Speciale Uitvoering BAMBI(5.1 DEHT)

Gestart door papaleo, januari 19, 2005, 19:34:16

Vorige topic - Volgende topic

papaleo

De meest vertederende en één van de meest gevraagde Disney Films.
Tijdloze klassieker uit 1942 - Drie Academy Award® Nominaties.

Op spectaculaire wijze digitaal gerestaureerd.
Met superbeeld en geluid (DEHT 5.1 Dolby Digital).

Na vijf jaar eindelijk weer verkrijgbaar op Video en voor het allereerst op DVD

Ik ga deze op zeker aanschaffen
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Rick-DTS

Ben heel benieuwd hoe deze dvd eruit gaat zien.
Wel zeer prettig dat ie eindelijk fatsoenlijk wordt uitgebracht.

Allround

Hallo ik zal me eerst even voorstellen, "Allround"  :D

Hoi papaleo weet je ook wanneer die er aankomt?

Rick-DTS

Deze komt op 24-02-2005 uit.
Kijk eens op http://www.dvd-home.nl/ .
Klik even op R2 database.
Daar staan alle komende en huidige titels

Harry HT

Hoi Papaleo,

Speciaal voor vader's staat Bambi ook in de playboy  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

papaleo

Citaat van: Harry HT op januari 20, 2005, 12:02:53
Hoi Papaleo,

Speciaal voor vader's staat Bambi ook in de playboy  :)

Gegroet,

Harry

Hé,dat wist ik niet,hoe is die uitvoering eigenlijk.... ;D

Leo
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

VlisChris

Ik wil (disney's) bambi echt wel hebben dus he ;D
Vooral met die DEHT mix. Als die van hetzelfde niveau is als van LionKing en Aladdin moet die geweldig zijn 8)

papaleo

O..oh.. nog maar een nachtje slapen....  ;D

Paul1967

Ik heb alle uitgekomen Disney classics op dvd. Bambi zal zeker een topper zijn qua beeld en geluid.
Belle & het beest blijft voor mij een DE hoogstandje uit de classic reeks. Dombo het minst wat kleur en geluid betreft.
De prijs van Bambi (net geen 20 euro) voor een dubbel dvd is zeker niet duur.

Stress!!!!!

Gisteren gekocht.  Eerst door 1000 minuten previews heen worstelen :-\
Kies DEHT en daar zit me toch een mooi introotje in die vertelt dat deze film in DEHT is. (duurt maar een paar seconden >:(, net zoiets als DD intro of DTS) :(
En vervolgens de film. Leuk voor mijn dochter maar m.i. hebben ze het verkeerde hert doodgeschoten >:D
Er is wel het nodige werk verricht aan het beeld en zeker aan het geluid. De moeite van het aanschaffen zeker waard!

Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Nosoforos

Sorry, maar ik weet niet wat DEHT is ???

*** Inmiddels al gevonden via google***