Versterker Shootout bij Jiri

Gestart door Jiri, december 3, 2004, 11:53:30

Vorige topic - Volgende topic

oud_account_1

Citaat van: Jiri op februari 12, 2005, 10:20:35
Hallo Iedereen.

De knoop is doorgehakt, de kogel is door de kerk, met andere woorden er is een beslissing omtrendt de datum genomen.
De shootout gaat plaatsvinden op zaterdag 19 MAART 2005
Waarom deze datum?
1) mijn 390s heeft een revisie ondergaan en moet weer een maand inspelen.
2) Er vindt nu een kleine verbouwing plaats in den huize.

Dat was het voor nu,
Groetjes,
Jiri

Ah, dus jullie gaan die dag niet naar De Doelen Lente Hifi Show?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Joep

Citaat van: Jiri op februari 12, 2005, 10:20:35
De shootout gaat plaatsvinden op zaterdag 19 MAART 2005

Groetjes,
Jiri

Tot dan, Jiri!

reMC

BOUBOU

Ik sta dan wel niet officieel op de lijst, maar ik kan op die datum niet!
Ik zou met audiofiel meekomen als extra sjouwer voor zijn CA-400....
Dit gaat nu helaas niet door  :-\

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Raphie

Citaat van: BOUBOU op februari 15, 2005, 07:57:37
Ik sta dan wel niet officieel op de lijst, maar ik kan op die datum niet!
Ik zou met audiofiel meekomen als extra sjouwer voor zijn CA-400....
Dit gaat nu helaas niet door  :-\

MvGr. BOUBOU

Heb jij geen feest? :o
JBL PRX Power!

Jiri

Citaat van: squadra op februari 13, 2005, 11:02:51
Ah, dus jullie gaan die dag niet naar De Doelen Lente Hifi Show?

Eh..dat kan toch zondag nog.... ;)

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

garmtz

Citaat van: Jiri op februari 16, 2005, 20:58:58
Eh..dat kan toch zondag nog.... ;)

Zo is dat! Zullen wij samen gaan Jiri? :)

reMC

reMC

Citaat van: Jiri op december  3, 2004, 11:53:30

Datum26-0205-0319-03Neemt mee
JiriJaJaJa-
reMCJaJaJa47 Labs Gaincard
Jan-RotterdamNeeNeeJaGoldmund (type?)
AudiofielJaJaJaClassé (type?)
reMCJaJaNeeAudio Research VSI55
PropriusJaJaJa-
GarmtzJaNeeJannb

Hier klopt iets niet.

garmtz

BOUBOU

Citaat van: Raphie op februari 15, 2005, 22:41:37
Heb jij geen feest? :o

Op de 19e heb ik een verjaardags feest van mijn ex. buurman.
Mijn trouwfeest was op de 14e februari  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Jiri

Ha Iedereen,

Zaterdag de 19e...wil ik een beetje vroeg beginnen en ook weer vroeg eindigen, want in de avond heb een heel belangrijke afspraak, waar ik wel naar toe moet gaan...
Daarom stel ik voor om de deuren vanaf 10:00 uur te openen en om 18:00 te stoppen.

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

reMC

Citaat van: Jiri op maart 11, 2005, 08:36:55
Ha Iedereen,

Zaterdag de 19e...wil ik een beetje vroeg beginnen en ook weer vroeg eindigen, want in de avond heb een heel belangrijke afspraak, waar ik wel naar toe moet gaan...
Daarom stel ik voor om de deuren vanaf 10:00 uur te openen en om 18:00 te stoppen.

Groetjes,
Jiri

Prima

Jiri

Op de bewust shootoutdag kunnen mensen die er niet bij kunnen zijn toch af en toe een kijkje nemen en er toch een beetje bijzien tijdens de shootout.
Er zal een webcam die dag opgesteld staan, die iedere seconde een vers beeld zal laten zien.
Nu is er alvast een klein stukje te zien bij wijze van test.

http://82.93.59.196

laat me svp even weten of de webcam goed werkt, dan kunnen de kinderziektes er nog uit voor volgend weekend. ::)

Groetjes,
Jiri

R

Ha ha, leuk initiatief. De mac test heeft ie doorstaan. Heb je er ook geluid bij?

Jiri

Tuurlijk doorstaat ie de mac test, draait op een macintosh als server...O0
hmmm, geluid, heb jij een goede webcam app, die het geluid van een isight ondersteund?

groet,
Jiri

R

Nee, is dit de isight? zal wel eens navragen bij een kenner. Nou staat ie mooi :D

bmateijsen

Zit ie een beetje posh op de bank met zijn mac laptop... lekker hoor!  O0 ;D

Jiri

Als je zou willen vragen, graag....met geluid erbij is het natuurlijk veel leuker.

groet,
Jiri

R

welke app gebruik je nu. mooie 17' pb trouwens. :D. Flinke joekels van speakers...

Jiri

Citaat van: Ruben op maart 11, 2005, 15:18:55
welke app gebruik je nu. mooie 17' pb trouwens. :D. Flinke joekels van speakers...

Thanx... ;)
Ik gebruik nu KeyCamX.....

Groet,
Jiri

garmtz

Cool, die webcam... Ik neem zowieso de PrimaLuna Prologue Two mee, maar misschien heb ik nog een verrassing in petto... ;)

bmateijsen

Citaat van: Garmt op maart 11, 2005, 15:21:35
Cool, die webcam... Ik neem zowieso de PrimaLuna Prologue Two mee, maar misschien heb ik nog een verrassing in petto... ;)

Keep your fingers crossed... want die verrassing is denk ik erg  O0

FrankB

Cool die webcam ;D

Niet te lang op je schoot houden die laptop he :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Jiri