B&W speakers

Gestart door SulTan, juli 15, 2002, 19:41:25

Vorige topic - Volgende topic

SulTan

Hallo allemaal,

Ja ja, ik weet dat ik zelf naar de speakers moet luisteren, maar wat is jullie mening over B&W speakers en in dit geval de 603 S2/3 model? en de LCR6?

Mvg,
Khalid

garmtz

Ik vind de S3 best mooi. Vooral de 602.5. Ga alleen wel zelf luisteren...   :-* ::)

patrick_vdb

De 600 serie van B&W is inderdaad een mooie speaker in zijn klasse. Persoonlijk vind ik de kleinere uit de serie iets prettiger klinken als de zuilen maar dit is ook afhankelijk van de muzikale voorkeur (stevige House op de kleinere uit de serie zal minder overtuigend in het laag klinken).
Ik weet niet of de LCR6 nog verkrijgbaar is (inmiddels vervangen door de LCR60 en LCR600) maar deze is te preferen boven de CC6 (en de LCR600 dus boven de LCR60). Klinkt als centerspeaker net wat overtuigender als het kleine model uit de 600 serie.

Maar alles boven alles toch eerst zelf gaan luisteren ;) want mijn (onze) mening is ook maar persoonlijk.

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

Ik heb tijden 603's gehad en een CC6 center speaker, ik raadt je de CC6 echter ook af. Ik zou dan uit de hogere serie een center nemen (heb dat toen ook gedaan).

B&W is gewoon goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Als je niet negatief staat tegen onbekendere merken dan zou ik ook eens naar onze serie speakers komen luisteren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SulTan

Heren,

Inderdaad moet ik zelf gaan luisteren, maar ik was gewoon eens benieuwd wat anderen hiervan vonden.

In ieder geval bedankt voor de reacties 8)

MvGr,
Khalid