Audiofiel's Stereo en HT set - My setup is Classéfied !!!

Gestart door Audiofiel, april 2, 2005, 09:06:40

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Deleted member

Mooi hoor, I love nudies!  ;) De foto's zijn trouwens ook mooi, alsof ze direct uit de Classé folder komen. :)

Kjelt

Ik ben trouwens wel erg nieuwsgierig wat er nu echt in die "High Performance Power module" zit, maar dat zal wel altijd de vraag blijven  :'(

S@m

Mooie foto's...

Arno P

Citaat van: Kjelt op december 18, 2010, 10:45:30
Ik ben trouwens wel erg nieuwsgierig wat er nu echt in die "High Performance Power module" zit, maar dat zal wel altijd de vraag blijven  :'(

Een LM7812  ;D ;)

Kjelt

Citaat van: S@m op december 18, 2010, 10:53:33
Zoiets...
Dat zeker niet, geen schakelende voeding zo dicht bij de eindtrap  :devil:

Citaat van: Arno P op december 18, 2010, 10:53:47
Een LM7812  ;D ;)
Qua functionaliteit denk ik wel, maar dan waarschijnlijk volledig discreet opgebouwd met 25+ transistoren, fetjes en dure caps  :D

simsatit

Mooie fotos!
Draait je systeem inmiddels met de EVs ook?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

S@m

@Kjelt, ik had het plaatje ondertussen al verwijderd... ;)

scrutinizer

Citaat van: S@m op december 18, 2010, 11:11:59
@Kjelt, ik had het plaatje ondertussen al verwijderd... ;)
Ik geloof er niets van, Dick. :)
Daarna is hij toch niet meer zo geschikt voor de handel en wandel :sneaky2:

;D

Anton..
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

S@m

Citaat van: scrutinizer op december 18, 2010, 11:43:25
Ik geloof er niets van, Dick. :)
Anton..

Last van wantrouwen Anton, toch niet 'hoe de waard is...'?

Check de postingtijden en je vertrouwen in me kan wederkeren  ;)

scrutinizer

Citaat van: S@m op december 18, 2010, 12:13:44
Last van wantrouwen Anton, toch niet 'hoe de waard is...'?

Check de postingtijden en je vertrouwen in me kan wederkeren   ;)
:happy: Kidding!!!

Wederkering is niet nodig voor iets wat er nooit geweest is, Dick. ;)
En verwijder ik deze plaatjes/dekseltjes alleen wanneer nodig voor reparatie met een momentopname in het fotografisch geheugen. :-X
Dus bij die waard maar een biertje gaan tappen? :coffee:

:)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....


Audiofiel

En dan eindelijk de Omega Mono's opgesteld. Die twee kleine doosjes rechts in het rack zijn de CAM-350 monoblokken. ;D


Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

En hier de trotse eigenaar tussen de twee monoblokken. Krijg je een indruk van de afmetingen. :inlove:


Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Het is niet te hopen dat we naar een 44.12 set toegang in de toekomst ipv het huidige 5.1/7.1 standaard :D


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Valt me nu trouwens ook op dat mijn subs opeens heel klein lijken op de foto... die versterkers zijn een stuk groter! ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

HuubF

Een vraag die me zo maar te binnen schiet: hoe klinkt het?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Audiofiel

Citaat van: HuubF op januari  2, 2011, 22:43:22
Een vraag die me zo maar te binnen schiet: hoe klinkt het?

Die vraag kon ik nog niet beantwoorden toen ik de foto's plaatste, toen had ik nog niet geluisterd. ;)


Vandaag heb ik wel op een aantal momenten geluisterd en ik moet zeggen dat ze heel erg goed klinken. Eigenlijk beter dan goed voor mij is. Het verschil met de CAM-350 is toch een stuk groter dan ik had verwacht.


Als ik tijd heb zal ik er mogen verder op in gaan. En dan ook naaktfoto's van de Omega Mono's.... :inlove:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

contour3.0

Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

jan-rotterdam


tiptop

Heeft Aqua nog wel ruimte om te spelen nu? ;D

Ze staan mooi hoor. 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

WickedGame


Cooldude82


Tinus_

Wat zijn ze groot zeg.  :o

Maar alsnog gefeliciteerd met deze schitterende aankoop.
Rebuilding my HT

Audiofiel

En dan nu de 'naaktfoto's van de Mono's:



De Mono geeft zijn innerlijke geheimen prijs. Het CD'tje geeft een indruk van de grootte.


Links de helft die de stroom regeneratie doet, rechts de helft die de eigenlijke eindversterker is.


De power supply, met 358,400µF aan voorraad.


De trafo van dichtbij.


De stuurprint van de versterker die dient voor de stroom regeneratie en stabilisatie.


De stuurprint van de eigenlijke eindversterker.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.