Audiofiel's Stereo en HT set - My setup is Classéfied !!!

Gestart door Audiofiel, april 2, 2005, 09:06:40

Vorige topic - Volgende topic

Harry HT

Hi Audiofiel,

Feli,  O0 (Ze zijn net zo mooi als de Omega's die op de VAD stonden)

Gegroet,

Harry

p.s. je velodyne lijkt i.d.d. klein zo  :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Audiofiel

Citaat van: Harry HT op november  5, 2008, 13:41:13
Feli,  O0 (Ze zijn net zo mooi als de Omega's die op de VAD stonden)

Dank je. :D

Ik zou ze direct willen omruilen voor de Omega's (maar die zijn bijna 4x zo duur). :o

De Omnicrons zitten daar dan weer precies tussenin:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op november  5, 2008, 14:11:52
Dank je. :D

Ik zou ze direct willen omruilen voor de Omega's (maar die zijn bijna 4x zo duur). :o

De Omnicrons zitten daar dan weer precies tussenin:

Aha, zag ze laatst te koop staan voor 11.000 euro.
Dus jouw mono's kan ik kopen voor 2750 euro? ;D
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Audiofiel

Citaat van: Peerless Monster op november  5, 2008, 14:16:18
Aha, zag ze laatst te koop staan voor 11.000 euro.
Dus jouw mono's kan ik kopen voor 2750 euro? ;D

Wat denk je zelf?  :P

Hint: Heeft een tweedehands Mercedes van € 80.000 nieuw dezelfde tweedehands waarde als een even oude Mercedes van € 240.000 nieuw met dezelfde kilometerstand? ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op november  5, 2008, 15:02:08
Wat denk je zelf?  :P

Hint: Heeft een tweedehands Mercedes van € 80.000 nieuw dezelfde tweedehands waarde als een even oude Mercedes van € 240.000 nieuw met dezelfde kilometerstand? ;)

Nou ik dacht omdat de prijs van de omega's 4 x zo hoog was...
;D

Maar mooi!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Audiofiel

Sorry, ik was niet duidelijk genoeg. Ik had het over de nieuwprijs (en waarschijnlijk ook over het stroomverbruik). ;)

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op november  5, 2008, 15:07:40
Sorry, ik was niet duidelijk genoeg. Ik had het over de nieuwprijs (en waarschijnlijk ook over het stroomverbruik). ;)

Nee dat snapte ik ook wel ;).
Maar grappen maken rondom prijzen is altijd leuk.

rbormans

Citaat van: Audiofiel op november  4, 2008, 14:10:30
Aangezien de CA-400 gereserveerd is, wil ik aan de speculaties per PM van sommige forumleden een einde maken. ;D

Nee, ik ben niet van mijn merk afgestapt. Ik heb simpelweg een sidegride/lichte upgrade gedaan. Ik ben overgestapt van een dikke stereobak naar deze losse monoblokken.

Mag ik jullie voorstellen aan mijn trotse aanwinst.... 8)

Erg mooi Audiofiel ! 8)

Audiofiel

Inmiddels is de CA-400 van eigenaar gewisseld. De 59 kilo zware versterker is met hulp van twee plankjes door twee personen verwijderd. Zie de lege plek in het rack:

Audiofiel

Audiofiel

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Audiofiel

Inderdaad. Een soort najaarsschoonmaak. ;D

Bijna alles in mijn set is nu vervangen: de surroundprocessor, de eindversterkers van stereo en surround en het loopwerk en de DAC. ;)

De speakers blijven hetzelfde en ook voor de stereo voorversterker zijn voorlopig geen vernieuwingsplannen... hoewel ik dat een paar maanden terug ook zei van het Parasound loopwerk + DAC. ;D

searcher

Citaat van: Audiofiel op november 11, 2008, 14:26:27

Inderdaad. Een soort najaarsschoonmaak. ;D

Ineens heb je ruimte voor....... wat nieuws wel vlug zijn anders zet moeders de vrouw er zo een tafeltje neer. ;D

garmtz

Wat wordt dan je nieuwe digitale front-end? Toch Mac Mini? ;D

Audiofiel

Citaat van: garmtz op november 11, 2008, 18:42:42
Wat wordt dan je nieuwe digitale front-end? Toch Mac Mini? ;D

Volgens mij heb jij een paar pagina's overgeslagen. De nieuwe bron staat al een hele tijd te spelen. ;)

jan-rotterdam

@ Audiofiel:

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten, mooie spullen !
Ik zal eens kijken wat ik van de Wadia WT-2000 nog in het archief beschikbaar heb, ik denk dat er ik nog wel wat van heb

Groeten Jan

garmtz

Audiofiel

Citaat van: jan-rotterdam op november 14, 2008, 18:42:35
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten, mooie spullen !
Ik zal eens kijken wat ik van de Wadia WT-2000 nog in het archief beschikbaar heb, ik denk dat er ik nog wel wat van heb

Thanks! :D 

Ik zou het zeer op prijs stellen als je nog wat info hebt. Ik heb zelf helaas niets kunnen vinden, zelfs geen OM... :-\

tiptop

Had/wilde je nog foto's?

Hier nog wat gevonden. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

En deze 2.

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Audiofiel

Ja, ik heb voldoende foto's genoeg (genomen). ;)      Maar toch altijd leuk! :D

jan-rotterdam

De folder van de Wadia WT-2000 is naar je onderweg (was even zoeken maar gevonden)

Groeten Jan

Nahpets

Citaat van: jan-rotterdam op november 14, 2008, 22:01:52
De folder van de Wadia WT-2000 is naar je onderweg (was even zoeken maar gevonden)

Groeten Jan

Jij bent echt een wandelende encyclopedie van reviews/folders! En je neemt ook de moeite om te scannen/mailen.

Nogmaals bedankt voor de artikelen over mijn AVP2.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Audiofiel

Volgens mij is Jan (naast mijzelf) gewoon één van de weinigen die waarde hecht aan het opbouwen van een archief over merken die ons interesseren. Het is gewoon ontzettend handig om die informatie ter hand te hebben als jezelf of een ander er om verlegen zit. ;)

Dank voor de Wadia folder, Jan. Maar volgens mij zit er wel een fout in. De speler onder het kopje 'WT2000' is er eentje van 'normale' afmetingen, terwijl de mijne meer lijkt op degene die je onder het kopje 'WT3200' tegenkomt. ;D