Bionica's Nieuwe Appartement HT Living!!!! Nu met Panorama foto

Gestart door Bionica, januari 20, 2005, 23:20:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

donaldk


Bionica

Geeft steun genoeg voor mij ;)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Zojuist thuis gekomen met een Pioneer dv 668av-s


Dadelijk op me gemak maar eens installeren :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: Bionica op maart 25, 2006, 13:54:31
Zojuist thuis gekomen met een Pioneer dv 668av-s

Dadelijk op me gemak maar eens installeren :D


Ben benieuwd naar je oordeel !




Groet, Sjors

Moondust

Citaat van: Bionica op maart 25, 2006, 13:54:31
Zojuist thuis gekomen met een Pioneer dv 668av-s

Dadelijk op me gemak maar eens installeren :D
Dat is een hele mooie speler. Wat kost dat ding tegenwoordig?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Bionica

Citaat van: Sjors op maart 25, 2006, 14:40:44

Ben benieuwd naar je oordeel !




Groet, Sjors

Nou hier de eerste oordelen:D

Veel beter en rustiger beeld dan de dv-370
geluid klinkt voor nu ff kort geluisterd mooi helder, maar ga morgen op me gemak instellen.

Heb nu Jean Michelle Jarre in China op staan, maar ziet er WoWie uit :)

ik laat meer horen van mijn bevindingen als ik er meer mee getest heb :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Zo, maar weer eens paar nieuwe foto's gemaakt, nu met mijn Pioneer DV-668AV-s


Hier de 668 met zijn jongere broertje de 370 :D





(niet gefotosoept:P)

verder mijn bevindingen met de nieuwe dvd speler

Vandaag de SACD van BLOF geluisterd, en moet zeggen klinkt niet verkeerd.. afstelling heeft echter nog zijn aandacht nodig

Maar geduld is een schone zaak  :D ;D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Dru

Raad de film

Ik gok op "daylight"

shit verkeerde topic  ::)

Bionica

Citaat van: Dru op maart 27, 2006, 23:19:00
Raad de film

Ik gok op "daylight"

shit verkeerde topic  ::)

Goed gegokt :P

Maar graag reacties op de vernieuwing :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rody

Erg mooie speler, heb zelf de 757ai gehad. Beviel uitstekend.

Bionica

Citaat van: Rody op maart 27, 2006, 23:27:32
Erg mooie speler, heb zelf de 757ai gehad. Beviel uitstekend.

Zo na bijna een week de 668 in mijn bezit te hebben en aardig wat films er doorheen heb gejaagd, hier een korte ervaring:

Bij actie films komen de effecten een stuk beter tot zijn recht, het glas gerinkel e.d. klinkt veel helderder, dan toen ik de 370 had staan, bij muziek klinkt het ook een stuk beter(ookal heb ik geen top speakers)

Moet er wel bij zeggen dat je altijd nog wat aan het klooien blijft met de instellingen van zon uitgebreide speler, echt wat veel instellingsmogelijkheden.

De progressive scan heeft op mijn LCD een goede tot zeer goede weergave, geen ruis puur strak helder beeld.

Moet wel eerlijk zijn.. Vond het raar dat bij het voor de 1e x afspelen van een SACD ik het vreemd vond dat er geen geluid uit me receiver kwam...

Las later pas dat SACD via de analoge 5.1 input gaat  ::)  :-[ ;D

Maarja daar leer je alleen maar van.

Verder wat me HT betreft..

Moet morgen eerst de zooi een beetje gaan opruimen hier, en kijken of ik nog wat veranderingen kan gaan doen qua opstelling of "aankleding"


en nogmaals, reactie's, kritiek en ideeën etc zijn welkom.
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

VerbaL

Mooie foto's Bionica! Het ziet er bijzonder stemmig uit.

Bionica

Citaat van: VerbaL op maart 31, 2006, 23:59:59
Mooie foto's Bionica! Het ziet er bijzonder stemmig uit.

Thnx maar het kan altijd beter ;) ;D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Xander

Yep, zoals je zelf zei...
Een HT is nooit af!

Complimenten, mooi HT met veel sfeer...
Ik mis alleen een joekel van een scherm  ;D

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Dracoplasm

Das weer een mooie upgrade! Wat wordt de volgende? Toch eens wat andere luidsprekers  ^-^ ?
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Bionica

Citaat van: Dracoplasm op april  1, 2006, 10:33:37
Das weer een mooie upgrade! Wat wordt de volgende? Toch eens wat andere luidsprekers  ^-^ ?

Misschien haha, weet alleen niet zo welke speaker "matcht"met mijn apparatuur :S
Misschien tips? :P


Is zeker een mooie upgrade, ben er telkens weer trots op als ik hem zie staan en dan denk ik van:

Ja ja hij staat er echt :P


Citaat van: Xander op april  1, 2006, 09:47:51
Yep, zoals je zelf zei...
Een HT is nooit af!

Complimenten, mooi HT met veel sfeer...
Ik mis alleen een joekel van een scherm  ;D

Xander

Wat is er mis met me lcdtje?  O0
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

-Freek-

Citaat van: Bionica op april  1, 2006, 11:11:35
Wat is er mis met me lcdtje?
Mja, dat dus ;D.

Mooie dvd-speler hoor! Past ook mooi bij de versterker ;D.

Bionica

Zo vanmiddag nog even een mooi rekje gemaakt voor tussen me "twintowers"



Van aluminium profielen

Er zat eerst zon lelijke witte plank tussen, dus dat kon echt niet...

En het matcht ook goed met me apparatuur...
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

DeeCruise

Nou bij deze dan maar eens een reactie van mijn kant uit als mede "beginnend-ht'er". Mooie amp, mooie dvdspeler, en mooie lcd. Absoluut een goede keuze m.b.t. de vooruitgang van je ht. Het lijkt me echter dat het belangrijkste voor een audiofiel geluid is, en voor zover ik erover kan oordelen (heb ze nog nooit gehoord, alleen gezien op foto's) lijkt het me verstandig om me aan te sluiten bij de rest door te zeggen dat nieuwe fronts absoluut de beste volgende stap zijn. True, een amp maakt gigantisch veel, maar op een gegeven moment blijf je door je fronts op een max hangen, totdat je deze gaat upgraden.
Verder ook een prima vooruitgang door die lampjes weg te halen..Veel te druk en oogt rommelig. Ikzelf ben een grote "strak" fanaat en hou niet van tierelantijntjes. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik het nog niet heb zoals ik t wil hebben (andere tv, tvmeubel, dvdspeler etc) maar over 3 weken ben ik alweer een stuk dichterbij ;)

Veel succes met de verdere upgrades en vooral veel plezier met je ht, ik blijf het i.i.g. in de gaten houden (mits jij dat ook bij mij doet  :P)

Greetz,

DeeCruise
*Sony DVP NS900v*Sony Str-Da50ES*Sony Cdp-Ce235*Sony Mds-je530*Sony Slv-SE700 *Fronts: Mission 774*Rears: Mission M73*Center: Mission 701*Sub: Tannoy ts8*Grundig xentia 32*Audison sl212 kabel afgewerkt met goldplated banaanstekkers*

Planning: *Mission M3C2

Bionica

Citaat van: DeeCruise op april 21, 2006, 03:02:03
Nou bij deze dan maar eens een reactie van mijn kant uit als mede "beginnend-ht'er". Mooie amp, mooie dvdspeler, en mooie lcd. Absoluut een goede keuze m.b.t. de vooruitgang van je ht. Het lijkt me echter dat het belangrijkste voor een audiofiel geluid is, en voor zover ik erover kan oordelen (heb ze nog nooit gehoord, alleen gezien op foto's) lijkt het me verstandig om me aan te sluiten bij de rest door te zeggen dat nieuwe fronts absoluut de beste volgende stap zijn. True, een amp maakt gigantisch veel, maar op een gegeven moment blijf je door je fronts op een max hangen, totdat je deze gaat upgraden.
Verder ook een prima vooruitgang door die lampjes weg te halen..Veel te druk en oogt rommelig. Ikzelf ben een grote "strak" fanaat en hou niet van tierelantijntjes. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik het nog niet heb zoals ik t wil hebben (andere tv, tvmeubel, dvdspeler etc) maar over 3 weken ben ik alweer een stuk dichterbij ;)

Veel succes met de verdere upgrades en vooral veel plezier met je ht, ik blijf het i.i.g. in de gaten houden (mits jij dat ook bij mij doet  :P)

Greetz,

DeeCruise

Dank je voor je positievie reacties,

Ik vraag me af welke fronts bij mijn set zouden matchen, aangezien de ruimte die ik nu nog heb ,beperkt is.
Ook zit ik vast aan een bepaald budget.

Over dat strak betreft, ik hou er ook niet mee van om allerlei prulletjes e.d. te gebruiken.

Lekker schoon en strak


Iemand idee's voor de fronts???
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

DeeCruise

Ben je er ondertussen al uit wat de nieuwe stap gaat worden m.b.t. je fronts? Ik ben zelf echt gigantisch te spreken over mijn missions, maar ik denk dat het ook grotendeels een wisselwerking met de sony amp is..Ik zou dus echt niet durven zeggen hoe het op die van jou klinkt. Maar ga eens langs bij een professionele audiodealer? Daar hebben ze vast wel jouw versterker ergens staan zodat je de verschillende speakers kunt checken...Hou er wel rekening mee dat de ruimte natuurlijk ook mee speelt, maar op die manier krijg je tenminste een idee....

Succes!
*Sony DVP NS900v*Sony Str-Da50ES*Sony Cdp-Ce235*Sony Mds-je530*Sony Slv-SE700 *Fronts: Mission 774*Rears: Mission M73*Center: Mission 701*Sub: Tannoy ts8*Grundig xentia 32*Audison sl212 kabel afgewerkt met goldplated banaanstekkers*

Planning: *Mission M3C2

Bionica

Ik ben tevreden hoe mijn set nu is. Misschien tegen de tijd dat ik op mezelf ga, dat ik eventueel ga kijken voor andere speakers. Heb nu een andere prioriteit, en dat is een auto. En dat kost ook een hoop geld. De speakers klinken voor mijn doen prima. Met film meer dan genoeg body, voor mijn kamer.


Gr

PS Dit word hem :P

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rob Eric Blank


jowi

En ik maar denken dat we hier te maken hebben met iemand die een Cine 9 aan zijn plafond heeft... sterker nog, er is niet eens een projector aanwezig ... ::) ;D Dus de volgende vraag : Waarom de naam 'Cine 9' ?

HTR

hij droomt van een cine 9, en aangezien t ook een slaapkamer is word de slaapkamer naar zen dromen genoemt ;D
ach ik wil ook wel zown cine 9, kan em alleen niet kwijt  :-\ dat ding zou me nhalve kamer in nemen:P