Shark Tale

Gestart door paul groot, februari 4, 2005, 00:27:50

Vorige topic - Volgende topic

paul groot

hoi,

Vanavond Shark Tale gehuurd en gekeken.

Wat een leuk verhaal, veel humor en knallende kleuren........op je CRT een genot.
Echt top, maar wat me opvalt........... is dat de Pixar releases toch net een tikkie scherper zijn dan dit spul.
(Overigens is deze film wel een aanrader).
Is denk ik een keuze door die maatschappijen om de bestanden iets minder scherp ter beschikking te stellen.??
Pixar = altijd superscherp, en Dreamworks net wat minder.

Paul

Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Oracle

En toch blijf ik zitten met het gevoeld "wat een rip-off"! Jammer, want misschien verdient deze film wel beter (heb hem nog niet gezien...). Maar hij lijkt me net wat veel op Finding Nemo, om hem leuk te vinden... net als tpen met Antz en A Bug's Life...

Groet,
Mark

paul groot

Hoi,

de film is geen rip-off,
en Nemo is voorlopig lastig te toppen denk ik,
bekijk em en je zult het wellicht je kleurigste animatie vinden ooit,
heel leuk en het verhaal gaat er met Amerikaanse vaart doorheen,
draai hem dus als je uitgerust bent .......

Om de film niet tekort te doen,
een aanrader.

paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Roland

Ik vind Shark Tale helemaal geen rip-off.:) De overeenkomst is dat het allebei films met vissen in de hoofdrol, maar daar houdt het dan ook wel op.
Een tijdje geleden heb ik Shark Tale gekeken en hij was veel leuker dan ik had verwacht.
Finding Nemo is ook erg leuk, maar na een paar keer heb ik die wel gezien. Hij komt niet tot het niveau 'Toy Story 2 - Monster's Inc. - Shrek' mijns inziens. Shark Tale ook niet denk ik, maar om het meteen als rip-off te betitelen gaat me wat ver :)

Oh ja ... de vertaling naar het Nederlands ('Haaiensnaaier') was wel beroerd  ::)

Gaeje

ik vond die shark tale niet zo super, eigenlijk... niet dat hij idd een rip off is van nemo ofzo, maar het begon wel veelbelovend, maar ik vond het verhaal niet blijven boeien... zeker niet van het niveau van de shrek's :)
beeldkwaliteit was wel dik in orde, natuurlijk

VlisChris

Ik kreeg gister in de videotheek te horen dat het wel nog tot in maart zou duren voor die op dvd verkrijgbaar zou zijn?
Ook al stond het bord gewoon vrolijk in de etalage?

christian19

Hallo,

Donderdag hebben ze hem bij albert hein,
€21.99 met 1000 airmiles €11.99.

mvg,
christian19.

Erik van Voorst (in memoriam)

Leuke film ....maar lang niet het nivo van Nemo of Shrek.
Ook de snelheid van de film staat me een beetje tegen.

Grappig dat ze (Dreamworks) niet het technische niveau kunnen bereiken van Pixar.

Ik zal hem nog wel een keer kijken om hem objectiever te kunnen beoordelen...ik zag hem nl. meteen na een van de heftigste films die ik ooit gezien heb....Whatever dream may come (Robin Williams)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Marcel_T.

Lag vanavond in grote hoeveelheden bij de Videoland. Ik heb 'm laten liggen aangezien ik deze al in de bioscoop had gezien.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

katoy222

Hallo,

Ik kreeg een mailing van de Videoland, waar je deze DVD kunt kopen. Het kost totaal 31,95 euro, MAARRRRRRRR je krijgt van die 31,95 euro wel 25 euro huurtegoed op je kaart ::). Uiteindelijk lijkt het er dan op, dat je deze DVD koopt voor 6,95 euro. Opzich lijkt het mij wel een leuke aktie van Videoland, en naar ik weet is dit de eerste keer dat ze het zo doen!?

Groet Sander

Audiofiel

Citaat van: Roland op februari  6, 2005, 23:55:15
Ik vind Shark Tale helemaal geen rip-off.:) De overeenkomst is dat het allebei films met vissen in de hoofdrol, maar daar houdt het dan ook wel op.

Zitten er in beide films niet een haai met de naam 'Bruce'?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: christian19 op februari  7, 2005, 13:10:49
Donderdag hebben ze hem bij albert hein,
€21.99 met 1000 airmiles €11.99.

Wat zijn airmiles? Ik ken alleen de seamiles van Zeezicht uit Utrecht.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

yates

Wat vinden jullie van het geluid in 5.1 dd?
kep een klein stukje gekeken, maar het geluid kon mij niet echt bekoren!

Grtz,
Yates
Pioneer KURO 5090 Marantz SR6003 Marantz BD7004 PS3 Humax 5050c Audioquest Ixos Kef 3005

paul groot

gisteren weer een 2de keer gekeken,
op de koop versie,
inderdaad,
was me eerst niet opgevallen,
geluid is mooi maar niet super.

Kennelijk door de beelden de eerste keer voor mij van ondergeschikt belang denk ik.

Pixar doet het beter dan.
Nog een paar dagen en dan weer een nieuwe release..............van PIXAR
Ben benieuwd,
gr
paul