HT Stap over Stap

Gestart door GTDesign, december 22, 2004, 23:50:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GTDesign

#475
Deze kasten moeten plaats gaan bieden aan zo'n 850 DVD's.

Ze hebben uiteraard dezelfde styl meegekregen als de audiokasten

KeesN

Ik kan niet wachten tot ze hier staan  :D
Ze zien er geweldig uit Gé !!

garmtz

Wow, geweldig die kasten...  8)

OscarTango

even speekseldoekje nemen..... slabber, slabber...

Da's wel erg mooi... je blijft me verbazen, Ge... petje af.  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Xander

Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

henkt1

ziet er idd erg goed uit.
gezien de positie van de lijmtang lijkt het alsof de kast 1 geheel is.
Wordt dat niet wat lastig met het vervoer??? ::)

Ruimte voor 850 dvd's, hmmm Kees, dat wordt weer bestellen  ;D
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

GTDesign

Jij hebt toch een hele grote auto henk  ;D

Nee geintje de hele kast bestaat in principe uit 3 delen. op de eerste foto staat het middelste deel.

Stress!!!!!

Citaat van: GTDesign op april 26, 2005, 20:23:17
Deze kasten moeten plaats gaan bieden aan zo'n 850 DVD's.

Nou, dan weet ik ongeveer wat mij te wachten staat.... Ik heb er nu al ruim 1000...

Dat grijze tussen de kasten, is dat ook mdf? Behandeld met iets van marmerverf ??? of is het kant en klaar te koop?
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

GTDesign

Citaat van: Stress!!!!! op april 27, 2005, 05:47:23
Nou, dan weet ik ongeveer wat mij te wachten staat.... Ik heb er nu al ruim 1000...

Dat grijze tussen de kasten, is dat ook mdf? Behandeld met iets van marmerverf ??? of is het kant en klaar te koop?

Het is gemaakt van 18 mm multiplex met daarna een fineerlaag erop.

VlisChris

Ziet er mooi uit.
Het valt me op dat je wel moet zorgen dat de dvd's praktisch niet hoger zijn dan een standaard keepcase omdat ze anders niet meer passen en naar de Giftsetkast moeten gaan?
Als ik kijk naar bv mijn walt disney treasures zijn die toch duidelijk hoger dan normale dvd's. Maar voor de rest: het ziet er top uit 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rappie

Dat komt toch niet zo vaak voor, ik heb ook een dvd rek gemaakt met maar een paar mm ruimte boven de dvds, maar tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Eigenaar van Paulthé

GTDesign

Daar is juist die andere kast voor om die hogere en specials in kwijt te kunnen.

GTDesign

De kasten kunnen worden gevuld met DVD's...

GTDesign

Echter die witte Barco moet nog een kleurtje krijgen.

Arno P

Prachtige stoelen... :D en een airco  ::) (me wants it)

SpeedyAndré

Citaat van: Arno P op mei  2, 2005, 20:33:13
en een airco  ::) (me wants it)

Wil je de stroomrekening ook  ??? ;D
Denk aan 1,25kW/h en meer, dan weet je hoe je op jaarbasis uit komt :)
Bovendien zou het geruis me aardig storen, ik heb al eens een split-unit airco gehad met een redelijke capaciteit die 1500W was.
De beste oplossing is een souterrain, gisteren zat ik daar bijna te bibberen toen ik van buiten (28 graden) naar binnen (19 graden) liep  :D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

GTDesign

#491
Welk geruis ?

Ik kan me namelijk ergeren aan mensen die oordelen over een airco die ze nog nooit gehoord hebben.

R

Als je de barco een kleurtje geeft, zou je dan de airco ook niet meenemen. Dat zou het plaatje helemaal af maken. Ik zie dat de equipment al staat. Het ziet er erg goed uit.

ps. had je tijd gehad om te kijken naar een stukje fineer pour moi?

SpeedyAndré

Citaat van: GTDesign op mei  2, 2005, 20:58:49
Welk geruis ?

Ik kan me namelijk ergeren aan mensen die oordelen over een airco die ze nog nooit gehoord hebben.

Als zo'n ding een flinke hoeveelheid lucht laat circuleren zonder dat je dit hoort, dan vind ik dat knap ;)
Ik ken het merk en type niet, wieweet bestaat er wel een doodstille airco :)
Overigens kan ik me (helaas  :-X ) aan het minste geluid storen, mijn pc produceert ongeveer 30dB geruis, op 5m afstand stoort dat mij nog steeds.
Maar ja, ik zit dan wel in een echt stil souterrain en ik val bijv. al niet in slaap wanneer ik het geruis van de cvradiators hoor  ;D
Arme ik  ::) ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

henkt1

Voor zover ik weet staat hier de main unit van de airco buiten. En dat is ongeveer 10m verder.
Lijkt me uitermate geschikt voor een stille luchtstroom  :D
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

SpeedyAndré

Citaat van: henkt1 op mei  2, 2005, 22:11:48
Voor zover ik weet staat hier de main unit van de airco buiten. En dat is ongeveer 10m verder.
Lijkt me uitermate geschikt voor een stille luchtstroom  :D

Dat was met mijn airo ook het geval, die stond op de bezemkast van het balkon, dus ook best ver van de huiskamer vandaan (ramen en deuren gesloten uiteraard).
Ik ben heel benieuwd of je echt niets hoort, bij mijn airco hoorde je bijv. een zacht gesis wanneer de buitenunit aan het werk was en de ventilator maakte ondanks de goede uitrichting net zoveel geluid als een tafelventilator, misschien iets laagtoeriger.
Er zijn grenzen als je een grote luchtstroom wilt combineren met weinig geluid, in bedrijven heb ik nog geen enkele compleet stille airco gehoord  ::)
Overigens twijfel ik er niet aan, dat Gé de stilste airco heeft uitgezocht, maar 100% stil vind ik toch wel een grote prestatie :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Oracle

#496
Een dvd-verzameling van toch al 2 films!  ;D  ;D (zie foto...)

@Andre: als jij je al stoort aan je pc van 30db: je sony crt is ook niet bepaald een van de stilsten... (>50db). In ieder geval was het fan-geluid voor mij reden om voor een Barco te kiezen....

Groet,
Mark

Sjors

Citaat van: Arno P op mei  2, 2005, 20:33:13
Prachtige stoelen... :D en een airco  ::) (me wants it)

Me to Arno  ::) ik zit met een "Mono Bloc"die best veel db's maakt :-\ maar wel mijn ht lekker koel houd 8)
Dan maar een "wat'' hogere stroom rekening... Op kantoor hebben wij een (Split)  Sharp Inverter, die is behoorlijk geruisloos, en is zéér zuinig door Inverter technologie.

Verder Gt ziet er prachtig uit! zouden er evt. nog meer stoelen bij kunnen?


Groet, Sjors

SpeedyAndré

Citaat van: Mark Lemmens op mei  2, 2005, 22:37:04

@Andre: als jij je al stoort aan je pc van 30db: je sony crt is ook niet bepaald een van de stilsten... (>50db). In ieder geval was het fan-geluid voor mij reden om voor een Barco te kiezen....

Groet,
Mark

Mijn 1251 is niet standaard, er zitten stille ventilators in, onder de sleuven van de bovenkap (voorzijde) zit schuim en er is een apart luchtkanaal naar achteren gemaakt.
Ik denk dat hij net zo weinig geluid produceert als de pc, die ik ook nog verder onder handen ga nemen.
Sterker nog, gisteravond hoorde ik de projector pas toen ik de pc even uit zette  ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Arno P

bij het geluid van mijn pj zal de airco niet te horen zijn.....en zeker niet na de aanschaf van mijn SVS  ;D

En verder....vorig jaar met 30+ filmpje zitten kijken....je blijft kapot...en toch maar volhouden dan...
Geef mij maar een airo....