Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Citaat van: reMC op mei 19, 2006, 21:11:51
Een revelatie hier: meer openheid.. :o ..kleuren.. 8) Ik weet niet of het de speakers zijn of de versterker is maar het wordt steeds mooier, inspelen rules O0

Zomaar ineens?

reMC

Citaat van: garmtz op mei 19, 2006, 21:27:15
Zomaar ineens?

Yep, na het eten. Ik heb net allemaal verschillende muziek geluisterd en overal de verbeteringen. Het kan ook aan de stroom of mijn humeur liggen natuurlijk, maar in ieder geval een verbetering op DIT moment, morgen even 'nakijken'. Ik heb bij Wilco al vaker meegemaakt dat het verandert waar je bij zit (op en neer) dus het kan allemaal...

garmtz

Citaat van: reMC op mei 19, 2006, 21:34:17
Yep, na het eten. Ik heb net allemaal verschillende muziek geluisterd en overal de verbeteringen. Het kan ook aan de stroom of mijn humeur liggen natuurlijk, maar in ieder geval een verbetering op DIT moment, morgen even 'nakijken'. Ik heb bij Wilco al vaker meegemaakt dat het verandert waar je bij zit (op en neer) dus het kan allemaal...

Ik kan niet wachten tot je verhuisd bent...

reMC

Citaat van: garmtz op mei 19, 2006, 21:36:12
Ik kan niet wachten tot je verhuisd bent...

8), ik ook niet...

garmtz

Citaat van: reMC op mei 19, 2006, 21:38:16
8), ik ook niet...

Misschien laad ik dan ook een paar OBX'en in 'if I feel like it'... ;)

reMC

Citaat van: garmtz op mei 19, 2006, 21:39:25

Maak me gek!

R

Citaat van: garmtz op mei 19, 2006, 21:39:25

Klinkt interessant, plekje over je bescheiden nieuwe huiskamer?

reMC

Citaat van: Ruben op mei 20, 2006, 10:22:16
Klinkt interessant, plekje over je bescheiden nieuwe huiskamer?

Dat lijkt me wel. Ik denk ik op een gegeven moment maar wat meerdere mensen tegelijk uitnodig inderdaad, anders blijf ik bezig ;)

beunky

ook nog 2 plekjes over wellicht? ;) ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Harman/Kardon

We horen het wel van je:P
Setup zoals het er nu voor staat:

H/K signature 1.0 voorversterker
2x H/K signature 1.3 eindversterker 2x H/K signature 1.5 eindversterker Frontspeakers: JBL L100 Rearspeakers, JBL L100 Center: L-center Bekabeling: Vd Hull Teatrack & D 102 mkIII  Cd-speler Marantz SA 15-S1

reMC

reMC

Oke jongens, even een vraagje in verband met de inboedelverzekering voor mijn kamer.

Bij Centraal Beheer Achmea kan ik mijn inboedel tot bijvoorbeeld €35000 (genoeg) laten verzekeren maar apparatuur is dan maar maximaal tot €7000 verzekerd, wat te weinig is. Die max. wordt verhoogd als de hele woning naar bepaalde normen beveiligd is, maar daar begint mijn huisbaas natuurlijk niet aan. Univé begint in feite helemaal niet aan het verzekeren van een kamer met dure apparatuur.

Kennen jullie goede verzekeringen die hier wellicht een oplossing voor hebben, apparatuur verzekeren tot €15000 bijvoorbeeld? Let op: het moet dan wel een speciale verzekering voor een kamer zijn.

FrankB

Bij de Nationale Nederlanden heb ik probleemloos de inboedel laten verhogen speciaal voor apparatuur. Dan is het niet verzekerd tegen eigen schuld schade, maar wel tegen diefstal, brand, etc. En de premie is ook schappelijk!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Peerless Monster

Citaat van: reMC op mei 24, 2006, 18:00:06
Oke jongens, even een vraagje in verband met de inboedelverzekering voor mijn kamer.

Bij Centraal Beheer Achmea kan ik mijn inboedel tot bijvoorbeeld €35000 (genoeg) laten verzekeren maar apparatuur is dan maar maximaal tot €7000 verzekerd, wat te weinig is. Die max. wordt verhoogd als de hele woning naar bepaalde normen beveiligd is, maar daar begint mijn huisbaas natuurlijk niet aan. Univé begint in feite helemaal niet aan het verzekeren van een kamer met dure apparatuur.

Kennen jullie goede verzekeringen die hier wellicht een oplossing voor hebben, apparatuur verzekeren tot €15000 bijvoorbeeld? Let op: het moet dan wel een speciale verzekering voor een kamer zijn.

Interpolis. Kost wel wat, maar dan mag je verzekeren tot 25.000 euro (inclusief computer apparatuur ed).
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

advr

ik zit bij de ABN AMRO, geen enkel probleem hoever je ook maar wilt. gewoon bij de inboedel gerekend met een aantekening erbij voor 17.000 euro, audio.  ;D

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Harman/Kardon

Zat er ook aan te denken om binnenkort maar eens bij de verzekering langs te stappen.... >:D
Setup zoals het er nu voor staat:

H/K signature 1.0 voorversterker
2x H/K signature 1.3 eindversterker 2x H/K signature 1.5 eindversterker Frontspeakers: JBL L100 Rearspeakers, JBL L100 Center: L-center Bekabeling: Vd Hull Teatrack & D 102 mkIII  Cd-speler Marantz SA 15-S1

beunky

Citaat van: advr op mei 25, 2006, 12:08:15

ik zit bij de ABN AMRO, geen enkel probleem hoever je ook maar wilt. gewoon bij de inboedel gerekend met een aantekening erbij voor 17.000 euro, audio.  ;D

Als ik me niet vergis, is dat Delta Lloyd... dus dan zou je ook bij Delta Lloyd terecht kunnen ;)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

reMC

Bedankt voor de tips wbt verzekeringen! Een verzekering heb ik hard nodig aangezien er binnenkort misschien weer iets kostbaars bij mij in huis komt: ik heb voor een maand of twee een door Cees Pel gemodificeerde 47labs 4715 Shigaraki DAC te leen! Als hij op het loopwerk van mijn Arcam Delta 70.2 (CDM4) zo veel verbetering geeft dat ik weer kan genieten, dan blijft hij :D In dat geval is het 47labs loopwerk automatisch wat uitgesteld voor de hoe dan ook mooie dac ;)

reMC

Is het niet prachtig ;D

reMC

En

Deleted member

Ben je de DAC aan 't opwarmen?  ;D

reMC

R

Mooi zeg... En hoe klinkt het geheel?

advr

Citaat van: reMC op mei 30, 2006, 22:48:24
En

aparte DAC ;D

minimalistisch, wat zijn je eerste indrukken 8)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

reMC

Citaat van: advr op mei 31, 2006, 08:58:45
minimalistisch, wat zijn je eerste indrukken 8)

Tov de Arcam al een enorme 'presence'/tastbaarheid behoorlijke dynamiek. Maar het klinkt nog wel erg stroperig, sloom en natuurlijk... vlak ;D Maar wat kan ik verwachten, hij staat hier nog geen 10 uur te spelen ;)