Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

reMC

W

We wachten met smart op de foto's :)

MvG,
Wybrand

sandervg

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Raphie

JBL PRX Power!

Joep

Daklem

Ik ben ook wel benieuwd naar de fotos!

Alhoewel ik het niet echt een mooie speaker vind, ben ik benieuwd naar de klank :)

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Joep

Citaat van: Daklem op maart 14, 2006, 19:06:23
Alhoewel ik het niet echt een mooie speaker vind, ben ik benieuwd naar de klank :)

FFF: Form Follows Function

En dat vind ik bij de Sonatine MEER dan goed gelukt. Ik vind deze speaker ZO mooi, ben bijna verliefd! Serieus, de vorm  doet best wel vrouwelijk aan! :-X

Ach ja, die smaak ook he?! ;D

advr

Citaat van: Proprius op maart 15, 2006, 12:08:59

maar het moet ook klinken.... :P :P
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

beunky

Citaat van: Proprius op maart 15, 2006, 12:08:59

FFF: Form Follows Function

En dat vind ik bij de Sonatine MEER dan goed gelukt. Ik vind deze speaker ZO mooi, ben bijna verliefd! Serieus, de vorm  doet best wel vrouwelijk aan! :-X

Hij zal vast lekker klinken maar ik vind hem er als een ouderwetse kachel uit zien... tsja het is dan ook van brandhout gemaakt he :P ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

reMC

Joep

Citaat van: reMC op maart 15, 2006, 17:40:53
Joep, post de foto's! :D

:D Haha!

De foto's zijn verstuurd naar Remko...kijken hoe lang het duurt!

Mijn Sona's staan nu twee keer 56.17 minuten aan en ze klinken al lekker! :)
Aansluiten was even een crime (kriem?), unit los, twee mega-dunne draadjes in een zilveren kabelschoentje op de unit klemmen en de unit er weer in. Ja, zo leer je je spul wel kennen.

Maar de klank is al veelbelovend, echt top!
Mooi, mooi, mooi!!  O0 (en cool!)

reMC

Eerst een paar foto's genomen tijdens het ophalen:

garmtz

bmateijsen

Krijg je niet eens een doos ;D

Joep

Citaat van: garmtz op maart 16, 2006, 11:37:45
Geweldig huis!

Ja met twee paar Sonatines wordt elk huis natuurlijk een paradijs!  ;D ;D

Audiofiel

Eindelijk een Sonatine surroundset! Ik neem aan dat het een 4.0 opstelling wordt? ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Joep

Citaat van: Audiofiel op maart 16, 2006, 11:55:24
Eindelijk een Sonatine surroundset! Ik neem aan dat het een 4.0 opstelling wordt? ;)

Ja, ik ben helemaal om! Weg dat schemielige stereo! HT is de bom! Compleet met phantom center en phantom sub!  ;D :D ;D Straks nog een Sonatine-beamer in padoek met sitca spruce lens en ik kan genieten! ;D ;D

Audiofiel

Citaat van: Proprius op maart 16, 2006, 11:57:53
Ja, ik ben helemaal om! Weg dat schemielige stereo! HT is de bom! Compleet met phantom center en phantom sub!  ;D :D ;D Straks nog een Sonatine-beamer in padoek met sitca spruce lens en ik kan genieten! ;D ;D

ROTFLOL ;D ;D

Maar jongens, allebei van harte gefeliciteerd hoor. Het lange inspelen kan beginnen en de verhalen over jullie bevindingen gaan we nog wel lezen denk ik?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Joep

Citaat van: Audiofiel op maart 16, 2006, 12:01:16
ROTFLOL ;D ;D

Maar jongens, allebei van harte gefeliciteerd hoor. Het lange inspelen kan beginnen en de verhalen over jullie bevindingen gaan we nog wel lezen denk ik?

Dank je wel, Arjen! Ik ga mijn best doen tzt een mooi verhaal neer te pennen. In een nieuw topic ofzo. Zoals het vandaag al klinkt gaat het helemaal goed komen! :)

R

Citaat van: Proprius op maart 16, 2006, 12:04:15
Dank je wel, Arjen! Ik ga mijn best doen tzt een mooi verhaal neer te pennen. In een nieuw topic ofzo. Zoals het vandaag al klinkt gaat het helemaal goed komen! :)
Gaaf mannen, dat begint er op te lijken. Heb jij wel iets fatsoenlijks om het aan te sturen joep?

Joep

Citaat van: Ruben op maart 16, 2006, 12:08:21
Gaaf mannen, dat begint er op te lijken. Heb jij wel iets fatsoenlijks om het aan te sturen joep?

Goeie vraag, haha. Nee, ik heb mijn allereerste versterker die ik ooit kocht erop aangesloten. Ik zal even een foto plaatsen zo.

Joep

Mijn "first Sony" :D

Je ziet de onaangesloten Sonatines staan (duh!) met op de vloer de 4708 OTA kabel. Rechts op het tafeltje staat de Arcam met daarop de DAC. Alle interlinks inclusief de digitale zijn dropveters :D
In het midden staat de Sony die ik nu gebruik. Lekker hoor qua sound, maar dat komt waarschijnlijk door de euforie van de Sonatine! Links staat mijn platenspeler niets te doen (incl. amateurstofkap)

Binnenkort moet de Sun Audio van Cees Pel toch wel klaar zijn... ::)