Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

reMC

Citaat van: Ruben op oktober 30, 2006, 08:34:50
Gaat je gitaarkast niet meeklinken trouwens? als je luistert?

Nee, ik heb wel uitgeprobeerd of het zo was. MAAR als ik hem er echt TEGEN aan houd, verandert het geluid drastisch, en niet positief ;)

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga beginnen met wat mensen uitnodigen, liefhebbers?

W

Studentenkamer zeg jij!? MOOIE luisterruimte zeg ik!

Citaat van: reMC op oktober 30, 2006, 11:22:46
Nee, ik heb wel uitgeprobeerd of het zo was. MAAR als ik hem er echt TEGEN aan houd, verandert het geluid drastisch, en niet positief ;)

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga beginnen met wat mensen uitnodigen, liefhebbers?

Omgeving Groningen toch!? lijkt me leuk!!!

Groet,
Wybrand

Joep

Heb je ook foto's van je Auralex-creaties? :)

reMC

Citaat van: WyGo op oktober 30, 2006, 11:26:51
Omgeving Groningen toch!? lijkt me leuk!!!

In de stad Groningen is het inderdaad... je staat op de lijst!

reMC

Citaat van: Proprius op oktober 30, 2006, 11:32:19
Heb je ook foto's van je Auralex-creaties? :)

Op alle foto's zie je een beetje Auralex ;D

Zee

Het ziet er erg chic uit Remco!  Ben heel benieuwd hoe de klank zich gaat ontwikkelen in de komende dagen/weken!
- Het beste dat we kunnen bereiken is de minst slechte benadering van de werkelijkheid.
- MEET het beter? Dan IS het beter!

reMC

Citaat van: Zee op oktober 30, 2006, 14:07:31
Het ziet er erg chic uit Remco!

Dankje!

CiteerBen heel benieuwd hoe de klank zich gaat ontwikkelen in de komende dagen/weken!

Ik ook, hoewel ik het apparaat en zijn (inspeel)stijl al een beetje ken en dus weet wat ik mag verwachten 8)

sandervg

Remko, gefeliciteerd!!! Het ziet er gaaf uit en gaat ongetwijfeld nog gaver klinken!!!

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Spacebass

Tis echt een 50'er jaren set geworden qua uiterlijk!  8)

Nog even en je hebt niets meer te wensen  8)

reMC

Citaat van: Spacebass op oktober 30, 2006, 18:49:50
Tis echt een 50'er jaren set geworden qua uiterlijk!  8)

Nu je het zegt zie ik daar wel iets van ja!

CiteerNog even en je hebt niets meer te wensen  8)

Nog een tijdje ja... zou wel erg mooi zijn!

mikeske

is een hele verandering bij je eerste set,

ben wel benieuwd hoe dit alles klink, maar helaas iets te ver  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

reMC

Jongens jongens... ik heb het in een ander topic eens terloops gezegd en ik ga het hier herhalen: wat is stereo-weergave een grote puinhoop! Ik kwam om 10 uur thuis van mijn werk en heb van dan tot nu muziek geluisterd. Rond half 11 en tijdens het wisselen van een cd'tje dacht ik eens leuk te doen en heb een van de volumeregelaars een swiep naar beneden gegeven.. en heb dat niet meer teruggedraaid... Zoveel rustiger en VEEL minder rommelig...zoveel meer essentie...adem...diepte in instrumenten...zoveel meer met minder :o Natuurlijk mis ik wel IETS tov stereo; namelijk detail en informatie (duh, er mist een helft) en een soort kracht in de weergave, drive.

reMC

Citaat van: mikeske op oktober 30, 2006, 23:39:25
maar helaas iets te ver  :-\

Jammer is dat ja :-\

Misschien woon ik vanaf volgende zomervakantie centraler :)

Spacebass

Citaat van: reMC op oktober 30, 2006, 23:43:08
Natuurlijk mis ik wel IETS tov stereo; namelijk detail (duh, er mist een helft) en een soort kracht in de weergave, drive.
Als het ontbreken van een kanaal een verbetering is, dan zou je haast denken dat er iets niet klopt  ???

R

Ik heb hier remko ook al eens in de sweetspot moeten zetten omdat ie opzettelijk ernaast zat ;D

Citaat van: Spacebass op oktober 30, 2006, 23:46:58
Als het ontbreken van een kanaal een verbetering is, dan zou je haast denken dat er iets niet klopt  ???

reMC

Citaat van: Ruben op oktober 30, 2006, 23:47:52
Ik heb hier remko ook al eens in de sweetspot moeten zetten omdat ie opzettelijk ernaast zat ;D

ROFLOL ;D

Spacebass

Gehoorproblemen waarschijnlijk  ;D  ;)

reMC

Citaat van: Spacebass op oktober 30, 2006, 23:51:32
Gehoorproblemen waarschijnlijk  ;D  ;)

Ik hoop het niet, wilde een tijdje terug bij een oorarts naar binnen lopen maar heb 't toch maar niet gedaan. Je zou maar te horen krijgen dat je gehoor naar de kl*te is...en dan? Je doet er niets aan...

Spacebass

Citaat van: reMC op oktober 30, 2006, 23:53:08
Ik hoop het niet, wilde een tijdje terug bij een oorarts naar binnen lopen maar heb 't toch maar niet gedaan. Je zou maar te horen krijgen dat je gehoor naar de kl*te is...en dan? Je doet er niets aan...
Tis een zegen man!! Of je kan je alles mono uitvoeren....scheelt bijna de helft van de kosten!  Je kan ook duurdere mono componenten kopen enzo...  :D

Zonder gekheid..ik snap heel goed wat je bedoeld....aan de andere kant, je kan nog altijd muzikant worden...die schijnen aan 1 werkend oor en in sommige gevallen helemaal geen gehoor heel goed aan hun muzikale trekken te kunnen komen.

Blijft eng brrr...

reMC

Citaat van: Spacebass op oktober 31, 2006, 00:02:11
aan de andere kant, je kan nog altijd muzikant worden...

Ik speel mondharmonica en gitaar!!

;D

Spacebass

Citaat van: reMC op oktober 31, 2006, 00:03:50
Ik speel mondharmonica en gitaar!!

;D
8) 8)
Zie je!! Alles heeft een reden  ;D

oud_account_1

Citaat van: reMC op oktober 30, 2006, 23:43:08
Jongens jongens... ik heb het in een ander topic eens terloops gezegd en ik ga het hier herhalen: wat is stereo-weergave een grote puinhoop!
Hoe lang heb je dat nieuwe loopwerk al? >:D O0
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

mikeske

binnenkort in de markt:

1 sonatine
mono 47labs interlink
mono 47 labs luidsprekerkabel

;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Martijn M

Citaat van: reMC op oktober 30, 2006, 11:34:46
In de stad Groningen is het inderdaad... je staat op de lijst!

Ik wil volgende week vrijdag wel komen. Heb je tijd?
Dutch & Dutch