Wolsink's Low Budget Home Theatre *11-10-05 update!*

Gestart door wolsinkpower, januari 4, 2005, 16:43:54

Vorige topic - Volgende topic

Starred

Citaat van: Sjors op januari  9, 2005, 21:42:53
Je E-mail adres is ook te vinden in iemands profiel, waarom is het dan niet slim om het op deze manier te posten?

Groet, Sjors

Email is daar hidden. HEt is niet slim omdat er allerlei mailbotjes het web afstruinen naar dergelijke open adressen. Vervolgens wordt je adres in bestandslijsten gedumped en kan je allerlei spamzooi verwachten

Sjors

Citaat van: Starred op januari 17, 2005, 17:02:45
Email is daar hidden. HEt is niet slim omdat er allerlei mailbotjes het web afstruinen naar dergelijke open adressen. Vervolgens wordt je adres in bestandslijsten gedumped en kan je allerlei spamzooi verwachten

Oké duidelijk!  :)

Groet, Sjors

wolsinkpower

update:

-Beamer hangt aardig stabiel maar toch nog iets er aan vast maken zodat hij echt niet kan wiebelen als ik er mee aan werk ben tijdens convergeren..
- hout voor frame gehaald en ook gelijk op maat :)
- Doek gehaald  O0

hopelijk dit weekend of begin volgende week scherm in elkaar zetten ;D
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Citaat van: wolsinkpower op januari 19, 2005, 17:31:23
update:

-Beamer hangt aardig stabiel maar toch nog iets er aan vast maken zodat hij echt niet kan wiebelen als ik er mee aan werk ben tijdens convergeren..
- hout voor frame gehaald en ook gelijk op maat :)
- Doek gehaald  O0

hopelijk dit weekend of begin volgende week scherm in elkaar zetten ;D

Had je het doek bij Frank gehaald?

Groet, Sjors

wolsinkpower

Ja heb Highcontrast S doek gehaald bij ITC :)

Heb inmiddels frame in elkaar gezet ;D nu nog doek erover dat duurt nog wel ff voor me pa en ik tijd hebben.. dat word namelijk pokke karwei ;)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

wolsinkpower

*update*:

-Macrovision verwijderaar binnen.. en het WERKT ;D!
- Doek op frame geniet en met scharnieren aan de muur :)!
- Bank staat beneden.. word heel moeilijk trap op sjouwen :/

2Do:
-Speakers aansluiten ;D!

foto's wilde ik heel graag maken maar helaas.. me pa is hele weekend weg en heeft cam mee  :'(

Oracle

Citaat van: wolsinkpower op januari 28, 2005, 17:04:10
-Macrovision verwijderaar binnen.. en het WERKT ;D!

He tof! Feliciteerd!!  O0 Ik weet hoeveel moeite het gekost heeft!! Is niet voor niks geweest dus!! :D

Groet,
Mark

wolsinkpower

ja en het leuke is dat die "maar" 50 euro heeft gekost incl verzendkosten tegenover 180 euro van een macrovision verwijderaar in nederland.. duurde wel even :(

brtram

Petje af voor wat je tot nu toe gedaan hebt. :)

Ik hoop dat je er ook plezier aan beleeft, om de problemen die je onderweg tegen bent gekomen en ongetwijfeld nog tegen zal komen, op te lossen.

Voor strak veel kijk plezier en ook ik ben benieuwd naar de foto's.

Groeten
Bert   

wolsinkpower

MAJOR UPDATE!

zie startpost voor foto's!

Walter_PPK

Goed bezig Wolsink! Nu nog een zwart randje rond het scherm of liever heel de muur zwart achter je scherm :D
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

wolsinkpower

ja ik ga vilt op scherm doen en wil gaan verven.. ik doe dan niet achter scherm want dan heb ik waarschijnlijk net genoeg aan 1 emmer verf  ::)

alleen kijken of ik het scherm van de muur kan halen :/ of ik moet alles afdekken  :P

Walter_PPK

Je scherm moet natuurlijk van de muur af halen. Als er verf op je doek zit dan heb je echt een probleem.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

wolsinkpower

ja weet ik dus ik moet ff zien hoe ik dat doe.. denk schroeven er uit en dan de pluggen ook en die gewoon vervangen (de pluggen)  als ik weer terughang

Rappie

En even je scherm midden boven je speakers en je speakers verder uit elkaar ;) Of kan de deur dan niet meer open .....
Eigenaar van Paulthé

wolsinkpower

speakers zijn nog niet aansloteN :) alleen nu ff op de kamer gezet ;) center komt opiets te staan dat aan muur zit.. precies onder midden van het scherm

de zuilen komen op  dempingsmateriaal met daar op steen.. en die verschuif ik naar de zijkanten zodra we  er zitten voor film.. en schuifi k weer terug onder scherm zodra er niemand is.. ivm de deur ;)

The Foundation

Paulie

Wat ik leuk vind aan low budget oplossing is de creativiteit van mensen om voor weinig geld toch iets moois te hebben. Zoals ik het nu bekijk lukt je dat aardig goed. ik ben zelf op het beeld gebied ook low budget. Dat betekent dat als je CRT wil je al snel creatief moet zijn. Denk aan RGB kabels, ophangbeugels en schermen. Ik heb gewoon voor rond de 350 euro 3 Barco Vision 600S crt's gekocht en daar heb ik nu 2 goed werkende CRT's voor dus 1-tje is reserve en de andere haal ik helemaal leeg dan gooi ik de behuizing weg en alle pcb's en de lenzen die bewaar ik.

Veel succes met de verdere voortgang.

Groet

paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

wolsinkpower

ff een kleine *update!*

heb de bekabeling gelegd voor me sub, center en fronts

moet alleen nog ff achter een plint worden weggewerkt..

surrounds moeten nog aangesloten worden

heb vanavond ff 3.1 surround gecheckt en damn het is nu al prachtig  :o!

kan niet wachten tot zaterdag.. dan gaan we de surrounds plaatsen  O0

Sjors

Citaat van: wolsinkpower op februari  7, 2005, 23:24:52
ff een kleine *update!*

heb de bekabeling gelegd voor me sub, center en fronts

moet alleen nog ff achter een plint worden weggewerkt..

surrounds moeten nog aangesloten worden

heb vanavond ff 3.1 surround gecheckt en damn het is nu al prachtig  :o!

kan niet wachten tot zaterdag.. dan gaan we de surrounds plaatsen  O0

Good luck! en foto's hé ;) 8)

GPO

Citaat van: wolsinkpower op januari  4, 2005, 18:35:59
...
in totaal heb ik uitgegeven:
-Receiver 199 euro
-Speakerset 150 euro (heeeeel trots op .. zo laag.. deze kwaliteit :D)
-Beamer 100 euro (HET TROTST ;D!)
- Dvd speler: pioneer heeft me 2 a 3 jaar geleden 250 gekost.. en de medion kost me nu 53
- bekabeling schat ik okp zo'n 60 euro
- doek incl frame zal me denk 90 kosten
...

fantastisch zo'n laag bedrag! Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe je het voor elkaar gekregen hebt om zo'n beamer te bemachtigen voor  100 Euro?!?!?

GPO
Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV 4K

jantje112

Citaat van: GPO op februari  8, 2005, 22:22:14
fantastisch zo'n laag bedrag! Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe je het voor elkaar gekregen hebt om zo'n beamer te bemachtigen voor  100 Euro?!?!?

GPO

Wat ben ik toch aardig voor de starters op dit forum  ;D ;D

Goed he ;)

wolsinkpower

*bad update :(*

1 van me fronts werkt niet meer  :'(  even kijken wat het is

ik "hoop" filter maar om dat te checken moet ik weten of ik de speakerkabel rechtstreeks op een speakermodule kan aansluiten om te testen

Sjors

Citaat van: wolsinkpower op februari  9, 2005, 10:15:12

ik "hoop" filter maar om dat te checken moet ik weten of ik de speakerkabel rechtstreeks op een speakermodule kan aansluiten om te testen

Hoe bedoel je dat prcies?

wolsinkpower

normaal is het:

speakerkabel>> filter>> module/speakerunit

ik wil om te testen dit doen

speakerkabel>> module/speakerunit

om te testen of die het nog wel doet