Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Gestart door Martin_M, oktober 27, 2004, 22:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Martin_M

Citaat van: Mandragore op april 10, 2005, 13:04:46
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en met name M&M nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!
Graag gedaan natuurlijk. Was leuk je te ontmoeten!

Citeer
Hoe dan ook, ik heb het prima naar mijn zin gehad. Lekker (nieuwe) muziek luisteren, nog wat stand-up comedy verzorgd door air guitar spelende, headbangende Pantera ;)
Voor de duidelijkheid. Dat is dus onze kat Pantera (omdat dat ook Miranda'snickname op het forum is).

Citeer
Uhm, nu heb ik weinig foto's van mezelf, en al helemaal geen digitale met een langharige John. Da's toch al weer wat jaartjes geleden. Toch kwam ik na wat zoeken een oud paspoort tegen. Daar ben ik één en al haar, ook in mijn gezicht ;D Er zit wel een gat door mijn schedel geknipt om het paspoort ongeldig te maken, maar toch... Ik zal deze, of een andere foto als ik die kan vinden, eens ergens laten scannen...
Ala Captain Caveman  ???;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Mandragore

Citaat van: Martin_M op april 10, 2005, 15:20:02
Voor de duidelijkheid. Dat is dus onze kat Pantera (omdat dat ook Miranda'snickname op het forum is).

Uhm, oeps, vergeten :-[ Maar was ook vast leuk geweest ;D

Citaat van: Martin_M op april 10, 2005, 15:20:02
Ala Captain Caveman  ???;D

Bijna ;D
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

GPO

ik heb sowieso geen digitale fotos van mezelf toen ik nog lang haar had, maar ik zal eens kijken of ik een foto van een foto goed kan nemen. Ik heb namelijk wel een hele maffe uitvergrote foto van mezelf thuis boven hangen....

Verder heb ik geloof ik nog ergens hele 'evil' foto waar ik met mijn haar voor mijn gezicht voor een ring (+ pentagram geloof ik) van kaarsen zit.... Of ik die nog kan vinden is een 2e.....

mzzl

GPO

Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Oracle

Was die ring toevallig een pannenkoek?  >:D ;D

Groet,
Mark

GPO

Citaat van: Mark Lemmens op april 11, 2005, 10:03:51
Was die ring toevallig een pannenkoek?  >:D ;D

Groet,
Mark

nee, maar de foto was wel genomen op die bekende camping op Terschelling en de kaarsen stonden in het gras... wellicht lagen er stukjes pannekoek tussen  ;D ;D ;D ;D ;D....

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Audiofiel

Citaat van: GPO op april 11, 2005, 10:17:22
nee, maar de foto was wel genomen op die bekende camping op Terschelling en de kaarsen stonden in het gras... wellicht lagen er stukjes pannekoek tussen  ;D ;D ;D ;D ;D....
Als langharige forumgenoot gok ik op de 'Appelhof'. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

GPO

Citaat van: Audiofiel op april 11, 2005, 10:31:57

Correct geantwoord.

het kan ook haast niet missen.  :)

GPO

Oracle

Citaat van: Audiofiel op april 11, 2005, 10:31:57

Dergelijke uitspraken in dit topic, dienen met beeldmateriaal gestaafd te worden...  ;)

Groet,
Mark

Audiofiel

Bij mij zit het haar er nog steeds aan hoor, dus foto's zijn overbodig. Live is identiek. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Martin_M

pfff, bij elkaar geknoopt in een staart geldt niet vind ik ;D

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op april 11, 2005, 14:06:36
zijn vast extensions ;D  >:D

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Oracle

Citaat van: Audiofiel op april 11, 2005, 13:51:57
Bij mij zit het haar er nog steeds aan hoor, dus foto's zijn overbodig. Live is identiek. 8)

Ik heb ook niet gezegd dat het een oude foto moet zijn...  ^-^

Groet,
Mark

Martin_M

Hé Mark, bedankt hè. Moet je nu eens zien wat er van komt >:D

Audiofiel

Citaat van: Martin_M op april 11, 2005, 14:06:36

Is het weer niet goed?

Citaat van: Martin_M op april 11, 2005, 14:22:50
Hé Mark, bedankt hè. Moet je nu eens zien wat er van komt >:D

Oracle

Nou, wat mij betreft wel geslaagd voor de test!  ;D

Groet,
Mark

P.s. Foto gemaakt op je werk? Wat dachten de collega's?  ;D

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

BOUBOU

Citaat van: Mark Lemmens op april 11, 2005, 14:45:07

Allen de katten van Audiofiel renden van doods angst de kamer uit  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Audiofiel

Citaat van: Mark Lemmens op april 11, 2005, 14:45:07
Ja, gemaakt op mijn werk! Mijn directeur dacht er het zijne van en mijn collega keek snel de andere kant op. En de receptioniste belde direct 1-1-2 of zo. Ik schijn geen vakantiegeld te krijgen... :-\

Audiofiel

Citaat van: FrankG op april 11, 2005, 14:49:51
Gewoon één woord

Bangelijk

;D
Zoals een Belg die net de regisseur dichtbij heeft horen komen: "De CD 'NVG ProCéDé' was voor mij inderdaad effe heel benauwend, je word dus letterlijk "lastig gevallen" door het geluid."

Audiofiel

Citaat van: BOUBOU op april 11, 2005, 14:53:42
Allen de katten van Audiofiel renden van doods angst de kamer uit  ;D
Die zijn heel veel gewend. Ze zien alleen zwart/wit. En als we het over haren hebben:

"Een koe heb je voor de melk, een varken voor het vlees en een poes voor het haar. Veel meer dan haar krijg je van een poes niet te zien. Alleen de ogen steken door de vacht heen, wat poezen het geheimzinnige geeft van gesluierde vrouwen. De rest laat zich slechts raden. Het ontroerend rode tongetje dat af en toe zichtbaar is, kan die vermoedens alleen maar aanwakkeren.
Een poes heeft 40 miljoen haren: 5 miljoen op de rugzijde, 10 miljoen op de buikzijde en 25 miljoen op uw bankstel. Want zindelijk zijn poezen niet. Poepen doen ze netjes op de bak, maar hun haren laten ze als een permanent waas achter zich. Haar voor haar versluieren ze de omtrek van kussen en tapijten en dan nog houden poezen haren genoeg over om op te likken en in te slikken, tot ze als een fluwelen drol worden uitgekotst. Want al is het een wonderdier, de poes, een stofzuigerzak zit er niet in."

Wie weet uit welk boekje dit komt, mag het zeggen en de tekst aanvullen. ;)

BOUBOU

Poezenharen hebben een opmerkelijke eigenschap; zo makkelijk als ze van de poes loslaten, zo stevig hechten ze zich aan stoelen en banken.

Volgens boekjes is een poes een-, hooguit tweemaal per jaar in de rui.
Wij weten beter.
Er gutst een ononderbroken haarstroom van kat naar kussen.
Zoveel dat je in spanning afwacht wanneer de haren op zijn en je je poes in zijn ware gedaante leert kennen.
Maar dan kun je lang wachten.
Al zit er genoeg haar op het bankstel om er drie complete poezen van te maken, het wordt steeds op tijd vervangen.

Een poes heeft een zwaar leven.
Om de rui bij te houden spint hij elke dag 500 meter haar.
Terwijl u jaloers kijkt hoe hij er lekker lui bij ligt, zwoegt de arme schat op zijn exorbitante dagproductie.
Dat is dus wat hij doet als u denkt dat hij niets doet.

;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Audiofiel

Groeien poezenharen dan zoveel sneller dan de onze? Nee, dat scheelt niet veel. Maar het zijn er ruim hondermaal zoveel. Wij moeten het boven op ons hoofd met honderduizend stuks doen. Daarvan vallen er dagelijks maar vijftig uit.
;)

Sarjenka

klinkt en ziet er gezellig uit! Volgende keer doen we ook mee :D Als dat mag ofcourse... aangezien wij toch al ongeveer meubilair bij jullie zijn en dan misschien de plekken bezet houden die dan beter door een ander gevuld kunnen worden... Maar als we toch meubilair zijn: Op Pjotr kun je heel goed zitten *grijns*

Martin_M

Ach, een groot gedeelte van de dvd's kwam ook al bij jullie vandaan ;D