Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Gestart door Martin_M, oktober 27, 2004, 22:46:00

Vorige topic - Volgende topic

GPO

Citaat van: Martin_M op april  2, 2005, 13:36:06
Er zijn wat aanpassingen (zie ook de eerste post).

Jinsu kan helaas niet komen en daardoor is Mandragore uitgenodigd.

Nog een weekje jongens >:D.

Al ideeën over het eten?
We hebben hier keuze uit chinees (indische rijsttafel ofzo), italiaan, pannekoekenschip, shoarmatent en snackbar.

[edit]
Nu ik er langer over nadenk lijkt mij het pannekoekenschip wel aardig (weer eens wat anders). En ze bezorgen ook nog. Idee? http://www.pannekoekschipmoustache.nl/
Martin

Nou, ik ben nog steeds van de partij op 9 april en die pannekoeken lijken me wel wat!

groeten,

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Martin_M

Citaat van: GPO op april  3, 2005, 16:47:45
Nou, ik ben nog steeds van de partij op 9 april en die pannekoeken lijken me wel wat!

That's the spirit ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Scarp

Pannenkoeken lijken me prima :)

edit: nieuwe spelling oftewel een n erbij :)

Oracle

Voor mij geen shoarma of snackbar, maar indisch, italiaans of pannenkoeks lijkt me prima! :)

Groet,
Mark

Martin_M

Citaat van: Jack van Dijk op april  3, 2005, 19:26:11
Oh, pannenkoeken! Lekker!

En dat metal overleef ik ook nog wel. Zal eens in mijn agenda kijken.

Jack

Ach, jij hebt toch een CD van Sepultura in je collectie.

Ik geloof dat het pannenkoeken worden.
Haha, mooi foto's zullen dat worden. Allemaal stoere (en kalende?) hardrockers aan een pannenkoek ;D >:D

Martin

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op april  3, 2005, 22:06:56

Haha, mooi foto's zullen dat worden. Allemaal stoere (en kalende?) hardrockers aan een pannenkoek ;D >:D

Martin

Vertel Martin?

:P
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op april  3, 2005, 22:30:54
Vertel Martin?

:P

Nou ja, niet allemaal natuurlijk ;D

Mandragore heeft ook bevestigd via PM met een kleine kans dat hij toch niet kan. Maar z'n plaats is iig nu bezet(en).

En nu even wat zenuwachtig nieuws;
Onze lamp heeft er 1000 uren op zitten (kan volgens specificaties 1500 uur mee). Daar de vorige lamp er met 998 uur ophield wilden we van te voren alvast een nieuwe lamp kopen.
Iemand die de projector voor ons intern heeft schoongemaakt vertelde dat de lamp al wel wat verkleuring gaf (niet te zien op het beeld) maar verder er niet uitzag of hij het elk moment kon begeven. Dus hebben we de aanschaf tot een nieuwe lamp maar uitgesteld.

Zagen we gisteravond ineens vreemde verschijnselen waarvan ik niet zeker ben dat dit tekenen zijn van een lamp die op springen staat. Het zijn plotseling snelle horizontale bewegingen van het beeld. Lijkt ook wel op een foutje op de dvd, maar kwam bij twee verschillende dvd's voor ???

Voor alle zekerheid meteen maar een nieuwe lamp besteld maar ik zal er vandaag nog even achteraan bellen of deze wel op voorraad is en hoe snel deze geleverd kan worden.

Martin

Oracle

Volgens mij wil je je gewoon er onderuit l*llen...  >:D  ;D ;D

Groet,
Mark

Martin_M

Citaat van: Mark Lemmens op april  4, 2005, 09:49:56
Volgens mij wil je je gewoon er onderuit l*llen...  >:D  ;D ;D

Nee hoor! Ben best wel zenuwachtig erover (het zou je toch gebeuren..)
Heb net de lampenleverancier gebeld en ik wordt vandaag teruggebeld over de levertijd.

En anders probeer ik voor die dag een ander projector te lenen. Ik weet alleen niet of alle resoluties in de psm1 zijn geprogrammeerd. Daar zal ik Frank even voor bellen.
Hoe dan ook, het zal doorgaan!!

Ik heb ook wel een 7" schermpje maar dat wordt echt te klein ;D

Martin

Oracle

Citaat van: Martin_M op april  4, 2005, 09:54:55
Nee hoor! Ben best wel zenuwachtig erover (het zou je toch gebeuren..)

Ach, was ook niet serieus bedoeld!  :)

Maar inderdaad, de lamp zal maar springen...  :o Maar, jullie zouden toch eventueel een nieuwe projector? Is het dan wel verstandig om nog een nieuwe lamp te kopen? Is toch weer een paar honderd euro...

Groet,
mark

Martin_M

We zijn nog zo tevreden over onze projector dat we hebben besloten dat 'ie nog wel een nieuwe lamp waard is.

De technische gegevens zijn echt niet meer van deze tijd maar het plaatje wat we er nog uit weten te halen is nog erg behoorlijk.
Zelfs Jurjen (Barco data 808 eigenaar) stond laatst nog te kijken van de rust, helderheid, kleurverzadiging en diepte.

Dit komt ook mede door de eigen netkabel vanuit de meterkast, wat sns-filters, isf-calibratie, highcontrast scherm en last but not least de SE-voeding voor de PSM-1 kaart.

Als ik bij anderen kijk (digitale projectoren) dan zie ik echt wel meerwaarde (bijv. BenQ 8700). Maar het geld wat ik dan moet bijleggen vind ik het niet waard.
Hoewel, ik weet natuurlijk niet hoe zo'n projector met alle (bovenstaande) aanpassingen hier zal presteren....

Wat hier zeker beter kan zijn de zwartwaardes en de geluidsproductie van de ventilator.

Ik heb Frank inmiddels aan de telefoon gehad en hij verwacht niet dat het effect wat wij zagen, te maken had met een bijna kapotte lamp. Dan krijg je vaak een pulserend effect of tikken.

Ben nog niet teruggebeld door beamerlamp.

Martin

GPO

Citaat van: Martin_M op april  3, 2005, 22:06:56

Martin

Kaal ben ik iig niet... kheb wel kort gemillimeterd haar....

Overigens doe ik altijd een mooie pentagram van stroop maken op mijn pannekoek. Soms lukt het wel eens om dat mooie symbool van Morbid Angel op een pannekoek te toveren.  >:D >:D Pannekoeken eten rulez!!!

Ik zal overigens wel wat eigen herrie meenemen, kwil wel eens weten hoe het een ander klinkt op je installatie, Martin. Dus schrik niet als ik met de volgende bands/CD's aan kom zetten:
- Dark Funeral
- Morbid Angel
- Death
- Unleashed
- Soulburn
- Asphyx,
- Obituary
- Six Feet Under
- Dissection
- Satyricon
- e.v.a.

Vind je vast niet erg. khoop niet dat ik er iedereen mee weg jaag  ;D.

mzzl

GPO

Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Martin_M

Citaat van: GPO op april  4, 2005, 11:41:26
Kaal ben ik iig niet... kheb wel kort gemillimeterd haar....
Hoewel ik net naar de kapper ben geweest (na wat vergelijkingen met een bep. goochelaar hier op het forum ;D) mag ik nog spreken van een weelderige haardos ^-^

Citeer
Overigens doe ik altijd een mooie pentagram van stroop maken op mijn pannekoek. Soms lukt het wel eens om dat mooie symbool van Morbid Angel op een pannekoek te toveren.  >:D >:D Pannekoeken eten rulez!!!
Ik ruik een wedstrijd....

Citeer
Ik zal overigens wel wat eigen herrie meenemen, kwil wel eens weten hoe het een ander klinkt op je installatie, Martin. Dus schrik niet als ik met de volgende bands/CD's aan kom zetten:
- Dark Funeral
- Morbid Angel
- Death
- Unleashed
- Soulburn
- Asphyx,
- Obituary
- Six Feet Under
- Dissection
- Satyricon
- e.v.a.

Vind je vast niet erg. khoop niet dat ik er iedereen mee weg jaag  ;D.

Vast niet. Hier hebben we ook Satyricon en Death (uit je rijtje). De meeste anderen kennen we ook wel.
We zullen proberen om er zo'n metal-gevarieerd programma van te maken. Dus voor iedereen wat wils. Zal soms even slikken zijn voor beide uitersten ;)
Maar verheug je niet teveel op onze set. Vooral in de underground death/black scene zijn er echt baggeropnames en dat hoor je hier ook. Soms sta je versteld en klinkt een opname mooi open en gebalanceerd.

Martin

patrick_vdb

Citaat van: Martin_M op april  4, 2005, 12:11:28
Hoewel ik net naar de kapper ben geweest (na wat vergelijkingen met een bep. goochelaar hier op het forum ;D)

Heb je nu een Hans Kazan-kapsel dan? ;D

mvrg

Patrick

Oracle

Als tegenwicht voor al dat doods-geweld:

;D

Groet,
Mark

GPO

Citaat van: Martin_M op april  4, 2005, 12:11:28
Hoewel ik net naar de kapper ben geweest (na wat vergelijkingen met een bep. goochelaar hier op het forum ;D) mag ik nog spreken van een weelderige haardos ^-^
Ik ruik een wedstrijd....

Vast niet. Hier hebben we ook Satyricon en Death (uit je rijtje). De meeste anderen kennen we ook wel.
We zullen proberen om er zo'n metal-gevarieerd programma van te maken. Dus voor iedereen wat wils. Zal soms even slikken zijn voor beide uitersten ;)
Maar verheug je niet teveel op onze set. Vooral in de underground death/black scene zijn er echt baggeropnames en dat hoor je hier ook. Soms sta je versteld en klinkt een opname mooi open en gebalanceerd.

Martin

Ondanks mijn voorkeur voor de extremere kant van metal, ben ik heel open-minded (om maar een mode-woord te gebruiken). Ook ik heb en draai soms CD's van minder harde bands (Queens Of The Stone Age, Therapy, RATM, etc etc). Dat vind ik ook prima te luisteren.

mzzl

GPO

GPO

Citaat van: Mark Lemmens op april  4, 2005, 12:28:28
Als tegenwicht voor al dat doods-geweld:

;D

Groet,
Mark

ah, de 4 nichten van Shitley Crue....

;)

Martin_M

POSERS!!!  ;D

Zelf luisteren we hier ook veel naar Pink Floyd en Keltische muzak ;).

Oracle

WOW! Wat een reactie!  ;D

Dan liever de grandfather of metal?

Groet,
Mark

Martin_M

Levertijd van de nieuwe lamp is een week. Oeioei.

Ik heb meteen geld overgemaakt en zij hebben meteen besteld. Als het wel de lamp is hoop ik dat 'ie nog op tijd binnenkomt.

Maar van verschillende kanten heb ik gehoord dat een bibberend beeld niet door de lamp kan komen. Alleen flitsend of knipperend beeld. Mmmmmm.. als er maar niet iets anders kapot is.

Vanavond een filmpje om te testen, spannend.

Martin

Martin_M

De projector heeft vanavond zo'n 2 uur aangestaan en we hebben niets vreemds meer gezien.

Waarschijnlijk (en hopelijk) toch ergens een slecht kontakt. Ik had nl. alle verbindingen even nagelopen.

Martin

Grindtegel

Jongens, helaas moet ik ook afhaken  :-\

Zaterdag komt de aannemer bij ons langs voor ons binnenkort te verbouwen huis en die kan ik helaas niet verzetten naar een andere datum.

Excuus voor het laat afzeggen, ik kreeg dit gisteravond pas te horen...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Ja, je moet wat overhebben voor je HT, ehm..... huis  ;D

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

GPO

dus we gaan met totaal 4 mensen naar M&M?

- Scarp
- Mark Lemmens
- Mandragore
- ikke

GPO