HT Stap over Stap

Gestart door GTDesign, december 22, 2004, 23:50:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark C00len

WoW, deze HT ziet er erg sfeervol uit moet ik zeggen. Mooie kleuren en meubilair.
Echt een job well done !!!

GTDesign

Hetzelfde principe als de DVD kasten alleen een andere kleurstelling.
Omdat Kees nu een fantastisch HT heeft wil het vrouwtje ook iets...Een nieuwe boekenkast.

Kjelt

Hoi GT, vakwerk! Wil je een keer een detailopname maken van de zwarte plank zodat ik kan zien hoe de zijkant overloopt in de bovenkant en erbij vertellen hoe je dat zo netjes voor elkaar krijgt? Dat fineer is misschien wel een alternatief voor lakken of werkt dit alleen bij rechte hoeken en niet bij gefreesde profielen?

R

Mooi gé, is dat ook je werkplaats?

molle

zeer mooi, GT. Mijn complimenten O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

BuG-

@ GTDesign

Mag ik ff vragen wat voor materiaal je op je vloer geleged hebt en wat er op je muren hangt?
Ik ben namelijk ook naar iets op zoek voor op mijn muren en wanden.

Alvast bedankt!

GTDesign

Citaat van: Kjelt op juni 16, 2005, 19:54:38
Hoi GT, vakwerk! Wil je een keer een detailopname maken van de zwarte plank zodat ik kan zien hoe de zijkant overloopt in de bovenkant en erbij vertellen hoe je dat zo netjes voor elkaar krijgt? Dat fineer is misschien wel een alternatief voor lakken of werkt dit alleen bij rechte hoeken en niet bij gefreesde profielen?

Ik snap de vraag niet helemaal wat je precies bedoelt met "hoe de zijkant overloopt"

GTDesign


GTDesign

Citaat van: BuG- op juni 16, 2005, 20:03:50
@ GTDesign

Mag ik ff vragen wat voor materiaal je op je vloer geleged hebt en wat er op je muren hangt?
Ik ben namelijk ook naar iets op zoek voor op mijn muren en wanden.

Alvast bedankt!


Op de vloer is gewoon Tapijt, de wanden zijn gespoten en daarna een kleurtje gegeven met latex.

BuG-


Kjelt

Citaat van: GTDesign op juni 16, 2005, 20:10:49
Ik snap de vraag niet helemaal wat je precies bedoelt met "hoe de zijkant overloopt"

Nou als ik kijk naar de kant en klare gefineerde MDF platen bij de standaard DHZ zaken dan zie je een keiharde scheiding (spleet van plusminus 1/2 mm ofzo ) tussen de zijkant en de boven/onderkant. Maar jij fineert die platen toch zelf, dan plak je ze neem ik aan van de bovenkant over de voorkant heen naar de onderkant of hoe moet ik dit zien?

GTDesign

Citaat van: Kjelt op juni 16, 2005, 20:29:49
Nou als ik kijk naar de kant en klare gefineerde MDF platen bij de standaard DHZ zaken dan zie je een keiharde scheiding (spleet van plusminus 1/2 mm ofzo ) tussen de zijkant en de boven/onderkant. Maar jij fineert die platen toch zelf, dan plak je ze neem ik aan van de bovenkant over de voorkant heen naar de onderkant of hoe moet ik dit zien?

Ze worden niet over elkaar heen gelegd, echter tegen elkaar. Ik heb nu effe geen detail foto bij de hand maar ik zal een deze dagen er eentje maken.

Kjelt

Citaat van: GTDesign op juni 16, 2005, 20:48:23
Ik heb nu effe geen detail foto bij de hand maar ik zal een deze dagen er eentje maken

Toppie, ik kijk er naar uit

SpeedyAndré

De 'gemiddelde' boekenkast is aan de achterzijde gesloten, gebeurt dat deze keer niet  ???
Of kun je straks zowel voor als achterlangs lopen  :P

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

KeesN

Nee, op verzoek wordt de boekenkast niet gesloten. Dan zou het een te massief geheel gaan worden in de woonkamer. De kast is meer dan 3,5 meter lang en zo'n 2,5 meter hoog. Zonder achterkant zie je de witte achtermuur er gewoon doorheen, waardoor het geheel wat opener zal lijken.
Bovendien zal de middelste van de 5 units glazen planken krijgen, en als display-deel van de kast gaan dienen.

brimbrammer

Is een goede keuze lijkt mij omdat het anders een wel heel erg massief geheel gaat worden.
Aan de andere kant hoef dat niet verkeerd te zijn natuurlijk maar dat is dan weer afhankelijk van de rest van de inrichting.
Hoe dan ook, prachtig mooie kast, super. ;)

GTDesign

De laatste puntjes zijn op de i gezet

GTDesign

De Barco heeft nog een calibratie door Rob Dingen ondergaan

GTDesign

En er zijn diffuser panelen door Garmt aangebracht.

R


GTDesign


GTDesign


VlisChris

Echt ronduit vakwerk.
Heel veel respect.
Als ik dan toch één puntje zou moeten opmerken: wellicht nog een idee om de kap van de airco zwart te spuiten?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Lynxxx

Zij de diffusor panelen meegespoten trouwens? Zo te zien wel toch?


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

GTDesign

Citaat van: christiaan sauer op juli 13, 2005, 21:14:08
Echt ronduit vakwerk.
Heel veel respect.
Als ik dan toch één puntje zou moeten opmerken: wellicht nog een idee om de kap van de airco zwart te spuiten?

Hier heb ik wel aan gedacht om de kap van de airco te spuiten echter dit was te complex om de hele airco uit elkaar te halen met allemaal de verschillende beweegbare onderdelen.