Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Gestart door Martin_M, oktober 27, 2004, 22:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Martin_M

Citaat van: GPO op maart 18, 2005, 22:59:02
Is er hier iemand die ook naar No Mercy festival in 013 gaat??

We hebben er wel over nagedacht. Volgens de ene bron komt Infernäl Mäjesty daar maar een andere bron kan dat niet bevestigen. De overige bands vinden we niet zo geweldig dat ze de entree rechtvaardigen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

Het is straks 9 April voordat we het doorhebben.

Is er al wat meer bekend of jullie echt kunnen of niet en is er inmiddels al iets geregeld met vervoer vanuit Eindhoven en omstreken??

We willen vanaf een uurtje of 11 beginnen. 's avonds kunnen we wel wat eten halen/laten brengen.

Nog suggesties en/of ideeën hierover en wat drinken jullie allemaal?

Martin

Scarp

Vanuit Eindhoven kunnen we bij mij verzamelen. Als Patrick en/of Jens ook gaan dan kunnen die hier ook heen en dan kunnen we wel zien we er verder rijdt.

Ik kan in ieder geval wel.

Ik drink jus d'orange en/of cola

GPO

Citaat van: Martin_M op maart 19, 2005, 10:22:17
We hebben er wel over nagedacht. Volgens de ene bron komt Infernäl Mäjesty daar maar een andere bron kan dat niet bevestigen. De overige bands vinden we niet zo geweldig dat ze de entree rechtvaardigen.

Martin

Infernal Majesty komt niet, inderdaad. Ik heb ze ooit eens live aan het werk gezien in de Baroeg (Rdam), maar ze vielen toen wat tegen. Hun debuut-CD is overigens wel goed!

Tja, als death & black metal net niet je metal-soort is dan is No-Mercy niet zo leuk. Ik ben zelf gek op bands als Six Feet Under, Dark Funeral en Enthroned die dus sowieso alle 3 komen.... >:D

Tis voor mij ook niet zo ver (half uurtje rijden).... :)

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

GPO

Citaat van: Scarp op maart 19, 2005, 10:40:45
Vanuit Eindhoven kunnen we bij mij verzamelen. Als Patrick en/of Jens ook gaan dan kunnen die hier ook heen en dan kunnen we wel zien we er verder rijdt.

Ik kan in ieder geval wel.

Ik drink jus d'orange en/of cola

Goed idee. Ik woon in Geldrop, dus ik ben zo in Eindhoven. Hoe laat zullen we vertrekken? Ik zie dat Martin als plan heeft om 11:00 te beginnen, dus 9:00 wegrijden is geen overbodige luxe (schat ik).

Als we nou de auto nemen die het zuinigst is of op diesel rijdt en dan de kosten delen, dan scheelt dat ook weer. Mijn auto rijdt op benzine en is niet erg zuinig ;). Niet dat ik het erg zou vinden om te rijden, hoor....  ;)

Scarp, PM maar je adres + tijd + evt tel nummer door aan mij.

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Scarp

We kunnen wel met de mijne gaan. Geen probleem.

We hoeven niet precies om 11 uur daar te zijn, maar rond 9 uur weggaan is voor mij prima. Wij kunnen in ieder geval alvast afspreken ongeacht of Jens en/of Patrick gaan. Ik stuur je nog wel een PM met de gegevens.

@martin: PM jij je gegevens ook nog even door deze week? Ik heb je adres wel gehad maar ben die alweer kwijt.

Martin_M

Citaat van: Scarp op maart 20, 2005, 12:14:06
@martin: PM jij je gegevens ook nog even door deze week? Ik heb je adres wel gehad maar ben die alweer kwijt.

Tuurlijk. Ik stuur iedereen van te voren wel adresgegevens,  routebeschrijving en telefoonnr. enzo.

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op maart 29, 2005, 19:33:01
Tuurlijk. Ik stuur iedereen van te voren wel adresgegevens,  routebeschrijving en telefoonnr. enzo.

Je weet dat we bijna 10.000 leden hebben he ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

pfffffffff..............................laat maar ;D

Oracle

Citaat van: Blue-Eyes op maart 29, 2005, 20:41:49
Je weet dat we bijna 10.000 leden hebben he ;D

Toch wel een gebakje bij de koffie, voor ons allemaal?  >:D

Groet,
Mark

blue-eyes

Citaat van: Mark Lemmens op maart 30, 2005, 10:14:29
Toch wel een gebakje bij de koffie, voor ons allemaal?  >:D

Groet,
Mark

M&M kennende: Ja

Ik denk zelfs zelfgebakken ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Oracle

Dat is een hele hoop gebak! ik heb nu al medelijden met Martin en Miranda, als blijkt dat de helft van het forum niet kan komen.. dan zitten ze nog tot kerst 2007 aan de appeltaart...  ;D

Groet,
Mark

VlisChris

Citaat van: Mark Lemmens op maart 30, 2005, 15:09:29
Dat is een hele hoop gebak! ik heb nu al medelijden met Martin en Miranda, als blijkt dat de helft van het forum niet kan komen.. dan zitten ze nog tot kerst 2007 aan de appeltaart... ;D

Groet,
Mark

Ik denk dat die dan al weggelopen is na meer dan een jaar ;D

jkruidhof

Gaat er nog iemand naar Headway dit weekend? Ik ga zondag.

Tube-freak

Citaat van: Mark Lemmens op maart 30, 2005, 15:09:29
Dat is een hele hoop gebak! ik heb nu al medelijden met Martin en Miranda, als blijkt dat de helft van het forum niet kan komen.. dan zitten ze nog tot kerst 2007 aan de appeltaart...  ;D

Groet,
Mark

mmmm Taart, waar is er taart, hoorde ik daar taart????:P :P :P

Nou ja ik weet het goed gemaakt als je deze kan raden (liedje/band) deel ik ook taart uit
Citeer
Hey you! Wake up!
open your swollen eyes
Erosion invades your mind
A cancer that grows over time
Hey you! Rise up!
Rise to fight, eliminate
Burn your fuse to detonate
The human machines of hate
All these years they've tried to break you
To your knees
Anger scours right through your veins
Now it's time to put an end
To all the lies
Now it's time to take control
Of your life

En als je de text af kan maken doe ik er slagroom bovenop..... ;D

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Oracle

Spannend!

Liedje is van Fear Factory
Titel is : Self Bias Resistor

en het gaat verder:

Wake up! Rise up!
Open minds will dominate
Burn your fuse to detonate
The human machines of hate

Ben benieuwd waar je mee komt!!  ;D

Groet,
Mark

(al heb ik wel wat hulp gehad van Google...)

Martin_M

Er zijn wat aanpassingen (zie ook de eerste post).

Jinsu kan helaas niet komen en daardoor is Mandragore uitgenodigd.

Nog een weekje jongens >:D.

Al ideeën over het eten?
We hebben hier keuze uit chinees (indische rijsttafel ofzo), italiaan, pannekoekenschip, shoarmatent en snackbar.

[edit]
Nu ik er langer over nadenk lijkt mij het pannekoekenschip wel aardig (weer eens wat anders). En ze bezorgen ook nog. Idee? http://www.pannekoekschipmoustache.nl/
Martin

patrick_vdb

Hi Martin,

9 April gaat mij helaas ook niet lukken, er mag dus nog een vervanger voor mijn plaats komen

mvrg

Patrick

Martin_M

OK, jammer.
Ik denk dat iemand hier wel gaat reageren in de trant van 'told you so' ;D >:D

jkruidhof heeft PM.

Martin

patrick_vdb

Hi Martin,

Citaat van: Martin_M op april  2, 2005, 18:53:48
OK, jammer

Ooit wordt het ruimschoots goed gemaakt ;)

CiteerIk denk dat iemand hier wel gaat reageren in de trant van 'told you so' ;D >:D

Inderdaad een grote kans ;D Maar dan bestaat er net zo'n grote kans dat mijn antwoord mbt de zaterdagen ook allang bekend is ;D ;)

mvrg

Patrick

blue-eyes

Citeer
Van een persoon weten we al wat ie doet ;D . Geschiedenis herhaald zich altijd ;)

Ik ga niets zeggen......... Ik ga niets zeggen

mpppfmmm....  :-X  :-X

>:D

patrick_vdb

Hi Blue-eyes,

Laat je vooral gaan hoor..helder licht ;D ;)

mvrg

Patrick

blue-eyes

Ik hou me nog steeds in Patrick ;)

p.s. Leuk stuk bij Audiofiel!

Martin_M

Citaat van: patrick_vdb op april  2, 2005, 20:27:44
Inderdaad een grote kans ;D Maar dan bestaat er net zo'n grote kans dat mijn antwoord mbt de zaterdagen ook allang bekend is ;D ;)

Tuurlijk, was ook bekend.

We zien elkaar ongetwijfeld nog wel ergens.....

Martin

Martin_M

Patrick's invaller Jkruidhof kan niet op 9 april en van Mandragore heb ik nog geen berichtje.

Er is dus een plaatsje vrijgekomen. Vrijwilligers??

Martin