Denon 1600 vs 2800

Gestart door dick, juni 24, 2002, 16:37:35

Vorige topic - Volgende topic

dick

De prijs van een gemodificeerde denon 1600 ligt bijna even hoog als de 2800, waarom zou je dan toch voor de 1600 kiezen? Het fijt dat de garantie na de modificatie vervalt, is al een groot nadeel.

Grt

J.A.F._Doorhof

Klopt.
De 1600 met alle mods is een dure speler, maar de 2800 heeft geen DVD-A ondersteuning.

En tevens durf ik op dit moment de strijd wel aan te gaan met de 2800 qua performance.
De gemode 1600 en een 1600 uit doos verschillen echt enorm.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

Maar is dit het risico van de geen garantie meer waard?

Als ik de speler bijvoorbeeld bij jouw zou kopen na de modificaties die je in een eerdere topic beschrijft, en de speler gaat na een half jaar kapot, pech??

Groet !!

PS vreselijk off-topic, ik weet het, maar wie zit je zo de grond in te boren? Je karma holt de laatste tijd achteruit. Niet dat ik er waarde aan hecht, maar toch..Plusje erbij, tenslotte flauwekul dat je meer negatief dan positief doet op het forum!

jeroen_B

Je snapt het niet dick!
Frank zijn ying en yang is in evenwicht !
Ik zal hem eens uit evenwicht helpen en hem ook een plusje geven!

jeroen

J.A.F._Doorhof

Hoge bomen vangen veel wind zullen we maar zeggen.

Garantie.
We zullen NOOIT een klant laten zitten.
Wat we meestal doen (ook met de PSM-1's) is dat we garantie geven op arbeidsloon en inkoop.

Wat betekend dit:
Vaak betaal je je helemaal scheel aan de arbeidsloons kosten bij een reparatie en vergeet dan niet de marge op de onderdelen. Krijg je problemen met je speler dan betaal je GEEN arbeidsloon en je betaald de PURE inkoopskosten van het onderdeel (eventueel krijg je zelfs een kopie van onze inkoop faktuur).

Het is en blijft een risico, maar eerlijk gezegd hebben we in al die jaren nog maar 2 echte problemen gehad. En daarbij was er maar één dat niet door ons was op te lossen.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

Wat moet deze gemodificeerde Denon gaan kosten? En wat krijg je daarvoor? ik had in eerdere topics al gelezen dat er behoorlijk wat te modificeren is.  Maar prijzen heb ik niet gevonden..

Groet !

J.A.F._Doorhof

De speler zelf kost € 899,00 regiovrij.
De coax modificatie kost € 120,00.
Het verzwaren en dempen kost aan arbeidsloon € 100,00.
De extra stroom aansluiting kost als je het tegelijkertijd met verzwaren laat doen € 25,00 (anders € 50,00).

MvrGr.
Frank
Custom installer

dick

Alles erop erin en eraan dus 1144..Dat lijkt me wel redelijk eigenlijk. Neem aan dat je niet een stapeltje van deze spelers hebt opgeslagen?

Ik moet namelijk nu echt een andere DVD Speler (vandaar de opmerking in de ergenissen topic) de Denon maakt een goede kans!

Groet

J.A.F._Doorhof

Ik heb inderdaad geen stapeltje liggen  ;D.
Zonder PSM-1 is de levertijd tussen de 1-2 weken.

MvrGr.
Frank
Custom installer

dick

Ik heb geen projector  :( dus een PSM-1 lijkt me niet echt nodig...

Waar bestellen?

J.A.F._Doorhof

Je kunt me gewoon mailen op [email protected]

MvrGr.
Frank
Custom installer