Versterker Shootout bij Jiri

Gestart door Jiri, december 3, 2004, 11:53:30

Vorige topic - Volgende topic

R

Ha ha, zijn je speakerkabels al klaar voor de test. oftewel, al ingespeeld. Zo ja, steek even je duim op ;D.

FrankB

Citaat van: Ruben op maart 11, 2005, 15:32:10
Ha ha, zijn je speakerkabels al klaar voor de test. oftewel, al ingespeeld. Zo ja, steek even je duim op ;D.

Trek eens aan je linker oorlel ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Jiri

ha, mijn linker oorlel valt buiten beeld man....;D

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

FrankB

Citaat van: Jiri op maart 11, 2005, 15:35:20
ha, mijn linker oorlel valt buiten beeld man....;D

Groet,
Jiri

Alsof ik dat wil zien  >:D

Jiri

Goed, de webcam werkt, ik ga m nu weer stoppen, op zaterdag 19 maart vanaf een uur of 10:00 in de ochtend is hij weer online, voor het volgen van de shootout, voor wie geinteresseerd is. ::)

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

FrankB

Citaat van: Jiri op maart 11, 2005, 15:41:34
Goed, de webcam werkt, ik ga m nu weer stoppen, op zaterdag 19 maart vanaf een uur of 10:00 in de ochtend is hij weer online, voor het volgen van de shootout, voor wie geinteresseerd is. ::)

Als ik tijd heb en het niet vergeet zal ik af en toe eens een blik werpen. Leuke optie!!

R

gotcha.. :D

Jiri

Citaat van: Ruben op maart 11, 2005, 15:43:23
gotcha.. :D

Dat moet je even uitleggen, dit snap ik niet helemaal..... :-\

bmateijsen

Citaat van: Jiri op maart 11, 2005, 15:48:08
Dat moet je even uitleggen, dit snap ik niet helemaal..... :-\

Zie de capture van de webcam ;)

Raphie

Hey Ruben, je mag je PM inbox wel eens opruimen ;D
JBL PRX Power!

R

Ja, dat heb ik net gedaan. het was ruim 400+

Raphie

En maar zeuren naar Frank dat PMs niet doorkomen LOL ;D ;D ;D
JBL PRX Power!

Jiri

Ha, ja ik zie het... ;D
Ik zag in eerste instantie alleen Alicia Keys.... ???

Groet,
Jiri

BOUBOU

Citaat van: bmateijsen op maart 11, 2005, 15:23:26
Keep your fingers crossed... want die verrassing is denk ik erg  O0

Ik ben benieuwd.....
We zullen zien.....volgende week....

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

R

Jiri, je streamde niet he? Als je volledig streamt is audio wel mogelijk. Je deed ftp met sequentiële uploading van plaatjes toch? Dan wordt het denk ik wat lastiger.

Jiri

Citaat van: Ruben op maart 13, 2005, 22:01:21
Jiri, je streamde niet he? Als je volledig streamt is audio wel mogelijk. Je deed ftp met sequentiële uploading van plaatjes toch? Dan wordt het denk ik wat lastiger.

Klopt...
Streaming zou kunnen, maar mijn upstream bandbreedte van mijn internetverbinding laat denk ik maar 1 client toe als het gaat om streaming. Als er meer dan 1 komt kijken, vraagt streaming teveel van mijn bandbreedte.
Dus ik houd het maar plaatjes.......

Groet,
Jiri

P.s.....wat voor streaming App zou je mij aanraden?

Audiofiel

Zeg Jiri, ik kan in principe zaterdag 19 nog steeds langskomen, maar de CA-400 kan ik bij gebrek aan een bijrijder niet meenemen (met z'n tweeën is dat al heftig :P ). Ook de meerkanaals CAV-150 gaat niet, want die is al verkocht.

Als het zinnig is, kan ik mijn nieuwe Aragon 8008x3B meenemen (3x 200W), maar die klinken het beste in 'balanced'. Of ik heb een Classé CA-100 (2x100W), dat is de nieuwere versie dan degene toen bij Jeroenski.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jiri

Citaat van: Audiofiel op maart 14, 2005, 07:26:48
Zeg Jiri, ik kan in principe zaterdag 19 nog steeds langskomen, maar de CA-400 kan ik bij gebrek aan een bijrijder niet meenemen (met z'n tweeën is dat al heftig :P ). Ook de meerkanaals CAV-150 gaat niet, want die is al verkocht.

Als het zinnig is, kan ik mijn nieuwe Aragon 8008x3B meenemen (3x 200W), maar die klinken het beste in 'balanced'. Of ik heb een Classé CA-100 (2x100W), dat is de nieuwere versie dan degene toen bij Jeroenski.

Hmm, ik ben wel nieuwsgierig naar die nieuwere Classe.
Tot zaterdag..... ;)

Groet,
Jiri

Jiri

Luitjes,

Ik heb minder goed nieuws, waar ik bij het plannen van deze dag geen rekening mee gehouden heb.
Zaterdag wordt in Den haag de jaarlijkse City Pier City gehouden. Dit wil zeggen dat de politie grote delen van den haag af gaat zetten voor auto, tram en busverkeer.
De twee grote toeganswegen vanaf de utrechtsebaan den haag in, de raamweg en de van alkemadelaan worden in alle vroegte al afgezet, waarschijnlijk pas na  17:00 uur weer vrijgegeven.
De enige manier voor mensen van buiten den haag om met de auto richting mijn huis te komen is via den haag zuid en of rijswijk richting de kust.
De trams rijden geloof ik nog wel, maar bussen worden waarschijnlijk omgeleid.
Voor de mensen die gaan komen zal ik zeer binnenkort even een route uitstippelen die veilig genomen kan worden via PM.

Ik hoop dat het jullie niet afschrikt, en dat ik jullie zaterdag zal zien. :D

Gegroet,
Jiri

Audiofiel

Citaat van: Jiri op maart 14, 2005, 21:52:40
Hmm, ik ben wel nieuwsgierig naar die nieuwere Classe.
Tot zaterdag..... ;)
Ik kan ze ook beide meenemen. De Aragon is namelijk nog steeds nieuw te koop in Duitsland en daardoor een werkelijk vergelijk voor als je een goede eindversterker zoekt. En het is een werkelijk gebalanceerd opgebouwde eindversterker.

De Classé CA-100 is inmiddels opgevolgd door de CA-101 en nu inmiddels de CA-2100. De CA-100 en 101 zijn in feite volledig identiek, afgezien van de buitenkant.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reMC

Helleu,

Waarschijnlijk komen Joep en ik met een Shigaraki ipv een Gaincard die een extra, niet al te beste, trafo behoeft. Waarom? De trafo houdt zoveel tegen, het hele concept van de voeding van 47labs wordt ontkracht. De Shigaraki is in dit geval op bijna alle vlakken beter, het zou zonde zijn om een minder mooie versterker van 47labs te demonstreren.

Ik neem dat dit geen probleem is ;)

bmateijsen

Jiri,

Hoe laat wilde je ook alweer beginnen??

Groet Bjorn

reMC

Citaat van: Jiri op maart 11, 2005, 08:36:55
Zaterdag de 19e...wil ik een beetje vroeg beginnen en ook weer vroeg eindigen, want in de avond heb een heel belangrijke afspraak, waar ik wel naar toe moet gaan...
Daarom stel ik voor om de deuren vanaf 10:00 uur te openen en om 18:00 te stoppen.

bmateijsen

Oeps... even over het hoofd gezien..
10:00 uur... dat red ik wel.. Oef wel vroeg ;)

Ben alleen voor drieen alweer weg.. (moet nog even naar het zuiden van het land)..

Groet Bjorn

P.S. en zoals afgesproken heb ik nog een buizen-goodie bij  O0

Jiri

Citaat van: reMC op maart 18, 2005, 11:07:09
Helleu,

Waarschijnlijk komen Joep en ik met een Shigaraki ipv een Gaincard die een extra, niet al te beste, trafo behoeft. Waarom? De trafo houdt zoveel tegen, het hele concept van de voeding van 47labs wordt ontkracht. De Shigaraki is in dit geval op bijna alle vlakken beter, het zou zonde zijn om een minder mooie versterker van 47labs te demonstreren.

Ik neem dat dit geen probleem is ;)

Neehoor, geen enkel probleem....;-)
Tot morgen.