Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Arno P


Fransvis

Citaat van: Arno P op februari 23, 2005, 19:50:43
;D

Arno...je moet een honesty box in je bios zetten...en vooral wat mensen uitnodigen voor filmpjes....dan zal het aardig snel kunnen oplopen... ;)

Arno P

Je bedoelt bedelen? Is dat gebruikelijk in HT kringen ?

Fransvis

Citaat van: Arno P op februari 23, 2005, 20:03:39
Je bedoelt bedelen? Is dat gebruikelijk in HT kringen ?

neeeeeeeeeeeee..........niet bedelen.... ;D ;D ;D

Daarom heet het ook een honesty box....het is aan de kijker om te bepalen wat ie wil. Dus je moet hem gewoon ergens in de hoek zetten. T'is maar een idee.   ;)

Arno P

be-delen...klinkt eigenlijk al beter....eerlijk zullen we alles delen...de bezoekers film ik geld voor een SVS.. ;)

Fransvis

Zoiets ja.....en vrijheid blijheid....ze hoeven er niets mee te doen....daarom de term 'honesty box'. Niets mis mee, wordt wel vaker gedaan.

Sjors

Citaat van: Arno P op februari 23, 2005, 20:03:39
Je bedoelt bedelen? Is dat gebruikelijk in HT kringen ?

Nee niet bedelen, gewoon een potje of iets derg. neer zetten  :) heb ik ook! voor de brand uurtjes ;)

In jou geval voor de SVS  8)

Fransvis


Sjors


Rappie

Ach voor die paar branduurtjes moet je je niet laten kennen vind ik. Als je zo'n HT hebt moet je niet op een lampje meer of minder kijken ....

Maaruhm sjors, waar blijft je SVS of Hepta bezoekje ;)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op februari 23, 2005, 22:31:21
Ach voor die paar branduurtjes moet je je niet laten kennen vind ik. Als je zo'n HT hebt moet je niet op een lampje meer of minder kijken ....

Maaruhm sjors, waar blijft je SVS of Hepta bezoekje ;)


SVS bezoekje, dat gaat lastig worden, om nou even naar Ohio te gaan....ietje te ver ;D  maar naar Hepta moet ik toch noch voor de frontjes  :) dus..................

R

SVS was leuk he?

:D Sommige mensen hebben echt tijd teveel :D >:D O0

Fransvis


Rappie

Citaat van: Ruben op februari 23, 2005, 22:56:45
SVS was leuk he?

:D Sommige mensen hebben echt tijd teveel :D >:D O0
;D  8)  O0

jij hebt dus tijd teveel ;)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Ruben op februari 23, 2005, 22:56:45
SVS was leuk he?

:D Sommige mensen hebben echt tijd teveel :D >:D O0

LOL  ;D ;D  Is Frans het niet, ben jij het wel  :D


Hij is leuk, jullie leven wel mee zeg  :)

R

Ha ha, is toch lachen.. Ik moest me wel inhouden. Je kan ook zulke leuke dingen doen met mensen op de foto ;D...

Bionica

Citaat van: Ruben op februari 23, 2005, 22:56:45
SVS was leuk he?

:D Sommige mensen hebben echt tijd teveel :D >:D O0

Nu nog een svs trui ipv. die fila :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: Ruben op februari 23, 2005, 23:07:28
Ha ha, is toch lachen.. Ik moest me wel inhouden. Je kan ook zulke leuke dingen doen met mensen op de foto ;D...

Ik moet er ook erg om lachen! leuk man  :D :D :D


Maaruhmmm, kijk eens goed(keycord)   ;)


R

Leuke poging, maar laat dan wel de regenpijp heel... Amateur ;D. Ik vond de scheuren in de muur net te vel om te tekenen...

Sjors

Citaat van: Ruben op februari 23, 2005, 23:25:21
Leuke poging, maar laat dan wel de regenpijp heel... Amateur ;D. Ik vond de scheuren in de muur net te vel om te tekenen...

;D ;D ;D het is leuk dat hij ook meedenkt  8)

Maar ik heb geen hekel aan Bose  :)  Ik heb vanavond Cobra 11 gekeken (Rtl5)  en die man in die helicopter had een Bose headset X op  :D

Fransvis

Waar kun je die sweater precies bestellen, Sjors ? Staan die op de SVS site ? En wat kosten ze ?


R


B.J.


el-jorge

wat zou het toch mooi zijn als ze echt hier zouden zitten, zou behoorlijk wat in de kosten schelen!
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|