Audiofiel's Stereo en HT set - My setup is Classéfied !!!

Gestart door Audiofiel, april 2, 2005, 09:06:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Audiofiel

Citaat van: ajbeefde op november 21, 2010, 13:07:29
Of, waarom koopt men dat niet?  ;)

Veel betere racks bestaan er ook niet. En volgens mij is de prijs met €1150 ook erg gunstig. In Duitsland staat een iets nieuwere voor €2950 te koop.... :blink:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jan-rotterdam


Gefeliciteerd Arjen met de nieuwe aanwinsten, serieus spul !

:clapping:  :clapping:  :clapping:

Groeten Jan


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Harry HT

Hi,
Citaat van: Audiofiel op april  2, 2005, 09:06:40
De droom is uitgekomen: Een Classé Omega set !!!
O0 Over de Omega set droomde je toch al jaren?  O0

Geniet ervan !

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Audiofiel

Thanks guys. ;)


Ja, ik droomde er al jaren van. Had niet verwacht dat het er ooit van zou komen. Een Omega Pre misschien wel (die zoek ik al 5 jaar), maar de monoblokken had ik nooit verwacht. :yin-yang:


Enige nadeel is dat er op versterkergebied nu niets meer te dromen valt. Het is echt een eindstation, het hoogst haalbare van Classé. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Kjelt

Wow dit is dan ook wel de ultieme eindversterker  :pompom:
Hier hoor je mij niet over hoor Arjen  ;)  :D
Ik kijk in mijn kristallen bol (als ik die zou hebben) en zie in de toekomst ook nog een omega pre-amp komen  :D
Chips die heb je dus al, wow man, dan zie ik in mijn kristallen bol een Moon vv in de marktsektie  :D

Wijx wondere wereld

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Audiofiel

Hehehe, Kjelt liep even achter. Ik zag al helemaal je gelaatsuitdrukking:  :unsure: :eh: :o :o :o
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Deleted member

Citaat van: Audiofiel op november 21, 2010, 15:37:53
Thanks guys. ;)


Ja, ik droomde er al jaren van. Had niet verwacht dat het er ooit van zou komen. Een Omega Pre misschien wel (die zoek ik al 5 jaar), maar de monoblokken had ik nooit verwacht. :yin-yang:


Enige nadeel is dat er op versterkergebied nu niets meer te dromen valt. Het is echt een eindstation, het hoogst haalbare van Classé. ;D


Wowsers, dit is gaaf!!!  O0 Van harte gefeliciteerd met deze monsters!  :clapping:

Dirk

Citaat van: Audiofiel op november 21, 2010, 15:37:53
Thanks guys. ;)


Ja, ik droomde er al jaren van. Had niet verwacht dat het er ooit van zou komen. Een Omega Pre misschien wel (die zoek ik al 5 jaar), maar de monoblokken had ik nooit verwacht. :yin-yang:


Enige nadeel is dat er op versterkergebied nu niets meer te dromen valt. Het is echt een eindstation, het hoogst haalbare van Classé. ;D
je kan het ook anders bekijken...nu ga je (dit bereikt hebbend) ook eens wat verder kijken dan Classé ;)
wie weet wat je dàn gaat ontdekken  :D
congrats btw  :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Peerless Monster

Jeetje Arjen,
Ik kom net terug van een weekeinde en nu pas zie ik waarom je alles aan het verkopen bent.
Top man! Een prachtig verjaardagscadeau!

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

diceman

Zo dat zijn geen halve maatregelen, wat een machtige mooie ( maaar vooral grote) eindbakken zeg 8) :pompom:.
Gefeliciteerd.

R


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

CoSo

in 1 woord SCHITTEREND  :inlove:

was dit de set die van de week langs kwam in gespot.

Davey

Mijn God Arjen, wat een waanzinnige aanwinst heb je gedaan  :o :o :o

Heel veel plezier ermee (wetende dat dat het minste probleem zal zijn  :D)

rednax1

Naim Supernait 3 | Classé Audio CDP-10 | Naim ND5 XS2 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 |

henkt1

JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Jean Sibelius

"Vette shit" Arjen O0 Veel luisterplezier toegewenst! :headbanging:

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

WickedGame

Ai ai ai heb je een slabbetje voor mij!

Classé Omega damn dat is nog eens set. I  :wub: it!

Nu jezelf alleen nog even verzekeren voor rugproblemen  ;D  :P

daxie

Tja, nu snap ik waarom de spullen weg moesten...

Trekt je stroomvoorziening het nog wel?

Audiofiel

Fijne reacties, jongens! :)


Tijd voor de eerste foto's van de apparatuur zelf, nietwaar? Hier één van de monoblokjes. Dit is de bovenkant en de rechter zijkant (koellichaam). Iets voor een grote poster boven het bed op ware grootte? ;D


Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ajbeefde

Citaat van: Audiofiel op november 22, 2010, 11:13:52
Fijne reacties, jongens! :)


Tijd voor de eerste foto's van de apparatuur zelf, nietwaar? Hier één van de monoblokjes. Dit is de bovenkant en de rechter zijkant (koellichaam). Iets voor een grote poster boven het bed op ware grootte? ;D




:clapping:

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI