HT in het warme Australie.

Gestart door Gordon, december 14, 2004, 05:51:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OscarTango

Wat heb jij toch met de kleur paars, Gordon ?  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Gordon

Citaat van: Rappie op maart 31, 2005, 08:12:09
Maak je nu veel gebruik van die bar ? Mij lijkt het logischer dat je een pilsje pakt en vervolgens op de bank een film gaat zitten kijken, maargoed.

Wat komt er nu op dat nieuwe ding te staan ?
Hi Rappie,
De bar is niet voor mij om er achter te staan maar de TFU (Topless Female Usher)  ;D  >:D  :P
Die het biertje naar ons komt brengen op open avonden als ik met vrienden zit te kijken. Wanneer kwam je even langs?  :D

Dat "ding" zoals ik al zei was een boekenrek? Dus even nadenken wat ik daar op zou kunnen zetten??   ::) Uhh, mischien boeken?  ;D  (Star Trek Factfiles om precies te zijn).
I now live in Bali...

Gordon

Citaat van: OscarTango op maart 31, 2005, 09:55:33
Wat heb jij toch met de kleur paars, Gordon ?  ;D
Uit nagedachtenis voor de paus?  >:D
I now live in Bali...

Rappie

Citaat van: Gordon op april  7, 2005, 06:57:22
Hi Rappie,
De bar is niet voor mij om er achter te staan maar de TFU (Topless Female Usher) ;D >:D :P
Die het biertje naar ons komt brengen op open avonden als ik met vrienden zit te kijken. Wanneer kwam je even langs? :D
Nu wordt het interresant ! ;D

Citaat
Dat "ding" zoals ik al zei was een boekenrek? Dus even nadenken wat ik daar op zou kunnen zetten?? ::) Uhh, mischien boeken? ;D (Star Trek Factfiles om precies te zijn).
Niet gelezen dat het een boekenrek was ... vond hem te breed voor boeken, dus dacht vraag het ff :)
Eigenaar van Paulthé

Bionica

Hoe zou het met Gordon zijn HT zijn?  O0
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Gordon

Citaat van: Bionica op januari 24, 2006, 23:51:22
Hoe zou het met Gordon zijn HT zijn?  O0
Met mij HT gaat het goed, behalve dat ik op het moment mijn slaapkamer aan het renoveren ben, dus staat mijn bed in de HT.  ;D ;D ;D 8)  Niet dat ik dat erg vind hoor  >:D De Bar wordt goed gebruikt als er voetbal op de tv is, dan zit iedereen aan de bar te drinken en ik ben de barman. Mijn film kollektie bestaat nu uit over 400 films (meeste SF) (=Science Fiction dus, niet Sex Films). Groetjes Gordon en bedankt voor de belangstelling.
I now live in Bali...

donaldk

#231
Gordon, leuke ht. Die white ants eten dus geen mdf. Die fan in het plafond, maakt die niet een grote galmkast van dat verlaagde plafond? Ik zie ook dat je hem uiteindelijk iets lager hebt gehangen onder in plaats van in de nis, want je moet ergens de lucht heen kunnen blazen en in zo'n gesloten gat kan de lucht niet weg.

Gelukkig is het hier niet zulk slecht weer als nu bij jullie;-). Hoeveel is de humidity nu wel niet?

Gelukkig ging het over de wand/plafondijzers, dacht even dat moet wel een echte rimboe zijn zeg, als hij er ook al keizersnedes bij doet ;D.

Ik werd net op het forum gewezen op de site van deze meubelzaak, deze zou goed passen in jouw 'paarse' ht, gezellig met zijn tweetje, als het bed straks weer weg is;-).
http://www.kuipersmeubelkoning.nl/zitbanken/bestanden/america.htm

Gordon

Citaat van: donaldk op januari 25, 2006, 02:38:13
Gordon, leuke ht. Die white ants eten dus geen mdf. Die fan in het plafond, maakt die niet een grote galmkast van dat verlaagde plafond? Ik zie ook dat je hem uiteindelijk iets lager hebt gehangen onder in plaats van in de nis, want je moet ergens de lucht heen kunnen blazen en in zo'n gesloten gat kan de lucht niet weg.

Gelukkig is het hier niet zulk slecht weer als nu bij jullie;-). Hoeveel is de humidity nu wel niet?

Gelukkig ging het over de wand/plafondijzers, dacht even dat moet wel een echte rimboe zijn zeg, als hij er ook al keizersnedes bij doet ;D.

Ik werd net op het forum gewezen op de site van deze meubelzaak, deze zou goed passen in jouw 'paarse' ht, gezellig met zijn tweetje, als het bed straks weer weg is;-).
http://www.kuipersmeubelkoning.nl/zitbanken/bestanden/america.htm

Nee, White ants lussen geen MDF, maar wel gipsplaat, kwam er een vorige maand van onder mijn film screen vandaan. Meteen even 2 liter mieren gif gespoten, rook lekker in mijn bed moet ik zeggen.
En nee die fan maakt niet veel nagalm, vooral ook omdat ik hem nooit aan heb, meestal de airco. Hij is meer voor de sier heb ik besloten.

Bij mij is het weer nu ongeveer 38 tot 42 graden regen buien en 60/70 % humiditeit.

? he? wat? wand plafond ijzers? rimboe? please explain?

Ja leuk bankje, beetje te paars voor me, gaat vloeken.en geen recliner/uitklapbaar voetstoeltje.
Zit te wachten op een met electrishe uitklapbare voetstoel, verstelbare rug , massage en koelbox.

Greetings from downunder.
I now live in Bali...

Don_Paul

#233
Citaat van: Gordon op januari 25, 2006, 04:28:03
Nee, White ants lussen geen MDF, maar wel gipsplaat

Witte mieren? Had ik nog nooit van gehoord. Mijn eerste gedachte: Rode mieren + Gips = Witte mieren....
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

donaldk

c-section oftewel cesarean section, oftewel keizersnede. Jij deed alles met c sections. Alleen in the middle of nowhere moet iemand anders dan een gynaecoloog in geval van barensnood een c section uitvoeren. Klein woordgrapje met een meervoudige betekenis van een woord.

Bionica

Citaat van: Gordon op januari 25, 2006, 02:05:49
Met mij HT gaat het goed, behalve dat ik op het moment mijn slaapkamer aan het renoveren ben, dus staat mijn bed in de HT.  ;D ;D ;D 8)  Niet dat ik dat erg vind hoor  >:D De Bar wordt goed gebruikt als er voetbal op de tv is, dan zit iedereen aan de bar te drinken en ik ben de barman. Mijn film kollektie bestaat nu uit over 400 films (meeste SF) (=Science Fiction dus, niet Sex Films). Groetjes Gordon en bedankt voor de belangstelling.

Geen Topless lady? ;)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Gordon

Citaat van: Don_Paul op januari 25, 2006, 12:32:18
Witte mieren? Had ik nog nooit van gehoord. Mijn eerste gedachte: Rode mieren + Gips = Witte mieren....
Termieten?
houtwurmen?
Citaat van: donaldk op januari 25, 2006, 13:38:50
c-section oftewel cesarean section, oftewel keizersnede. Jij deed alles met c sections. Alleen in the middle of nowhere moet iemand anders dan een gynaecoloog in geval van barensnood een c section uitvoeren. Klein woordgrapje met een meervoudige betekenis van een woord.
Okay, got it. Muntje moest ff doorvallen.... Maar we hebben hier 4 Hollandse Dokters dus dat zal wel lukken.
Citaat van: Bionica op januari 25, 2006, 17:48:11
Geen Topless lady? ;)
Nee me vrouw en vriendin weigeren ;D. En het leid teveel af van het voetballen....
I now live in Bali...

station_hendrik

Hoe gaat het eigenlijk met het HT daar zo in de winter. Dat is het nu toch daar?

copyfile

Laatst actief:  januari 30, 2006, 07:59:17

dus kans is vrij klein dat je een andwoord krijgt vrees ik  :-\
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

donaldk

Citaat van: copyfile op juni 11, 2006, 19:10:49
Laatst actief:  januari 30, 2006, 07:59:17

dus kans is vrij klein dat je een andwoord krijgt vrees ik  :-\

Misschien heeft hij een email alert op zijn eigen topic gezet.

Gordon

Citaat van: station_hendrik op juni 11, 2006, 01:28:23
Hoe gaat het eigenlijk met het HT daar zo in de winter. Dat is het nu toch daar?
Niet echt winter hier in het noorden, "wet season" of "dry season". Op het moment is het Dry season hier: Koud weer 28 C overdag en 13 C snachts, geen regen. Maar niet dat dat invloed heeft op mijn HTtje.
Zit er elke morgen voor het werk en een paar avonden in de week en Zondags bijna de hele dag. (film 1, beetje huiswerk, film 2, eten (of vrouw) klaarmaken (of beiden) film 3, eten etc etc)
Heb een nieuw huis gekocht op Christmas Island, ga daar over 2 jaar wonen, kan ik eindelijk weer een nieuwe HT bouwen.
I now live in Bali...

Gordon

Citaat van: copyfile op juni 11, 2006, 19:10:49
Laatst actief:  januari 30, 2006, 07:59:17

dus kans is vrij klein dat je een andwoord krijgt vrees ik  :-\

Dat vrees je dan verkeerd. Had alleen even geen tijd. Druk met werken, vakantietje etc.
Maar daarom hou ik de boel wel in de gaten.
I now live in Bali...

Gordon

Citaat van: donaldk op juni 11, 2006, 21:49:30
Misschien heeft hij een email alert op zijn eigen topic gezet.
Juist ja.
I now live in Bali...

Robbo

Citaat van: Gordon op juni 12, 2006, 07:39:02
Heb een nieuw huis gekocht op Christmas Island, ga daar over 2 jaar wonen, kan ik eindelijk weer een nieuwe HT bouwen.

Wow, da's een eindje uit de kust.   Wat heeft je besloten om daar te gaan wonen ?

GTDesign

Héé Crocodile Dundee  ;D is weer terug, leuk om te horen.
Noem je dat koud 28 c ? , hier noemen ze het gewoon zomer.  :D

We staan natuurlijk alweer te popelen om je foto's van het nieuwe HT te zien, al is het pas over twee jaar.

donaldk

Citaat van: GTDesign op juni 12, 2006, 11:27:57
Noem je dat koud 28 c ? , hier noemen ze het gewoon zomer.  :D

Zomer nee; HITTEGOLF!

Gordon

Citaat van: Robbo op juni 12, 2006, 11:27:00
Wow, da's een eindje uit de kust.   Wat heeft je besloten om daar te gaan wonen ?
retirement (45) eilandje, bootje, warm weer , vrouwtje(s) , belasting vrije biertjes, nieuw HTtje, wat wil je nog meer?
I now live in Bali...

bmateijsen


Gordon

I now live in Bali...

jaco

Heb je geen last meer van termieten, maar komen er 100 miljoen rode krabben door je tuin lopen..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm