Hellup Arcam CD82 of DV79

Started by myself, December 19, 2004, 22:54:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Heb deze nooit gehoord, vibrapods waren voor mij de eerste steunen die ik onder een loopwerk had geplaatst. wat kosten die nordost?
JBL PRX Power!

R

Uit de prijslijst:
DECOUPLING SYSTEM   

Pulsar Points aluminium
3 st.   74,25 
4 st.   99,00

Pulsar Points titanium
3 st.   366,75 
4 st.   489,0

(Available with  6 or 8 mm. threadbars)

myself

of je moet natuurlijk naar masterbase toe gaan
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Laat me raden, jij bent naar hobo geweest :D.

Ik heb MB nog niet getest, maar ben erg tevreden met de pulsars.

myself

Quote from: Ruben on December 29, 2004, 18:20:23
Laat me raden, jij bent naar hobo geweest :D.

Ik heb MB nog niet getest, maar ben erg tevreden met de pulsars.
;D ;D 8)

maar kon 4 maanden geleden toen ik mijn hifi-quest begon geen verschil horen dus ben wat huiverig om het nu wel aan te gaan schaffen. Wat zijn jouw ervaringen dan ?
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Geloof niet in een totaal veranderend geluidsbeeld. Ik kon het resultaat vooral terugvinden in meer rust, diepte en betere definitie van de bas. Het zijn wel subtiele verschillen.

myself

ik zal eens kijken of ik ze een keer kan lenen van mijn dealer. Maar eerst weer aan mijn nieuwe geluid wennen  ;D anders hoor ik de verschillen toch niet  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

garmtz

Mijn ervaringen zijn dat sommige spelers het beter doen op dempers en andere op kegels... Voor eindversterkers maakt het soort kegel niet zoveel uit, CD-transporten wel! Ik kan de Pulsar Points aanraden, heb ze lang gebruikt totdat ik naar een Spider rack ging.

Mooi dempend alternatief zijn de Isobearings. Nog geen betere ontkoppelaar gehoord voor CD-spelers. Hier een leuke 'shoot out':

http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/1203/isolationshootout.htm

myself

Quote from: garmtz on December 31, 2004, 08:59:36
Mijn ervaringen zijn dat sommige spelers het beter doen op dempers en andere op kegels... Voor eindversterkers maakt het soort kegel niet zoveel uit, CD-transporten wel! Ik kan de Pulsar Points aanraden, heb ze lang gebruikt totdat ik naar een Spider rack ging.

Mooi dempend alternatief zijn de Isobearings. Nog geen betere ontkoppelaar gehoord voor CD-spelers. Hier een leuke 'shoot out':

http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/1203/isolationshootout.htm
leuke review, iets om over te denken. Maar ondertussen zijn er hier al 4 alternatieven genoemd..... Geen een dealer zal ze allemaal in huis hebben dus dan wordt het gewoon gokken en wat testjes doen denk ik  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Spacebass

#34
Theoretisch gesteld: apparaten zullen altijd baat hebben bij het af kunnen voeren van de eigen trillingen en/of akoestisch geintroduceerde trillingen...bij dempen blijven de inwendige trillingen en de akoestisch geintroduceerde trillingen in het apparaat zelf hangen en beinvloeden zo de componenten...iets wat we zo goed mogelijk willen voorkomen lijkt mij....


myself

tnx. er waren toevallig 2 aanbieders tegelijk dus heb er meteen maar een setje van besteld. Proberen is toch de beste manier  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

laat wel even weten wat je er van vond. Ik heb nog een amp en dvd zonder.

myself

zal ik doen. Ik hoop mijn DV79 woensdag of donderdag in huis te krijgen en de masterbase zal ook wel rond die koers hier zijn. Helaas  ;) moet ik vanaf zaterdag 1 weekje voor mijn werk naar het buitenland..... kan dus niet echt luisteren of er verschil in zit voor die tijd.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip