Versterker Shootout bij Jiri

Gestart door Jiri, december 3, 2004, 11:53:30

Vorige topic - Volgende topic

Jiri

Ik heb het lijstje weer even aangepast. Ik denk dat 5 maart afvalt, omdat er dan 2 mensen niet kunnen. Het zal dus of 26 februari of 19 maart worden.
Ik wacht nog even op meer reacties, want bij meer aanmeldingen wil ik 2 shootouts gaan houden.
Als echter het lijstje qua aantal zo blijft moet het wel kunnen passen in mijn huisje.... ;)

@ markvl
Jammer van die Melody SP3, een extra buizenamp was wel erg mooi geweest denk ik, ook heel erg jammer voor jou... :-\

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

jeroenskie

Citaat van: Jiri op december  3, 2004, 11:53:30
Datum:                                         26-02              05-03               19-03                                 

Jiri                                                   Ja                    Ja                     Ja
reMC                                                Ja                    Ja                     Ja               (neemt mee: 47labs Gaincard)
Jan-Rotterdam                                Nee                 Nee                    Ja               (neemt mee: Goldmund)
Audiofiel                                           Ja                    Ja                     Ja               (neemt mee: Classé)
August                                             Ja                    Ja                    Nee             (neemt mee: Audio Research VSI55)
Proprius                                           Ja                    Ja                     Ja               (neemt mee: 47labs)
Garmtz                                            Ja                   Nee                   Ja               (neemt mee: Chord)

ahhhh ik sta er niet bij ???

mag ik nog ??

vr gr jeroen

Jiri

Howdy,

Is er nog iemand die met zijn of haar Mark Levinson Amp tijdens de shootout aanwezig wil zijn?

@ jeroenskie,
Je bent wederom van harte welkom..

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

reMC

Aloha Cowboy!

Volgens mij neemt Proprius zijn 47labs Shigaraki niet meer mee hoor, nu ik de Gaincard al meeneem. Een beetje te veel van het goede en hij is denk ik gewoon een beetje bang....;D

Joep

Citaat van: reMC op januari 26, 2005, 13:01:18
Aloha Cowboy!

Volgens mij neemt Proprius zijn 47labs Shigaraki niet meer mee hoor, nu ik de Gaincard al meeneem. Een beetje te veel van het goede en hij is denk ik gewoon een beetje bang....;D

*Proprius' gedachten worden door reMC gescand*

Audiofiel

<<< Is er nog iemand die met zijn of haar Mark Levinson Amp tijdens de shootout aanwezig wil zijn?
> Wat zoek je: voor of eind? En Waarom?

<<< @ jeroenskie, Je bent wederom van harte welkom..
> Alsjeblieft: kom. Feel the shootout. Hear the shootout. BE the shootout!
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jiri

Citaat van: Audiofiel op januari 26, 2005, 18:05:23
<<< Is er nog iemand die met zijn of haar Mark Levinson Amp tijdens de shootout aanwezig wil zijn?
> Wat zoek je: voor of eind? En Waarom?

Voor, eind, geintergreerd, maakt niet uit...
Waarom....? Omdat volgens sommige een levinson Versterker de enige weg is naar het Walhalla als je uitgaat van de 390S als speler.
Ik wil wel eens horen of dat werkelijk zo is...ik geloof daar namelijk niet echt in.

Groetjes,
Jiri

garmtz

Wellicht kom ik langs met een Primaluna Prologue Two, we zullen zien...

Jiri

Citaat van: garmtz op januari 27, 2005, 07:33:57
Wellicht kom ik langs met een Primaluna Prologue Two, we zullen zien...

Ha tof...En het is nog product of the year ook...referenzklasse...uberragend..... ;) :P...........Spitzenklasse...

Groet,
Jiri

garmtz

Citaat van: Jiri op januari 27, 2005, 08:00:14
Ha tof...En het is nog product of the year ook...referenzklasse...uberragend..... ;) :P...........Spitzenklasse...

Hahaha! Gelukkig werkt Hifi+ daar niet mee... Dit is nog een van de weinige bladen die ik serieus neem...

bmateijsen

He Garmt, ga je met mijn nieuwe stereo-versterker aan de haal  8) Dat hadden we niet afgesproken  ;D

Dan wil ik er wel zelf bij zijn natuurlijk  ;D

Audiofiel

Citaat van: Jiri op januari 26, 2005, 21:59:30
Voor, eind, geintergreerd, maakt niet uit... Waarom....? Omdat volgens sommige een levinson Versterker de enige weg is naar het Walhalla als je uitgaat van de 390S als speler. Ik wil wel eens horen of dat werkelijk zo is...ik geloof daar namelijk niet echt in.

Volgens sommige andere is dat de weg de andere kant op  ;D
Ik kan wel een pre meenemen, maar als ik de CA-400 ook al meeneem, gaat zo onderhand de complete stereoset mee naar de shootout. Ontbreekt alleen het snaar-aangedreven CD-loopwerk nog.  8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reMC

Citaat van: garmtz op januari 27, 2005, 08:06:23
Hahaha! Gelukkig werkt Hifi+ daar niet mee... Dit is nog een van de weinige bladen die ik serieus neem...

Hifi+ is een prima blad! Hoe kom je aan al die 'onbekende' versterkers Garmt? :D

bmateijsen

Citaat van: reMC op januari 27, 2005, 11:12:11
Hifi+ is een prima blad! Hoe kom je aan al die 'onbekende' versterkers Garmt? :D

Via mij... ;) dit is het parade-paardje van Herman van Dungen...

reMC

Citaat van: bmateijsen op januari 27, 2005, 11:23:40
Via mij... ;) dit is het parade-paardje van Herman van Dungen...

Prijs?

bmateijsen

1375 Euro voor de No.2 met 4 x KT88
1100 Euro voor de No. 1 met 4 x EL34

garmtz

Citaat van: Audiofiel op januari 27, 2005, 11:05:39
Ontbreekt alleen het snaar-aangedreven CD-loopwerk nog.  8)

Die zou ik ook mee kunnen nemen... :)

reMC

Mooie prijzen....denk ik. Wat kan je over de klank zeggen?

Audiofiel

bmateijsen

Citaat van: reMC op januari 27, 2005, 11:26:50
Mooie prijzen....denk ik. Wat kan je over de klank zeggen?

Dat is een goede... jij zocht toch naar natuurlijkheid ;)

Wat mij opviel was dat deze versterker gewoon muziek speelde.. lekker snel was, ook op een groot systeem, waardoor ik de technische details snel vergat... Prachtig met sax en stemmen.., krijg hem binnenkort om dieper erin te duiken..

reMC

Citaat van: bmateijsen op januari 27, 2005, 11:31:10
Dat is een goede... jij zocht toch naar natuurlijkheid ;)

Wat mij opviel was dat deze versterker gewoon muziek speelde.. lekker snel was, ook op een groot systeem, waardoor ik de technische details snel vergat... Prachtig met sax en stemmen.., krijg hem binnenkort om dieper erin te duiken..

Mag ik mee duiken? ;D

*Remko verbreedt zijn kennis van verschillende versterkers*

garmtz

Citaat van: Audiofiel op januari 27, 2005, 11:28:48
Ja. Met een DAC-je er op?

Was meer een grapje, heb nog geen goede DAC om erop aan te sluiten, behalve mijn MC-12 dan...

Richi

Dat is nu ook toevallig. Ik ga de Primaluna Prologue One/Tow in februari beluisteren bij de hifi winkel in Beek (bij Nijmegen) in combinatie met een AH Tjoeb 4000 cd speler. Ik vraag mij alleen nog af in hoeverre dit te combineren is met mijn huidige HT set-up. Ik vrees dat ik toch op twee gescheiden installaties ga uitkomen...

Groet,
Richard
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

bmateijsen

Citaat van: reMC op januari 27, 2005, 11:31:58
Mag ik mee duiken? ;D

*Remko verbreedt zijn kennis van verschillende versterkers*

Ja hoor... vandaar dat ie ook aanwezig is bij de shoot-out met Jiri (althans als het goed is..)
Tegen die tijd moet ie wel ingespeeld zijn...

@richi: Herman van Dungen is eigenaar van De hifi-winkel, dus dat is niet gek.. Ook Ah! is een merk van hem en hij kent de hifi-wereld dan ook al erg lang! Overigens kan je in mijn mening het beste gaan voor de No. 2, die vond ik muzikaler en minder analytisch... (waarbij analytisch gewoon muziekbeleving weghaalde...)

Audiofiel

Citaat van: garmtz op januari 27, 2005, 11:35:58
Was meer een grapje, heb nog geen goede DAC om erop aan te sluiten, behalve mijn MC-12 dan...

Zal ik mijn DACje meenemen? Heb je wel AES/EBU er op zitten?