Meet & greet/shootout/luistersessie bij Remko thuis

Gestart door reMC, januari 13, 2005, 12:54:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joep

Inderdaad, Ruben! Je zal nog veel gaan upgraden! >:D

reMC

Opnieuw proberen een datum te prikken:

Donderdag 17 maart 2005

Om 15.00 bij Raphie om naar zijn SVS en Classé te luisteren.

Daarna (rond 17.00, stel ik voor) gaan we naar mijn huis een en ander vergelijken (zie eerste post).

Kunnen alle partijen dan? Ik heb nog wel een kortingsbon liggen van New York Pizza  >:D

R

Ik kan dan wel. Met cd speler(goed ingespeeld), versterker en wat interlinks.

garmtz

Misschien mag/kan ik ook komen? Neem dan evt. een PrimaLuna Prologue One/Two mee. Weet niet of ik dan ook daadwerkelijk kan, maar lijkt me heel gezellig!

Raphie

Ik heb al werk afspraken staan voor de dag, ik ga ff kijken of ik die kan verschuiven.
JBL PRX Power!

reMC

Ok Raphie! We horen het nog..

Ha Garmt, op zich gezellig maar ik denk het iets TE gezellig wordt! ;D

Vergeet niet dat ik in een slaapkamer van 12m2 zit. Wat betreft zitplaatsten staat daar een bed en een stoel in. (Bezoek zit eigenlijk altijd op mijn bed.) We zijn al met z'n drieën en ik denk dat met z'n vieren nogal krap wordt.. :-\ Het past eigenlijk gewoon niet, anders zit een iemand op een wel heel ongunstige luisterplek. Als jij/de rest het niet erg vindt, ok, maar denk niet dat het heel veel zin heeft.

(mijn ruimte is al verre van ideaal, bijvoorbeeld een bed voor de linkerspeaker)

garmtz

Kom ik wel een ander keertje in mijn eentje... Ben namelijk heel benieuwd naar een vergelijking van Gaincard en PrimaLuna.

reMC

Dat gaan we zeker snel doen! Maar wel met een goede bron..
Wellicht CEC & 47labs DAC?

Zeg maar wanneer je kan want ik ben heel benieuwd 8)

Audiofiel

Citaat van: reMC op februari 14, 2005, 17:36:42
...Om 15.00 bij Raphie om naar zijn SVS en Classé te luisteren...

Classé? Hoor ik dat goed? <wakker wordt modus> Wat voor Classé gaan jullie luisteren?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reMC

Citaat van: Audiofiel op februari 15, 2005, 10:01:16
Classé? Hoor ik dat goed? <wakker wordt modus> Wat voor Classé gaan jullie luisteren?

Classe CA-201, weet alleen niet of Raphie 'm inmiddels al heeft. Aan z'n sign te zien niet.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reMC


Raphie

Eind deze maand jongens ;D als m'n bonus binnen is
JBL PRX Power!

R

#63
Ha ha, als schuiven erg moeilijk is raphie, dan schuiven we toch gewoon nog een keer. Zit er wel over te denken om mijn versterker thuis laten. Of willen jullie die ook graag horen.


reMC

Citaat van: Ruben op februari 15, 2005, 14:47:26
Ha ha, als schuiven erg moeilijk is raphie, dan schuiven we toch gewoon nog een keer. Zit er wel over te denken om mijn versterker thuis laten. Of willen jullie die ook graag horen.

Ja! Die wil ik zeker horen! :)

reMC

Raphie, gaat het lukken, donderdag de 17de van 15.00 tot 17.00?

Raphie

Citaat van: reMC op februari 17, 2005, 20:26:43
Raphie, gaat het lukken, donderdag de 17de van 15.00 tot 17.00?

Nee, ik zit die week in de UK, kom pas vrijdagmiddag weer terug, ik moet dus even overslaan, of we moeten weer gaan verschuiven, het weekend ervoor en erna kan ik trouwens wel.
JBL PRX Power!

reMC

Wat mij betreft schuiven we dan lekker door. Donderdag 24 maart dan?
Of noem jij een dag (niet in het weekend, graag) waarop je kan?

Raphie

Dinsdag 29ste, Woensdag 30ste of Donderdag 31ste. allemaal beschikbaar vanaf 15.00h
JBL PRX Power!

reMC

Citaat van: Raphie op februari 17, 2005, 20:52:21
Dinsdag 29ste, Woensdag 30ste of Donderdag 31ste. allemaal beschikbaar vanaf 15.00h

Ik vind het allemaal prima!

R

Dan zit ik ram vol. welke data had je in gedacht in het weekend raphie?

Raphie

Ik kan ook Zondag de 28ste of het volledige weekend daarna
JBL PRX Power!

reMC

Citaat van: Raphie op februari 17, 2005, 21:04:28
Ik kan ook Zondag de 28ste of het volledige weekend daarna

Dan kan ik helaas niet!

Ruben en ik hebben overlegd, wij kunnen 27 MAART!

Raphie

JBL PRX Power!

reMC

Citaat van: Raphie op februari 17, 2005, 21:14:58
DOEN!!! Hoe laat heren?

HERSTEL: 13.00 wat mij betreft.

Nu nog wachten op het akkoord van Prop...