welke dvd (scene) gebruik jij om je HT te showen?

Gestart door Hans v O, oktober 1, 2004, 12:55:49

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

The Patriot, het laatste gevecht! erg goed qua beeld & geluid!  O0

Bant

Citaat van: BarLo op november 20, 2006, 00:33:15
Een gave scene is die van de film 'Snatch'!

Mensen die 'em gezien hebben weten welke ik bedoel:

R-E-P-L-I-C-A!!!!

D-E-S-S-E-R-T   E-A-G-L-E  .50!!!!!

8)

Hahah jaaa Deze film is zooo cool. " And the fact that I got D-E-S-S-E-R-T   E-A-G-L-E  .50............ written on the side of mine. Shoud parsitupate your balls in too shrinking along with you presence"  heheh. Die hele scene is geweldig.
Heb je trouwen lock stock and two smocking barrels gezien? Die is bijna net zo cool.

HTR

robbie in knebworth
bijna alle pixar animatie films

Barrrrry

Citaat van: bentsdl op november 20, 2006, 11:42:16
Hahah jaaa Deze film is zooo cool. " And the fact that I got D-E-S-S-E-R-T   E-A-G-L-E  .50............ written on the side of mine. Shoud parsitupate your balls in too shrinking along with you presence"  heheh. Die hele scene is geweldig.
Heb je trouwen lock stock and two smocking barrels gezien? Die is bijna net zo cool.

Jep, heb ik ook liggen! >:D Die is idd ook erg goed.

Stadium III

De pixar films zijn erg goed in beeld en geluid !

Verder LOTR/ U571/ I Robot
kwa muziek denk ik toch wel pink floyd met pulse en the eagels met hotel california !

Maar goed meestel is de uitdrukking van het gezicht van je nieuwe luisteraar wel het mooiste om te zien dat verteld alles !

stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

mutiara

terminator 2; achtervolging motor door truck.
geweldig beeld.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Marcel_T.

Even wat tegenwicht bieden aan het basgeweld:

True Colours van Phil Collins, prachtig meerstemmig gezongen, maakt ook altijd veel indruk hier.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

PM

Citaat van: Jo Kumpen op oktober 11, 2004, 13:08:10
Ik weet nog mijn eerste CRT-ervaring: dat was bij Thommy thuis, en hij zetten eerst een stukje van "The Fifth Element" op waar jff 'Multi-pass' (ben haar naam even kwijt, Mila Jannovitch of zoiets) gereproduceert wordt. Dat was echt indrukwekkend qua kwaliteit. Was de Superbit trouwens.

Scene 20 of 21 waarin die vrouw zingt... ook perfect demo materiaal
Groeten, Peter

Grindtegel

De mooiste scene (kwa beeld) vind ik dan toch nog steeds de scene in de animatiefilm Dinosaur wanneer die Maki vanuit de bladeren in een boom richting het ei van de dino loopt.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Duckt

Man on Fire, wanneer het meisje wordt ontvoerd.

Allemaal geluiden om je heen, hoog, laag, kogels. Vooral het geluid wat je volgens mij hoort als je bijna doof bent is top.

Mijn buurvrouw vroeg haar man toen of hij vanaf dat moment ook een nieuwe hobby had. JA HT !!  ;D

Rikske

Qua beeld dan, de opening van Starwars III  :-*
Heel mooi en superscherp, vraag mij af wat dit zal geven in HD  :D

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

reza

Citaat van: Rikske op november 22, 2006, 10:54:26
Qua beeld dan, de opening van Starwars III  :-*
Heel mooi en superscherp, vraag mij af wat dit zal geven in HD  :D

Is indd heel erg scherp. Maar met de HD versie kan hij goed meekomen! Ik vond het verschil niet echt heel groot.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

dvd-fan

Swordfish ( de explosie in het begin), Fast & furious 1 heeft mooie kleuren.
Hero met jet li heeft ook hele mooie surround efecten.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

guitarman

Ik vind het eerste deel van saving private ryan mooi om te demo-en, de aankomst op het strand dus..... De kogels vliegen je aan alle kanten rond de oren
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

christian19

slotcene van de Lion king doet het ook goed.
Verder, The fifth element, Jurassic park en Godzilla.

Herr Dickmeister

De openingsscene van X-Men II vond ik ook erg cool, niet heel veel bass maar gewoon een mooi geheel.

Nelisje

War of the worlds als de weg opensplijt en die dingen eruit komen is een leuke voor de subwoofert.

Pearl Harbor heeft mooie surround effecten, je hoort de vliegtuigen van linksvoor naar rechtsachter vliegen, je zou bijna bukken :)

Verder sluit ik mij aan bij veel van de voorgaande films.

Op HD is star wars wel een aanrader, dan zie je echt meer detail dan je ogen kunnen verwerken. Op een DVD gaat wat dat betreft veel verloren.

riesjdabietsj

Wanneer bass! geshowed (gevoeld) moet worden komen er maar 2 scene's in me op:

1. Monster inc.

(Waar dat kleine meisje begint te huilen en de stroomvoorziening op hol slaat.... (DAT zijn pas bassen!! :D)

2. Starwars Episode one

(uiteraard de podraces)

Verder is "War of the worlds" erg aardig (scene waar de eerste tripod uit de grond breekt en de scene waar ze de auto jatten en waar op de achtergrond de brug ineenklapt), en the incredibles (eerste gevecht met die robot in de jungle, straaljagerscene).

Voor de echte geluidseffecten is King Kong wel aardig (overal geritsel :D), Mission Impossible 3 (scene: brug waar die straaljager voorbij raast)

Voor de rest is emotionele zang/muziek bij een aftiteling ook wel kippevelverwekkend ;)

Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: LG C3 OLED 77" | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

Jeroentjuh

Bij mij wordt het in het vervolg een paar scenes van de film HEAT.
Vooral de helicopter scenes zijn vet om te horen!

Hanky Panky

Citaat van: Jeroentjuh op november 24, 2006, 01:57:16
Bij mij wordt het in het vervolg een paar scenes van de film HEAT.
Vooral de helicopter scenes zijn vet om te horen!

Moet je de overval scene of eigenlijk die daar na komt met dat vuurgevecht op straat eens afspelen, erg cool.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Stress!!!!!

De opening van Pirates of the Caribbean 2 "Dead Mans's Chest" is ook best heftig qua bass. Wat een dreunen! Van de 7 chinese wijzen op het randje van mijn lamp zijn er nu nog maar 6 over...  ;D
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Jeroentjuh

Citaat van: hanky panky op november 24, 2006, 02:17:18
Moet je de overval scene of eigenlijk die daar na komt met dat vuurgevecht op straat eens afspelen, erg cool.

Zo ja... die net nog even voluit aangezet! inderdaad erg vet!

Stadium III

Citaat van: Stress!!!!! op november 24, 2006, 12:20:17
De opening van Pirates of the Caribbean 2 "Dead Mans's Chest" is ook best heftig qua bass. Wat een dreunen! Van de 7 chinese wijzen op het randje van mijn lamp zijn er nu nog maar 6 over...  ;D
mmm dat klopt helemaal hij moest zachter van de vriendin !  ;D

stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Ditzj

Voor zuivere klank:
Mullholland drive - Optreden in club Silencio (Rebekah del Rio - Llorando)

Voor specifiek surround:
Independence day - wegschieten van het cola blikje (kogel suist 3x door je woonkamer :))

Verder de algemene indrukwekkende dingen als een achtervolging in Terminator 3, een explosie in Terminator 2 (het complete gebouw, echt goede bas). U571 is niet alleen voor de subwoofer goed, als ze diep duiken krijg je op de surrounds ook echt fraaie kraakgeluiden van de boot.