Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Gestart door Martin_M, oktober 27, 2004, 22:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Martin_M

Lijst is als volgt:

Scarp
Mark Lemmens
Mandragore
GPO
Jack van Dijk (heel misschien).

Hé grappig. Eerst leek het net of de auto van Scarp vol zou zitten met 'zuiderlingen'. Zijn er nu nog maar twee;)

@Scarp & GPO;
Hebben jullie al iets besproken betreffende poolen?

@Grindtegel:
Jammer joh, maar je kan het goedmaken door de volgende MetalMeeting in je verbouwde huis te houden ;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Jack wilde eventueel ook langskomen. Hij is nu met vakantie, maar is aan het einde van deze week terug.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Scarp

Martin_M

Citaat van: Scarp op april  5, 2005, 13:17:45
@martin: ja, we hebben dat afgesproken.

Hehe, ik zag het idd een paar pagina's terug :-[

Iedereen (voordat Blue weer begint te zeuren ;D, iedereen die naar de MetalMeeting komt) heeft intussen PM.

Martin

Grindtegel

Citaat van: Martin_M op april  5, 2005, 12:52:30
Lijst is als volgt:

Scarp
Mark Lemmens
Mandragore
GPO
Jack van Dijk (heel misschien).

Hé grappig. Eerst leek het net of de auto van Scarp vol zou zitten met 'zuiderlingen'. Zijn er nu nog maar twee;)

@Scarp & GPO;
Hebben jullie al iets besproken betreffende poolen?

@Grindtegel:
Jammer joh, maar je kan het goedmaken door de volgende MetalMeeting in je verbouwde huis te houden ;D

Martin

Goed idee! Dat zal nog wel even op zich laten wachten helaas... maar als het dan klaar is kunnen jullie meteen genieten (hoop ik) van een dedicated HT room  :D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Citaat van: Martin_M op april  5, 2005, 13:22:36

Iedereen (voordat Blue weer begint te zeuren ;D, iedereen die naar de MetalMeeting komt) heeft intussen PM.

Martin

En ook weer PM teruggestuurd... :)

Groet,
Mark

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op april  5, 2005, 13:22:36

Martin

Waarom moet ik gaan zeuren Martin? Ik weet waar je woont, je huisgenoten zijn ook blij als ik langskom ;) . Ik weet dat je lekker kan bakken en het is altijd heel gezellig met Miranda als jij in de keuken bezig bent ;D

Nee hoor, ik heb geen PM nodig ;)

En potverdorie, hebben we vanmorgen nog gezellig met elkaar gebeld beticht je me van zeuren  :'(

;D ;D  :-*
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

blue-eyes

Citaat van: Jack van Dijk op april  5, 2005, 19:08:14
Yep, maar op een of andere manier had ik dus in mijn hoofd dat de meeting niet komende zaterdag maar die zaterdag daarna was. Komende zaterdag ben aan het terugrijden vanuit zwitserland, en ook al rij ik stevig door, dat ga ik dan toch niet halen.

Jack

Kwestie van of vroeg weggaan of het gas intrappen. Of wil die bak van je niet zo hard meer ;D

Oracle

Citaat van: Blue-Eyes op april  5, 2005, 19:00:34
Waarom moet ik gaan zeuren Martin? Ik weet waar je woont, je huisgenoten zijn ook blij als ik langskom ;) .

Nou, dan kom je a.s. zaterdag toch ook even langs? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, lijkt me... :)

Groet,
Mark

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op april  5, 2005, 19:00:34
Waarom moet ik gaan zeuren Martin? Ik weet waar je woont, je huisgenoten zijn ook blij als ik langskom ;) . Ik weet dat je lekker kan bakken en het is altijd heel gezellig met Miranda als jij in de keuken bezig bent ;D

Nee hoor, ik heb geen PM nodig ;)

En potverdorie, hebben we vanmorgen nog gezellig met elkaar gebeld beticht je me van zeuren  :'(

;D ;D  :-*

Ha die Eisse,

Ik doelde op je opmerking in post #185 toen ik eerder naar 'iedereen' refereerde.
Citaat van: Blue-Eyes op maart 29, 2005, 20:41:49
Je weet dat we bijna 10.000 leden hebben he ;D

;D

[edit]
Nu Jack dus niet komt hebben we een plaatsje vrij. Als we nu beloven 'Windowpane' van Opeth te draaien, kom je dan ook??

blue-eyes

Martin: dat snap ik, je hapt veel te lekker. Kan je beter in een pannenkoek doen ;D (wel met stroop en spek!)

=====
Lijkt me op zich wel even leuk om met een aantal mensen kennis te maken. Je snapt gezien de situatie dat ik niet voor een lange tijd kan komen, ik kan ook niets beloven aangezien zaterdagmiddag mijn schoonouders weer naar de kleine willen kijken (van 15:00 tot 16:00 uur). Daarna kan ik wellicht langskomen, maar............... Carina mag eventueel zaterdag naar huis. Daar laat ik het van af hangen.

Alhoewel metal niet mijn muziek is, kan ik sommige zaken best waarderen. Dat hebben M&M er wel bij me ingestampd :D ;)

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op april  5, 2005, 21:58:37
Lijkt me op zich wel even leuk om met een aantal mensen kennis te maken. Je snapt gezien de situatie dat ik niet voor een lange tijd kan komen, ik kan ook niets beloven aangezien zaterdagmiddag mijn schoonouders weer naar de kleine willen kijken (van 15:00 tot 16:00 uur). Daarna kan ik wellicht langskomen, maar............... Carina mag eventueel zaterdag naar huis. Daar laat ik het van af hangen.

Haha, wel hard op het raam bonken dan. Ik ben bang dat we de bel niet gaan horen >:D
Offuh, ben ik hier weer vooroordelen aan het bevestigen.... :-[ :-X

GPO

Citaat van: Martin_M op april  5, 2005, 23:21:53
Haha, wel hard op het raam bonken dan. Ik ben bang dat we de bel niet gaan horen >:D
Offuh, ben ik hier weer vooroordelen aan het voeden.... :-[ :-X

Metal moet knallen alsof het live is, dus serieus luisteren betekent een serieus volume hanteren...

;D

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

blue-eyes

Citaat van: GPO op april  5, 2005, 23:25:08
Metal moet knallen alsof het live is, dus serieus luisteren betekent een serieus volume hanteren...

;D

GPO
Jij woont 100 meter rondom vrij?

;)

Martin_M

Oracle

Citaat van: GPO op april  5, 2005, 23:25:08

Dat is dus een db'tje of 120 voor dat we op serieus volume zitten..

Kan ik voor iemand nog een van deze meenemen?  ;D

Groet,
Mark

Martin_M

We vergeten de oorbeschermers en passen gewoon het volume wat aan.
Zouden ze in veel zaaltjes ook moeten doen :-\

GPO

Citaat van: Mark Lemmens op april  6, 2005, 09:26:22
Dat is dus een db'tje of 120 voor dat we op serieus volume zitten..

Kan ik voor iemand nog een van deze meenemen?  ;D

Groet,
Mark

Zo doof ben ik nog niet om muziek op een serieus volume te ervaren  ;D

Misschien na zaterdag wel  :D :D :D

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Martin_M

mja, alle gekheid op een stokkie en voordat er allemaal rare verhalen de ronde gaan ;).
Normaal draaien wij helemaal niet zo hard. En zaterdag zal dat ook wel meevallen, we wonen dan ook in een 'gewoon' rijtjeshuis en we willen toch niet met z'n allen in jassen met te lange mouwen met die witte meneer mee :P

Neemt niet weg dat er best even 'geknalt' mag worden :o

Martin ;)

Martin_M

Onzekerheden betreffende de lamp zijn weg.
Vandaag is de nieuwe lamp al binnen gekomen (maandag besteld).
Echt alle hulde voor A&C (bedrijf achter beamerlamp.nl).
Ze hadden de lamp niet op voorraad en normaal wachten ze tot de betaling binnen is. Omdat ik erge haast had maakten ze een uitzondering.

Echt perfect. Of we 'm nodig hebben valt nog te bezien, maar we hebben 'm alvast.

Ook kan ik morgen m'n nieuwe digitale interlink ophalen (NBS Monitor 0). Maar die is zaterdag echt niet ingespeeld (zo'n 100 uur naar zeggen).

Intussen zijn de geleende DVD's ook hier. Morgen nog even één en ander aan boodschappen halen en we zijn er klaar voor :)

Martin

Scarp

Martin_M

Greetings, You horrible lot!

Hier moeten jullie zijn:

Tot morgen ;D

Scarp

GPO

geweldig!!

Metaldome is about to rock!!

tot morgen!

GPO

blue-eyes