyes op februari 22, 2006, 20:18:35
3D pret echo? Nee? Snel laten doen! Dat is de overtreffende trap. En als je dochter / zoon geboren wordt herken je hem / haar direct van de pretecho, je hebt immers de gelaats uitdrukkingen al gezien. Super was dat, die 90 euro was het absoluut waard :)

Dat was de reden waarom wij juist gewoon een normale echo hebben genomen... ;)

hifiman

Citaat van: bmateijsen op februari 22, 2006, 20:38:57
Dat was de reden waarom wij juist gewoon een normale echo hebben genomen... ;)
Wordt jij ook al vader  ???  :o
Straks zit ik hier in mijn uppie op dit forum  ::)  ;D

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op februari 22, 2006, 20:20:07
Leuk dat je me mist Rens :D

Komt echter door het werk, niet door de kleine ;). Ongelovelijke stressbaan ;D ;D

Tuurlijk mis ik jou! Ook ik heb een enorme stressbaan, maar dat is niks vergeleken met die van jou. Dat weet ik zeker ;). Leuk dat je je avatar wel eens update ;). Zo zien wij ook hoe ze groeit ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

#214
De ellende is nu ook begonnen, ze kruipt.............. ;D

Wij hebben 90 euro betaald en we kregen:

* diverse 3D foto's
* diverse 2D foto's
* DVD met alle foto's en 30 minuten film

De film is schitterend. Gedurende 30 minuten krijg je de baby te zien. Beentjes, teentjes, geslacht als je wilt (indien niet wordt dit overgeslagen), hart, blaas, noem maar op! Wat gecontroleerd kan worden wordt gedaan met uitleg wat wat is. Indrukwekkend! Deze uitleg hoor je ook, met alle vragen. De MIC staat aan. Grappig detail is dat de doktor waar wij geweest waren Dr. Papa heette ;D ;D

vb:


Adres: Echo centrum A'dam

p.s. Rens: jij net zo goed een stressbaan, enneh tipje, ze zoeken mainframemensen bij de BCICT (doe maar PM met vragen)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: tingtong5 op februari 23, 2006, 11:39:16
Wordt jij ook al vader  ???  :o
Straks zit ik hier in mijn uppie op dit forum  ::)  ;D

Heeee!

Psssssssssssssttttttttttttt....................

BJORN IS AL VADER ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hi Eisse,

Ik had je ook een gratis pretscan kunnen regelen...had je enkel wat benzine gekost omdat je dan naar het Zuiden zou moeten komen ;D

mvrg

Patrick

hifiman

Citaat van: Blue-Eyes op februari 24, 2006, 18:46:50
Heeee!

Psssssssssssssttttttttttttt....................

BJORN IS AL VADER ;D
Haha ok dan. Van harte Bjorn en leuk dat je ook nog op het forum zit  :D  ;D

bmateijsen

Citaat van: tingtong5 op februari 24, 2006, 18:56:49
Haha ok dan. Van harte Bjorn en leuk dat je ook nog op het forum zit  :D  ;D

Ergens in het laatste aanwinst topic kan je een foto van haar zien ;).

blue-eyes

Citaat van: patrick_vdb op februari 24, 2006, 18:48:57
Hi Eisse,

Ik had je ook een gratis pretscan kunnen regelen...had je enkel wat benzine gekost omdat je dan naar het Zuiden zou moeten komen ;D

mvrg

Patrick

Als je nu DIESEL had gezegt ;D

Iemand anders dan? ;) Iig bedankt!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op februari 24, 2006, 18:44:22
De film is schitterend. Gedurende 30 minuten krijg je de baby te zien. Beentjes, teentjes, geslacht als je wilt (indien niet wordt dit overgeslagen), hart, blaas, noem maar op! Wat gecontroleerd kan worden wordt gedaan met uitleg wat wat is. Indrukwekkend! Deze uitleg hoor je ook, met alle vragen. De MIC staat aan. Grappig detail is dat de doktor waar wij geweest waren Dr. Papa heette ;D ;D

Leuk! Ziet er echt HEEL leuk uit. Wij zijn 7 maart aan de beurt. Ik ben heel erg benieuwd!
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

#221
Citaat van: patrick_vdb op februari 24, 2006, 18:48:57
Ik had je ook een gratis pretscan kunnen regelen...had je enkel wat benzine gekost omdat je dan naar het Zuiden zou moeten komen ;D

Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Ik wist niet dat jij een echo kon doen.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

patrick_vdb

Hi Arjen,

Een beetje met die sonde bewegen en wat knopjes bedienen van zo'n scanner kan toch iedereen ;D ;)

mvrg

Patrick

Audiofiel

Als je de apparatuur hebt wel. Heeft jouw vrouw soms de spullen in huis...? :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Héé Ik mis nog een review van iemand  ???