ISF calibratie...dank je Frank

Gestart door B. Kuiper, juli 23, 2002, 15:37:33

Vorige topic - Volgende topic

B. Kuiper

Vandaag was het eindelijk dan zover, mijn directview TV werd ISF gecalibreerd.

En volgens Frank binnen no time, dat neem ik voor het gemak onmiddelijk aan :)

Het resultaat, dat mag er zijn. Ik zie meer van mijn film. Bepaalde details komen beter uit(zag bijvoorbeeld in een keer het wit in de ogen van de hongerslachtoffers in Black Hawk Down). Kleuren ogen meer natuurlijk.

Al met al het geld dubbel en dwars waard.

Nogmaals bedankt

Bas
"Always a little further"

stighter3

Ook mijn TV is dezelfde dag gecalibreerd. Door een verjaardag heb ik gisteren pas echt kunnen beoordelen wat het verschil is en ik moet zeggen, wauw ;D

Bij gewone tv-uitzendingen is het beeld al een stuk gedetailleerder. Gisteren de voetbalwedstrijd van Ajax bekeken en de spelers lijken echt van het scherm af te springen bij close-up beelden, tevens veel meer dieptewerking. Mooie bijkomstigheid was trouwens dat Ajax gelijk een stuk beter voetbalde. Misschien kan Frank ook de Arena calibreren ;)

Daarna nog ff een X-file opgezet en ook hier veel meer detail. Bji de X-files spelen veel scenes zich af in het donker en daarvan is nu veel meer te volgen.

Ik kan me dus aansluiten bij Bas, het geld zeker waard.

B. Kuiper

Frank,

Denk je nog even aan die uitdraai die je zou mailen? Als je ergens tijd hebt in de drukte? Please.

[email protected]

Bas

"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

Komt eraan.
maar ik heb pas in het weekend weer beschikking over mijn laptop met gegevens.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken