Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

Audiofiel

Citaat van: Kwabbernoot op februari 13, 2008, 18:15:26
Tja, smaken verschillen. Ik vind wat hij maakt bagger.  :o

Groeten...

Jij ook de groeten. ::) Iets meer respect voor elkaars muziekkeuze zou op zijn plaats zijn, Kwabber. :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: reMC op februari 13, 2008, 23:27:59
Met dank aan Mitch (heeeel erg bedankt!!) heb ik intussen Leopard op mijn BlackBook staan , woww wat wat cool 8)

Toch wel legaal, Remko? :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Mitch--

Citaat van: Audiofiel op februari 13, 2008, 23:38:28
Toch wel legaal, Remko? :)

Compleet legaal!

Nogmaals bedankt Remko! Was een super avond, prachtige set, kan niet wachten om het een en ander te gaan upgraden! ;D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Devialet Expert Pro 220-Trivium Audio Cables

Audiofiel

Hulde. :D

Er is nog een leuk boekje voor overstappers van Windows, nieuwe gebruikers op de Mac en mensen die voor het eerst Leopard gebruiken: Aan de slag met de Mac, vol met handige tips en goede uitleg. ;)

reMC

Citaat van: Mitch-- op februari 14, 2008, 09:02:14
Nogmaals bedankt Remko! Was een super avond, prachtige set, kan niet wachten om het een en ander te gaan upgraden! ;D

Graag gedaan! Wel goed voor de lezers om te weten dat Mitch niet naar mijn eigen set heeft geluisterd, maar naar een complete 47 Labs Shigaraki set. ;)

Vond het overigens ook erg geslaagd, zowel qua gezelligheid als hoe het klonk (deze set is ook nog nieuw voor mij dwz dat de JM Reynaud Duet nog aan het inspelen is :))

Mitch--

Citaat van: Audiofiel op februari 14, 2008, 09:04:59

Er is nog een leuk boekje voor overstappers van Windows, nieuwe gebruikers op de Mac en mensen die voor het eerst Leopard gebruiken: Aan de slag met de Mac, vol met handige tips en goede uitleg. ;)

Je heb het bijna niet eens nodig bij de overstap! :P Mac is echt zoveel makkelijker  ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Devialet Expert Pro 220-Trivium Audio Cables

Kwabbernoot

Citaat van: Audiofiel op februari 13, 2008, 23:37:11
Jij ook de groeten. ::) Iets meer respect voor elkaars muziekkeuze zou op zijn plaats zijn, Kwabber. :-X
Huh? Ik geef mijn mening over die muziek. Niet meer, niet minder. Of jij die muziek leuk vind of niet, zal mij aan mijn bips roesten en heeft niets te maken met respect voor jouw keuze. Zo zal er genoeg muziek zijn die ik geweldig vind en jij bagger en dat mag je van mij net zo hard roepen als je wilt. Grappig dat je mijn mening over die muziek op jezelf projecteert.   >:D ;D

Groeten...

HuubF

Citaat van: Audiofiel op februari 13, 2008, 23:37:11

Gaat dat nog steeds om die Jack Johnson?

Ik ken die gast helemaal niet maar toevallig hoorde ik vanochtend een nummertje van hem op de wekkeradio. Daardoor viel ik weer in slaap en heb de trein (bijna) gemist. :P
Roon Rock server, Bryston BDP-2 met IAD, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, MM, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Audiotwin

Citaat van: Kwabbernoot op februari 14, 2008, 09:09:14
Huh? Ik geef mijn mening over die muziek. Niet meer, niet minder. Of jij die muziek leuk vind of niet, zal mij aan mijn bips roesten en heeft niets te maken met respect voor jouw keuze. Zo zal er genoeg muziek zijn die ik geweldig vind en jij bagger en dat mag je van mij net zo hard roepen als je wilt. Grappig dat je mijn mening over die muziek op jezelf projecteert.   >:D ;D

Groeten...

Alles draait om een beetje respect en normaal taalgebruik ;)
Tevredenheid!!!

chansig

Kom op mannen, niet zo soft... :D

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Audiotwin op februari 14, 2008, 11:07:36

Tjonge zeg,

Kwabber geeft aan dat hij die muziek bagger vind net zoals hij aan kan geven een zus of zo product bagger te vinden terwijl iemand anders dat wellcht helemaal geen bagger vind.
Smaken verschillen maar je mag jouw smaak toch wel aangeven ?
Heeft mijn inziens niets met respect te maken en als het woord bagger al geen 'normaal' taalgebruik is .....

gegroet, Eelco

Mitch--

Waar maken we ons toch allemaal druk om...

Kwabbernoot

Citaat van: Mitch-- op februari 14, 2008, 18:16:15
Waar maken we ons toch allemaal druk om...
Nou, als je een beetje hebt opgelet weet je dat Audiofiel Jack Johnson een geweldige singer/songwriter vindt, waarop ik zei dat ik JJ etc. etc. ....   :P ;D

Groeten...

Audiotwin

Citaat van: Eelco Tijnagel op februari 14, 2008, 17:59:42
Tjonge zeg,

Kwabber geeft aan dat hij die muziek bagger vind net zoals hij aan kan geven een zus of zo product bagger te vinden terwijl iemand anders dat wellcht helemaal geen bagger vind.
Smaken verschillen maar je mag jouw smaak toch wel aangeven ?
Heeft mijn inziens niets met respect te maken en als het woord bagger al geen 'normaal' taalgebruik is .....

gegroet, Eelco

Wat een bagger spullen heb jij ;D ;D ;)
Vindt jij dat sympathiek klinken?

Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven maar het kwam mij andersover,waarschijnlijk niet zo bedoeld door Kwabbernoot,dat is alles ;)
Tevredenheid!!!

op eigen verzoek verwijderd.

Nou,

Ik heb echte bagger spullen .....zo bagger eigenlijk dat enkel het woord bagger toereikend is.
Maar ik speel er geen bagger muziek op  ;D ;)

gegroet, Eelco

Ps : Monitor Audio RS8, Copland CTA-501, Philips 963SA, Pro-ject Xperience met Grado een snoertje van Nordost en een van AudioNote.

chansig

Dan blijf ik thuis zaterdag...ga niet naar bagger luisteren...dat kan ik thuis ook.. :D

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Tjeb

Beste Eelco, een bagger set kan het nooit zijn volgens mij.

Je speelt toch met buizen? Bagger is zand aangelengd met water, beetje zoals torren dus :)

p.s. ik zal zaterdag een leuk ceedeetje van Jack Johnson meenemen trouwens ;D

Citaat van: Audiotwin op februari 14, 2008, 11:07:36

Is dit trouwens het Balkenende forum?

Mvg Tjeb

Tjeb

.

Kwabbernoot

Remco's mooie setje dan maar weer?

Groeten...

Audiotwin

Misschien kan iemand dit topic opschonen.
Tevredenheid!!!

reMC

Citaat van: reMC op februari  1, 2008, 18:05:22
Zodra ik een Time Capsule heb gekocht wil ik ook onze PC daar draadloos mee verbinden. Ik neem aan dat ik daar gewoon een WLAN USB adapter (geschikt voor 802.11x) voor nodig heb?

Even doorborduren: ik lees dat de snelheid van alle aangesloten computers omlaag gaan als ik geen 802.11n aansluit op de Time Capsule. Daarom wil ik natuurlijk voor onze PC een 802.11n USB adapter aanschaffen. Tips? Max. €40 ofzo?

J.S.

Citaat van: reMC op februari 18, 2008, 12:02:58
Daarom wil ik natuurlijk voor onze PC een 802.11n USB adapter aanschaffen. Tips? Max. €40 ofzo?

Sweex LW303 voor 39,-
Netgear WN111 voor 49,-

Heb zelf de Sweex en die doet 't prima

reMC

Citaat van: J.S. op februari 18, 2008, 12:36:51
Heb zelf de Sweex en die doet 't prima

Ah, Sweex heb ik prima ervaringen mee! Besteld, dankje ;)

reMC

Vanavond ga ik Crescendos ophalen! Tijdelijk de mijne, totdat mijn exemplaren gereed zijn (ze waren al nagenoeg klaar, maar die heb ik naar een dealer van Musical Affairs in Griekenland gestuurd ;D).

Vanavond dus weer muziek :)

Deleted member

Zit je al al die tijd zonder dan?  :o Zo ja, dat zou ìk niet overleven!  ;D Veel luisterplezier!