Versterker Shootout bij Jiri

Gestart door Jiri, december 3, 2004, 11:53:30

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Vóór die tijd heeft Jiri de KS-1030 en kan hij die al naar hartelust testen op beide versterkers. Ik neem alleen zondag wel de IT weer mee, ik kan niet wachten...

reMC

Woej, gefeliciteerd Jiri en bedankt Spacebass!!

Kan jij zondagavond, Garmt? Jiri ook hoop ik, en er was toch nog iemand bij? ;D

garmtz

Citaat van: reMC op april 21, 2005, 12:02:09
Kan jij zondagavond, Garmt? Jiri ook hoop ik, en er was toch nog iemand bij? ;D

Ik ben er zondag wel weer bij...  ::) 

reMC

Eehm Garmt, is de IT as. zondag nou nog wel of niet bij Jiri? Je PM en bovenstaand bericht spreken elkaar tegen..;)

garmtz

Ik laat hem t/m zondag staan, daarna neem ik hem echt mee.

reMC

Citaat van: Garmt op april 21, 2005, 14:05:01
Ik laat hem t/m zondag staan, daarna neem ik hem echt mee.

:-*

Weet je zeker dat je met de Lavardin naar huis gaat....?  >:D

Nu maar hopen dat Jiri zondag niet hoeft te werken, het wachten is nu op een bevestiging, of niet, daarvan.

Spacebass

Uhmmm jongens  :D  let wel dat ik de 1030's niet al te lang uitleen...anders heb ik geen rears bij het film kijken! (shit  :o !) Dus geen gesleep van hot naar her want daar zijn ze mij letterlijk iets te kost-/onmisbaar voor!

ps
@Jiri
Omdat die van de fronts het meest "ingespeeld" zijn heb ik die maar ingepakt en voor de uitleenperiode omgewisseld met de rears. Hopelijk heb je zo goed vergelijkingsmateriaal om de voor jouw set beste keuze te maken  ;)
Garmt komt ze zo ophalen als het goed is  :'(

Jiri

Citaat van: Spacebass op april 21, 2005, 20:33:58
Uhmmm jongens  :D  let wel dat ik de 1030's niet al te lang uitleen...anders heb ik geen rears bij het film kijken! (shit  :o !) Dus geen gesleep van hot naar her want daar zijn ze mij letterlijk iets te kost-/onmisbaar voor!

ps
@Jiri
Omdat die van de fronts het meest "ingespeeld" zijn heb ik die maar ingepakt en voor de uitleenperiode omgewisseld met de rears. Hopelijk heb je zo goed vergelijkingsmateriaal om de voor jouw set beste keuze te maken  ;)
Garmt komt ze zo ophalen als het goed is  :'(

Heel erg bedankt alvast Spacebass. Zondag gaat de Lavardin en denk ik ook de Gaincard weer naar hun rechtmatige eigenaren terug. Dus jou kabel kan ook zondag weer terug..
Is dat vroeg genoeg voor je, of wil je m al eerder terug?
Ik hoor het wel,
Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Spacebass

Zondag is geen enkel probleem, alleen ga ik ,als het allemaal doorgaat, zondag richting Reinier voor de CRT cursus

Dus wellicht dat maandag een betere moment is, maar zondag is best als het CRT verhaal dus niet doorgaat ;)

Spacebass

Trouwens, ik had 20:30 met Garmt afgesproken (om en nabij) en inmiddels is het 22:42 dus ik weet niet of het allemaal gaat lukken vandaag Jiri  :(

Heb hem al wel gebeld, maar nog niets van hem vernomen  ???

Hopelijk is er niets vervelends gebeurd  :(

inmiddels is het 23:31, 23:59 ... denk niet dat het er vandaag van komt  :(

edit forumklok loopt niet goed!  :D

FrankB

Citaat van: Spacebass op april 21, 2005, 22:35:37

Z'n telefoon stond weer op de trilstand zeker ;D ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Jiri

Citaat van: Spacebass op april 21, 2005, 22:35:37
Trouwens, ik had 20:30 met Garmt afgesproken (om en nabij) en inmiddels is het 22:42 dus ik weet niet of het allemaal gaat lukken vandaag Jiri  :(

Hopelijk is er niets vervelends gebeurd  :(

inmiddels is het 23:31, 23:59 ... denk niet dat het er vandaag van komt  :(

edit forumklok loopt niet goed!  :D

Hmmm, Ik had m natuurlijk zelf ook even bij je op kunnen komen halen? :-\
Ik heb ook niets meer van Garmtz vernomen...Ik hoop dat het goed met m gaat.
Hopelijk horen we vandaag wat en anders starten we het grote "Wie weet waar Garmtz is" Topic.... ;D

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

garmtz

Citaat van: Jiri op april 22, 2005, 07:59:18
Hmmm, Ik had m natuurlijk zelf ook even bij je op kunnen komen halen? :-\
Ik heb ook niets meer van Garmtz vernomen...Ik hoop dat het goed met m gaat.
Hopelijk horen we vandaag wat en anders starten we het grote "Wie weet waar Garmtz is" Topic.... ;D

Groet,
Jiri

Alles goed hier hoor! Was alleen wat laat geworden (stuff gehaald bij IKEA en naar boven gesleept). Was dus te laat en ik was te moe...  :-\  Jiri, misschien beter als jij de kabels ophaalt en ik er even tussenuit stap?

Jiri

Citaat van: Garmt op april 22, 2005, 09:11:00
Alles goed hier hoor! Was alleen wat laat geworden (stuff gehaald bij IKEA en naar boven gesleept). Was dus te laat en ik was te moe...  :-\  Jiri, misschien beter als jij de kabels ophaalt en ik er even tussenuit stap?

Ok, prima...
Spacebass, wanneer kan ik de kabel bij je op komen halen? Ergens vandaag/vanavond?

Groet,
Jiri

Jiri

Goed nieuws.....

Zondagavond is okee.....
Vanaf een uurtje of 20:00?
Remko, Neem jij de interlink van Wilco Mee? Dan zorg ik voor de Kimber interlink.

Groet,
Jiri

garmtz

reMC

Citaat van: Jiri op april 22, 2005, 13:33:29
Goed nieuws.....

Zondagavond is okee.....
Remko, Neem jij de interlink van Wilco Mee? Dan zorg ik voor de Kimber interlink.

Groet,
Jiri

Consider it done!

myself

Zondagavond is okee.....

Mooi. Dat zit ik vanaf een uur of 23.30 op dit forums te wachten op de posting van jullie recenties  ;D ;D
ik wil er geen druk opleggen hoor  ;D 8) :P
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Misschien webcammetje ?  We leven iig met je mee jiri.

Joep

Zondagavond. Vanaf een uurtje of 20:00?

Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook die avond langs. Moet namelijk nog even wachten op antwoord van mijn andere afspraak.

Zou dit de laatste versterker shoot-out bij Jiri zijn?? ;D

Jiri

Ik heb overigens nog niets van Spacebass gehoord.
Ik hoop dat t gaat lukken de 1030 voor zondag in huis te hebben.

Groet,
Jiri

Spacebass

Hoi Jiri!

Geen zorgen we moeten wel een moment kunnen afspreken morgen..

Ik was vandaag weer de hele dag Garmt aan het bellen, maar kreeg steeds te horen dat het toestel niet in gebruik was. Vanavond had ik andere verplichtingen en had eigenlijk gedacht dat mijn telefoonnummer wel bij jou terecht zou komen, zodat wij een afspraak konden maken voor eerder op vanavond...desnoods had ik ze voor mijn andere afspraak ff langsgebracht... maar goed, het moet gaan lukken, PM mij ff je telefoonnnummer, dan bel ik je ergens in de ochtenduren ff op  ;)

@Garmt vind het wel jammer dat je niet ff gebeld/gemaild hebt dat je niet zou komen..heb een zo'n beetje mijn hele avond opgeofferd met wachten!

garmtz

Citaat van: Spacebass op april 22, 2005, 23:26:36
@Garmt vind het wel jammer dat je niet ff gebeld/gemaild hebt dat je niet zou komen..heb een zo'n beetje mijn hele avond opgeofferd met wachten!

Ik had je voicemail ingesproken, om een uur of 21:30 uur...  :-\

Spacebass

Jiri is inmiddels voorzien van een setje dus alles is uiteindelijk goed gekomen  ;)

Tot morgen  O0

FrankB

Enenenenenenenenenenen (ik ben niet nieuwsgierig ;D)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12